|
Hjælp til valg af bagkanaler |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Haha, jeg beklager min uvidenhed! Jeg tror jeg misforstod dig :-) Men okay, det er taget til overvejelse!
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det er jo netop fordi der er for lidt plads på din sidevæg, at jeg skrev at de fungerer fint på bagvæggen også. Mine gør! |
|||
![]() |
|||
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
||
Yes jeg er med, troede bare du mente det andet. Sidder du også helt op ad din bagvæg?
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Jep! Men ryglænet gør at mit hoved er en smule foran højttalerne.
|
|||
![]() |
|||
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
||
Har du overvejet indbygningshøjttalere?
Dem kan du få i topkvalitet og montere perfekt i forhold til lyttepositionen. |
|||
![]() |
|||
||
Okay! Det samme er nok gældene hos mig!
Har haft tænkt tanken! Men da jeg bor til leje kan jeg desværre ikke bygge det i væggene nu. Falsk væg ville kunne klare det, men det går ud over den snævre plads jo. Kender i nogle sider men installationer af indbygnings højtalere så man evt kunne få nogle ideer?
|
|||
![]() |
|||
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 306 |
||
Hvad med følgende:
http://cornered.dk/consumer/ |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |