|
Hjælp til valg af ny AVR |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ok, googlede lige lidt og fandt ligeledes også noget ældre på hifi4all. Der bliver i øvrigt også skrevet om at DM7 skal have noget rigeligt strøm, som jeg selv var lidt inden på tidligere. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=51220 |
||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Det blir alt for langhåret for mig at finde ud af så. Jeg troede det bare er at sætte en lus over den 1000 uf kondensator? Hvad hjælper det forresten på? Mht strøm, så ved jeg at der skal en moppedreng af en forstærker til at DM7 folder sig ud. Og det har jeg så sørget for altid at ha. |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
|||
Marantz SR 7011 = en moppedreng af en forstærker?
Klaus |
||||
![]() |
||||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
|||
Smed lige SR6011 b-stock i kurven til 5800 kr, det kan nok ikke gå helt galt. Er godt nok træt af at Yamaha ikke ser ud til at opdatere 3050'eren med DV.
|
||||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=moppedreng |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
|||
Og det mener du helt seriøst at 7011 er? På grund af kassens størrelse, eller udgangseffekten? Klaus Redigeret af KlausDM - 05-April-2018 kl. 21:09 |
||||
![]() |
||||
PSY ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Status: Offline Point: 24 |
|||
Vil bare lige sige tak for input, jeg modtog min SR7012 i går.
Er du gal en forskel der er på lyden :) Nu får man jo helt lyst til at købe nogen bedre front højtalere, har i evt. nogen forslag ? De skal blot være hvide, det er det eneste krav konen har :D Redigeret af PSY - 20-April-2018 kl. 08:19 |
||||
![]() |
||||
|||
Ja det er noget der kan mærkes når man kommer fra en mindre forstærker til en moppedreng af en forstærker. Nu kan du kigge efter B&W, Dynaudio, Dali, osv, den kan trække det hele. Redigeret af Kampus - 20-April-2018 kl. 11:42 |
||||
![]() |
||||
|||
Kampus???? Klaus |
||||
![]() |
||||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
|||
Ah mon dog, jeg tvivler stærkt på, at den kan trække det hele. Jeg har endnu ikke oplevet en surround receiver, der kan trække strømhungrende højttalere. Edit : trække det hele, med et tilfredsstillende resultat? Den kan sikkert, som alle andre forstærkere, trække alle typer højttalere, men med forskelligt resultat. Og uden at nævne navne, er der højttalere den ikke vil “shine” sammen med. Redigeret af JeTex - 20-April-2018 kl. 12:05 |
||||
![]() |
||||
|||
Nej nej nej, ikke på én gang ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg har svært med de her “moppedrengsforstærkere”.
Ikke mindst fordi min aldrende Denon PMA 920, åbenbart også er under den kategori, når man sammenligner målinger.da jeg købte den var den mest at betegne som en helt almindelig hjemmeforstærker. Dengang var POA 4400 og 6600 moppedrenge...... Klaus |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |