recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp Win8 forskelligt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp Win8 forskelligt

 Besvar Besvar Side  <1234 23>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Mener til og med i morgen, der sælger Microsoft den som download til 229, som Flemming også skriver herover.

Ja ikke. Det lyder noget dyrt ellers.


her

Redigeret af flemming larsen - 24-Februar-2013 kl. 18:00
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 15:27
Genbruger lige denne tråd. Jeg ville køre windows defender antivirus programmet i dag, Jeg har taget en fuld scanning. Programmet er, at mine blæsere kører hele tiden. Så lige nu har de kørt i 8½ time på fuld skrue. Hvad kan jeg gøre ved det? Det ender med, at det hele brænder sammen
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og nu udløber tilbuddet på de 229kr snart. Så nu skulle det være.


Jeg skyndte mig os at få anskaffet mig en version inden priserne stiger, 1050kr med fragt for en en win8 pro 64bit dansk ku jeg ikke sige nej til LOL

- sidder dog stadig med Win7, og laver først den egentlige opgradering når det på tide at formatere pc'en igen.. (har næsten lige formateret for 3-4 måneder siden, så gider ik skal igennem det ræs en gang til..)

Er dog allerede stærkt bekendt med Win8, da den gamle lige har købt ny bærbar med win8 på, og da det jo var mig der sku sætte den op, well.. you get the picture Wink


Hvorfor har du givet så meget. Jeg gav 229,- for en download, og 139kr for en cd som bliver eftersendt.


For at få både licens og medie ;) <- skal ik ud i download, og ville gerne have en officiel cd så der ik er noget bøvl! den alm. Win8 64bit med licens og medie kostede os kun 640.. men den er det dyere fordi det pro versionen.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og nu udløber tilbuddet på de 229kr snart. Så nu skulle det være.


Jeg skyndte mig os at få anskaffet mig en version inden priserne stiger, 1050kr med fragt for en en win8 pro 64bit dansk ku jeg ikke sige nej til LOL

- sidder dog stadig med Win7, og laver først den egentlige opgradering når det på tide at formatere pc'en igen.. (har næsten lige formateret for 3-4 måneder siden, så gider ik skal igennem det ræs en gang til..)

Er dog allerede stærkt bekendt med Win8, da den gamle lige har købt ny bærbar med win8 på, og da det jo var mig der sku sætte den op, well.. you get the picture Wink


Hvorfor har du givet så meget. Jeg gav 229,- for en download, og 139kr for en cd som bliver eftersendt.


For at få både licens og medie ;) <- skal ik ud i download, og ville gerne have en officiel cd så der ik er noget bøvl! den alm. Win8 64bit med licens og medie kostede os kun 640.. men den er det dyere fordi det pro versionen.

Det er også pro versionen jeg har fået.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og nu udløber tilbuddet på de 229kr snart. Så nu skulle det være.


Jeg skyndte mig os at få anskaffet mig en version inden priserne stiger, 1050kr med fragt for en en win8 pro 64bit dansk ku jeg ikke sige nej til LOL

- sidder dog stadig med Win7, og laver først den egentlige opgradering når det på tide at formatere pc'en igen.. (har næsten lige formateret for 3-4 måneder siden, så gider ik skal igennem det ræs en gang til..)

Er dog allerede stærkt bekendt med Win8, da den gamle lige har købt ny bærbar med win8 på, og da det jo var mig der sku sætte den op, well.. you get the picture Wink


Hvorfor har du givet så meget. Jeg gav 229,- for en download, og 139kr for en cd som bliver eftersendt.


For at få både licens og medie ;) <- skal ik ud i download, og ville gerne have en officiel cd så der ik er noget bøvl! den alm. Win8 64bit med licens og medie kostede os kun 640.. men den er det dyere fordi det pro versionen.

Det er også pro versionen jeg har fået.


Så har du sku været heldig, for pro versionen stod til 449 som download opgradering.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Det er også pro versionen jeg har fået.


Så har du sku været heldig, for pro versionen stod til 449 som download opgradering.

Jeg tror, at der er mange, som har fået den pris.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Genbruger lige denne tråd. Jeg ville køre windows defender antivirus programmet i dag, Jeg har taget en fuld scanning. Programmet er, at mine blæsere kører hele tiden. Så lige nu har de kørt i 8½ time på fuld skrue. Hvad kan jeg gøre ved det? Det ender med, at det hele brænder sammen


Op.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

 
Så har du sku været heldig, for pro versionen stod til 449 som download opgradering.
Jeg har også hentet ialt 4 stk. pro licenser til 229,- pr. stk. som download upgrade.
Den sidste idag valgte jeg så yderligere at få den som DVD medie for 139,- ekstra.

Så vidt jeg husker, så er de 449,- prisen upgrade ved køb hos forhandler med medie.

Det med småt havde jeg ikke lige fået læst ordentligt, så har kun fået 2 gratis MCE licenser.
Der er nemlig begrænsning på et stk. pr. e-mail adresse, og der har jeg kun 2 til rådighed. LOL
Og de skal være aktiveret senest idag, og der går op til 72 timer med forsendelse. Confused
Så der er ikke tid til at oprette flere mail adresser, så må nok have muldvarpen frem til de sidste.

Mvh JørgenT
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:


Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

 
Så har du sku været heldig, for pro versionen stod til 449 som download opgradering.

Jeg har også hentet ialt 4 stk. pro licenser til 229,- pr. stk. som download upgrade.
Den sidste idag valgte jeg så yderligere at få den som DVD medie for 139,- ekstra.

Så vidt jeg husker, så er de 449,- prisen upgrade ved køb hos forhandler med medie.

Det med småt havde jeg ikke lige fået læst ordentligt, så har kun fået 2 gratis MCE licenser.
Der er nemlig begrænsning på et stk. pr. e-mail adresse, og der har jeg kun 2 til rådighed. LOL
<span style="line-height: 1.4;">Og de skal være aktiveret senest idag, og der går op til 72 timer med forsendelse. </span>Confused
Så der er ikke tid til at oprette flere mail adresser, så må nok have muldvarpen frem til de sidste.

Mvh JørgenT

Skal du låne en mailadresse?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Skal du låne en mailadresse?
Tak for tilbudet Flemming, men som skrevet går der op til 3 døgn inden licensen når frem.
Og det passede med de tidligere tilsendte, det tog lang tid.
Og den skal være AKTIVERET senest idag, så lidt for sent.  Ouch
 
Havde jeg været mere opmærksom kunne jeg såmænd nok have brugt mine børns e-mail til formålet.
 
Mvh JørgenT
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Skal du låne en mailadresse?

Tak for tilbudet Flemming, men som skrevet går der op til 3 døgn inden licensen når frem.

Og det passede med de tidligere tilsendte, det tog lang tid.

Og den skal være AKTIVERET senest idag, så lidt for sent.  Ouch

 

Havde jeg været mere opmærksom kunne jeg såmænd nok have brugt mine børns e-mail til formålet.

 

Mvh JørgenT

Bare ok. De kunne jo være. Jeg har jo 3 selv, og så til konen og tøserne. Det er surt, at det ikke kan nås. Der er ingen chancer for, at det forlænges? Gad vide hvad prisen ellers bliver?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Gad vide hvad prisen ellers bliver?
Synes jeg så prisen 149,- for MCE licens, på samme side som de 229, for upgrade (her i dag)
 
Mvh JørgenT
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu