|
Hjælp Win8 forskelligt |
Besvar | Side <1234 23> |
Forfatter | |||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja ikke. Det lyder noget dyrt ellers. her Redigeret af flemming larsen - 24-Februar-2013 kl. 18:00 |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Genbruger lige denne tråd. Jeg ville køre windows defender antivirus programmet i dag, Jeg har taget en fuld scanning. Programmet er, at mine blæsere kører hele tiden. Så lige nu har de kørt i 8½ time på fuld skrue. Hvad kan jeg gøre ved det? Det ender med, at det hele brænder sammen
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
For at få både licens og medie ;) <- skal ik ud i download, og ville gerne have en officiel cd så der ik er noget bøvl! den alm. Win8 64bit med licens og medie kostede os kun 640.. men den er det dyere fordi det pro versionen. |
|||||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det er også pro versionen jeg har fået. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så har du sku været heldig, for pro versionen stod til 449 som download opgradering. |
|||||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg tror, at der er mange, som har fået den pris. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Op. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5298 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg har også hentet ialt 4 stk. pro licenser til 229,- pr. stk. som download upgrade. Den sidste idag valgte jeg så yderligere at få den som DVD medie for 139,- ekstra. Så vidt jeg husker, så er de 449,- prisen upgrade ved køb hos forhandler med medie. Det med småt havde jeg ikke lige fået læst ordentligt, så har kun fået 2 gratis MCE licenser. Der er nemlig begrænsning på et stk. pr. e-mail adresse, og der har jeg kun 2 til rådighed. Og de skal være aktiveret senest idag, og der går op til 72 timer med forsendelse. Så der er ikke tid til at oprette flere mail adresser, så må nok have muldvarpen frem til de sidste. Mvh JørgenT
|
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Skal du låne en mailadresse? |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5298 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Tak for tilbudet Flemming, men som skrevet går der op til 3 døgn inden licensen når frem.
Og det passede med de tidligere tilsendte, det tog lang tid.
Og den skal være AKTIVERET senest idag, så lidt for sent.
Havde jeg været mere opmærksom kunne jeg såmænd nok have brugt mine børns e-mail til formålet.
Mvh JørgenT
|
|||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Bare ok. De kunne jo være. Jeg har jo 3 selv, og så til konen og tøserne. Det er surt, at det ikke kan nås. Der er ingen chancer for, at det forlænges? Gad vide hvad prisen ellers bliver? |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Synes jeg så prisen 149,- for MCE licens, på samme side som de 229, for upgrade (her i dag)
Mvh JørgenT
|
|||||
Besvar | Side <1234 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |