|
Hjælp Win8 forskelligt |
Besvar | Side <1 20212223> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har altid brugt et program, som hedder CD-labelprint fra canon, til at printe billeder på mine cd og dvd-er. Men det kan jeg bare ikke finde nogen steder. Øv, da de bar vildt nemt. Nu bruger de et, der hedder canon my image garden. Og jeg har nu bakset med det et par dage, men kan bare ikke finde ud af, at lægge mine egne billeder ind. Det er altså ret irriterende. Er der nogen som kan hjælpe?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg skal tjekke, jeg tror jeg har det liggende. Men du er nødt til ar vente til søndag aften/mandag.
M.v.h. |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er helt fint Henrik. Jeg er sgu ved at blive gråhåret. Hvorfor skal man lave det så besværligt. Umiddelbart ser det også ud til, at man får forskellige skabeloner, hvor man så kan skrive i. Jamen jeg vil bare have lov til, at lægge et billede ind af mine tøser.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du må tilbage til CD Labelprint.
Jeg lægger min fil op, og smider et link til den, her i tråden, når jeg kommer hjem. M.v.h. |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Åh, det ville være sindsygt godt. Det er totalt latterligt dette program.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Flemming, der er også Easy-Photoprint, og det er opdateret til Windows 8.1.
Se her: Rul ned til Berørte modeller, og se om din printer er med. Jeg fandt det under Pixma IP4000, som jeg havde for nogle år siden.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det fandt jeg også igår, men det var heller ikke til at finde ud af, i forhold til at lægge eget billede på. Og uden alle mulige skabeloner. Men ellers tak for det.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du fundet ud af, om det bliver idag, eller i morgen.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
||
Utålmodig? Jeg skal gøre det i aften, når jeg er hjemme. Sikkert omkring kl. 23.00. M.v.h. |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Altid. Det er fint nok i morgen, jeg er ikke oppe på den tid. Var bare nysgerrig.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ah, det var meget bedre. Tusind tak for det.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side <1 20212223> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |