|
Hjælp Win8 forskelligt |
Besvar | Side <12345 23> |
Forfatter | ||||||
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Jeg har købt en Laptop i sensommeren med WIN7, og den faldt ind under et tilbud om at få Win8 PRO 64bit opgradering, til 149,- kr. plus gratis Medie Center. Man kan så vælge at lave en clean install, istedet for en opgradering. Jeg har altid sværget til at styresystemer skulle clean installeres. Og efter lidt tilvænnig er jeg blevet forbavsende glad for WIN8. Har dog valgt at tilkøbe Stardocks START8 app, så jeg kunne få min "gamle" start knap tilbage. |
||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Så kommer start knappen tilbage? Hvad koster det? |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Ja, så kommer dit skrivebord til at være ligesom de gode gamle dage... :O) Den koster $4.99, men der er en 30 dages fuld prøveperiode.
|
||||||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Gjorde jeg os til min fars nye bærbar, både Start8 og Decor8.. 55 kr for begge, det sku til at overkomme xD (og self Nextgen Reader til metro ui så der er lidt nyheder at lege med via google login.) |
||||||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Genbruger lige denne tråd. Jeg ville køre windows defender antivirus programmet i dag, Jeg har taget en fuld scanning. Programmet er, at mine blæsere kører hele tiden. Så lige nu har de kørt i 8½ time på fuld skrue. Hvad kan jeg gøre ved det? Det ender med, at det hele brænder sammen
Jeg sidder lige og kigger lidt rundt, og kan se, at der ligger en Nero 8 på. Da jeg har en nero 11, så ville jeg jo gerne, af med 8. Jeg går så ind i fjern programmer, og det starter op, men vil ikke fjerne det. Hvordan får jeg det fjernet? |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Windows Defender: Er der ikke antivirus, indbygget i det? For så har jeg ikke noget på.
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Dovenskaben længe leve..
Nu lavede jeg en google-søgning (windows defender antivirus windows 8) for dig og wupti: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-8/windows-defender#1TC=t1 Windows Defender og Windows SmartScreen bekæmper virus og anden malwareWindows Defender og Windows SmartScreen er indbygget i Windows 8 |
||||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Så er det godt, at du er så klog, at du kan finde ud af, at Google.
Jeg har kørt et PC tjek fra Yousee, og det sagde, at der ikke var nogen firewall, eller antivirus installeret. Derfor blev jeg forvirret. |
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Og efter lidt tilvænnig er jeg blevet forbavsende glad for WIN8. Har dog valgt at tilkøbe Stardocks START8 app, så jeg kunne få min "gamle" start knap tilbage. Så kommer start knappen tilbage? Hvad koster det?[/QUOTE] I kan bare gå ind på: http://ninite.com/ og hente " Classic Start ". Det fungerer perfekt og er gratis. Ninite er iøvrigt en rigtig fed side, hvor man kan installere de mest benyttede programmer uden at skulle klikke og fravælge toolbars mm., under installationen...
|
||||||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Nu ved jeg godt i Apple-fanatics ikke er meget for google.. Så jeg lavede samme søgning via Safari og fik underligt nok samme resultat. Kan man ikke lave google-søgninger på et Apple-device?
|
||||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Nu har jeg googlet den sidste time, men er ikke kommet nærmere et svar. Jeg har en Office pakke, som er tilbage fra 2003, og synes at den snart skal skiftes, men gider ikke, at betale de priser, som Microsoft har. Jeg ved at man kan få noget Open Office, men der er åbenbart en del forskelligt. Så spørger jeg, hvad er bedst, og som kan lukke gamle dokumenter op?
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Jeg har brugt Office2007 i de sidste flere år. Har også OpenOffice installeret, men bruger det kun til et par specielle regneark som ikke virker i Excel.
Så vidt jeg kan se koster MS Office 2010 i standard version 770kr og så kan du installere den på 3 computere i husstanden. |
||||||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||||||
Besvar | Side <12345 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |