|
Højtaler-mærke? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En brik mere til puslespillet:
http://www.alacrastore.com/deal-snapshot/Dantax_Radioindustri_A_S_acquires_Atlanta_Production_Co-110582 Med andre ord, så er det umiddelbart Dantax du skal have fat i - men om de har nogen siddende der ved noget om gamle ting, det er så spørgsmålet...
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Daaaaamn yo - mad skillz fo sho! Hvordan fandt du frem til mærket? - har du haft kendskab til mærket på forhånd?
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min bror gav mig faktisk en T-shirt i fødselsdagsgave hvor der står "Google Champ 2010"
Ikke det der ligner. Du tror det er løgn, men efter at have prøvet de forskellige modelnavne og lidt forskelligt, søgte jeg på "danske højttaler producenter", og skimmede resultaterne for navne jeg IKKE kendte - og så faldt jeg over dén der wikipedia øverst på side 2... Næste link fandt jeg fordi jeg tænkte at det måtte have et eller andet med enten Eltax eller Dantax at gøre, så "Atlanta Dantax" gav link nummer to...
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et stykke halvkraftig tape, og din finger |
||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder mest en opskrift på en fræk aften, men det skal da prøves!
|
||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen dér kan man jo bare se.. det gælder mest af alt om at tænke i de rigtige baner Dertil kender jeg ikke nogen danske højttalerproducenter ud over Dynaudio.. mener Eltax engang blev forhandlet i A-Z?!
|
||
Otto J
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er nu ellers nogle stykker - Audiovector, System Audio, Dali, Jamo (dog ikke dansk længere), og vi er også store på højttalerenheder - Peerless, Vifa og ScanSpeak, samt Audio Technology. Der sidder danske enheder i _ret_ mange højttalere i verden.
|
||
Kasper_J
Funktioner
Tak(0)
|
|
Se det skal stå dig helt frit for! - Lad være med at trykke for hårdt (det gælder nok både for højttaleren og den frække aften) |
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm... Man skal vel ikke trykke - men derimod TRÆKKE?
|
||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå, damen var ikke så glad.. hun spurgte om jeg troede hun var et plysdyr.. - men det virkede med højttaleren!
|
||
Kasper_J
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tapen skal nu trykkes på først før du kan trække ikke, jeg formodede at det var rimeligt logisk at den ikke skulle blive sidende på men TRÆKKES af Redigeret af Kasper_J - 10-Maj-2012 kl. 23:50 |
||
Kasper_J
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |