|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() Sendt: 27-Februar-2008 kl. 12:18 |
Har to dali concept 1 jeg skal have hængt op bag sofaen i et surround system har hidtil bare haft dem hængt fladt indtil væggen men havde så kigget lidt efter nogle beslag så jeg ville ku komme til at vinkle dem lidt indad og nedad. Haft kigget på Vogels VLB50 og VLB100 .VLB50 er angivet til 5 kg så burde jo være nok da concept 1 vejer 4 kg er angivet il at sku ku dreje 180 grader og 20 nedad men kan sådan nogle beslag egentlig drejes ret meget når højttaleren er monteret inden at den rammer væggen eller kan jeg ligeså godt hænge dem direkte på væggen igen.
Redigeret af jackyl - 27-Februar-2008 kl. 19:50 |
|
allan
|
|
![]() |
|
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
Må også gerne være andre beslag end Vogels hvis i har tips til ophæng og placering.
|
|
allan
|
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jeg bruger dem her
VM ACOUSTICS W1dem føler jeg kan holde til noget. Har haft nogle andre men de kunne ikke holde selv om de var specificeret til 10kg og mine højtalere også vejer 5kg. Skal måske lige sige at jeg har set de her VM til en noget biligere pris men kan altså ikke lige komme på hvor det var.Mvh, Per |
|
![]() |
|
![]() |
Kan de vinkles en del og hvad med de Vogels VLB50 er det noget skidt man skal holde sig fra.
|
|
allan
|
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
de kan ikke vinkles 90 grader, men det kommer an på hvor store dine HT'ere er. Der findens vist også et andet fra VM som kan vinkles lidt mere. Det er et stykke tid siden jeg kiggede på det, og jeg kan ikke lige huske hvad dem jeg havde der knækkede hedder. men der er ikke dem du henviser til
|
|
![]() |
|
![]() |
Sad lige og kiggede i silvan reklamen og så et LCD vægophæng VESA standard 75/100 med bæreevne på 15 kg og som kan justeres 180 grader horisontalt og 70 vertikalt har aldrig lige haft sådan et LCD ophæng i hænderne så ved ikk hvordan det monteres på en skærm men er der skruehuller i sådan et ophæng, hvis der er vil det så ikk ku bruges på højttalere lyder jo til at det kan justeres en del. |
|
allan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |