|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Alle Jeg ved ikke om i alle har læst denne: Men det vil være min indgangsvinkel til denne debat. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Jeg er bestemt også frisk på at tage mine Nordost Blue Heaven med, så vi kan se om vi bliver forført af en sælger eller af et produkt Hvor i landet bor du Olsen? |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
|
i udkanten af Odense, dejligt tæt på motorvejen. Jeg har selv været en del af kabel møllen igennem, og er endt med at bruge kabler til professionelt brug, både hvad angår signal og højttaler. |
||
Crown - there is no substitute.
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Ork jo Lars, den henviste jeg til straks efter at tråden blev staret |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Jeg ville MEGET hellere have set en blindtest, da der jo ligger en mulig placeboeffekt gemt i os alle. Ikke nødvendigvis bevist,men noget en blindtest ville komme uden om.
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kører sgu gerne en tur til Odense for en blindtest |
||
|
||
![]() |
||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
|
jeg har det her stående: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46489& PN=5
der kan bruges højttalerkabel x2 til højttalere netkabelx3 til forforstærker, cdafspiller og basforstærker, evt også andet netkabel til subfortstærker optiskx1 til DAC signalkabelx5, cd, DAC, diskant effekt, baseffekt og subeffekt. dog kører kablet fra forforstærker til diskantforstærker med phoenix konnektorer, så de kan ikke umiddelbart skiftes. jeg ligger selv inde med bla noget AudioQuest og TMC signalkabel. tror endda også at jeg har et standardnetkabel liggende et eller andet sted. og noget lampeledning. Vi kan sikkert også låne noget hos en forhandler hvis det bare er for en enkelt dag. så vi har indtil videre Skyum - højttalerkabel. kunne være sjovt med et par ekstra deltagere og lidt andre kabler. Redigeret af kim olsen - 11-April-2009 kl. 22:53 |
||
Crown - there is no substitute.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan da være at Christian CSN-Teknik vil låne os et sæt custom
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Det kan jeg da forestille mig - hva med at kontakte ham Henrik? |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja men det gør jeg bestemt. Vi er jo næsten naboer Christian og jeg |
||
|
||
![]() |
||
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
|
Jeg glæder mig allerede til at høre udfaldet. Jeg er selv helt noob på området men synes det er fedt hvis I kan komme frem til noget spændende.
![]() |
||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har lige skrevet til Christian og forhørt mig om muligheden for at låne et sæt af hans custom cabler
![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |