|
Højttalerkabler |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu bliver jeg så nysgerrig, hvordan bar du dig ad med at afgøre at det ikke kunne være placebo?
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ved at lytte mig frem og ikke kigge på kablerne. |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Søgte lige hurtigt på "Kampus" på google og dette var første hit:
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=faktaresistent |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Når man ikke kan andet, går man efter "manden"
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Det var dig selv som sagde du i princippet så bort fra l teori og bare gjorde som alle andre som ikke forstår vigtigheden og resultatet af blindtests. Ergo er du faktaresistent.
Det er en simpel konstatering. Du skal selvfølgelig være velkommen til at bevise jeg tager fejl. |
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
|
Okay, så en eller anden brød ind i dit hjem og udskiftede kablerne uden at du kendte til det, hvorefter du pludselig opdagede "Hov, hvad var nu det? Det lyder jo helt anderledes idag!" ??
Redigeret af strandvasker - 24-Februar-2015 kl. 15:00 |
||
![]() |
||
|
Min google fandt en polsk radiostation som det første, det skal jeg nok lade være med at prøve at konkludere noget på..
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
På et sæt diskanthøjttalere som hkts 11 sættet? Klaus |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Nu er der dælme også STOR forskel på 0.75mm kabel og så den på 2.25mm, som den tykkeste fra HN er på. Køb blot den, så er du home free.
|
||
![]() |
||
|
Det var dig selv der skrev et eller andet vås om at google mit alias. Stop med den slags lort og lad vær med at spille hellig. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Fald nu ned, børnlil. Bliv nu ikke så hidsige over en skide debat på nettet.
|
||
![]() |
||
Xavis ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2015 Sted: Copenhagen Status: Offline Point: 9 |
|
Hæhæ, det lader til, der er delte meninger omkring min problemstilling. Jeg prøver mig frem først ved at splejse de ti meter medfølgende kabel med noget af det, jeg har liggende, og så må vi se.
Tak for hjælpen! ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |