|
Højttaler-sæt til 14-20.000. Forslag? |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 08:46 |
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 148 |
Jeg ville tage fordi hifi-forum og lytte på noget Elac. For mig var deres 244 langt bedre end Dynaudio Focus 160 til langt flere penge. Men smag er selvfølgelig forskellig.
|
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Jeg kender ikke mærkerne men jeg ville meget gerne selv høre
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 08:47 |
|
![]() |
|
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
Skal bare lige høre, om Dali er et bedre alternativ feks Rubicon 6 til 12.000kr pr stk dvs 24.000kr.
Det er dansk, en ny opgraderet model, og folk giver den gode anmeldelser. Og den holder sikkert i mange år, og har stor gensalgsværdi. Det er 10.000kr mere end Triangle Quartet Genese Limited edition feks pr sæt. Jeg tænker at danske mærker er noget af det ypperste, og der kunne feks Dynaudio Excite også komme på tale. Excite x34 går for 17.000 kr sættet Og Excite x36 for 24.000kr sættet Jeg har en supergod fornemmelse for Dali og Dynaudio, at det er dansk, kvalitet, og har stor gensalgsværdi, og er relativt nemme at drive.
Redigeret af isaac - 14-December-2015 kl. 09:51 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
helt seriøst..
sæt fredag eftermiddag af, og ta rundt og lyt.. du har rig mulighed for at høre både Dali, Dynaudio og Triangle da de alle er i en 10km radius omkring kbh.. |
|
![]() |
|
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 08:47 |
|
![]() |
|
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
Jeg vil hellere kigge på nogle af de nyere modeller Henrik B og ikke de gamle der er på vej ud, med en massiv rabat bagi.
|
|
![]() |
|
loland ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2012 Status: Offline Point: 36 |
Synes slet ikke DYNAUDIO ligner en højtaler der burde ligge i de prisklasser den gør (udfra design, jeg har aldrig hørt dem spille). Designet er næsten magen til DANTAX !
Hvorfor tager du ikke et sæt: http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-gulvhoejttalere-triangle-quartet-limited-edition-p-1644.html hjem på prøve? Jeg tror det er VIRKELIG lækre højtalere, både designmæssigt men også lydmæssigt |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Hvis man kun køber ud fra design, så køber man vel B&W eller podspeakers.
Når jeg køber højttalere er det 90% på lyden og 10% på designet. Lyt til Dynaudio, så behøves du ikke at bekymre dig om designet.... Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Fordi de nye spiller 25% bedre end de gamle? Klaus |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
"Lyt til Dynaudio, så behøves du ikke at bekymre dig om designet.... "
Well, sidst jeg lyttede til Dynaudio (600XD) blev jeg da forholdsvis skuffet. Mine har kostet godt det halve, ser 4x flottere ud, og spiller en klasse eller 2 bedre. Men ok de er heller ikke aktive. Men stadig havde jeg nok forventet noget mere fra de Dynaudio. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |