|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
|
tja, hvis vi ikke kan brokke os over kvaliteten kan vi jo brokke os over speakerne.
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Vi kan ihvertfald ikke brokke os over spillerne. Nu er de på vej til semifinalerne. Ellers skal de da falde syge om i aften
![]() |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Online Point: 6286 |
![]() |
|
Hmm , gu ved om den ender med at blive lige så spændende som i går
![]() MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
snadepind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2010 Status: Offline Point: 135 |
![]() |
|
Leif Mikkelsen + Jan Harkamp = fiasko. De er helt væk. Angående HD, så vil jeg også gerne byde ind med, at TV2's kvalitet er ringe. DR HD er en del bedre. Jeg er dog enig i tidligere kommentarer, at jeg til hver en tid hellere vil se en Youtube stream med TV2 kommentatorer end at høre på DR1's. Derudover er det bestemt ikke en normal standard HD, der ender på DR HD. Som andre også har nævnt, så er vi altså langt fra VM i fodbold, Golf og NFL og de andre top kvalitets udsendelser, der ender på vores HD kanaler.
|
||
Pioneer LX5090H (Bumtious)
Pioneer VSX-919-ASK, XTZ 99.36, XTZ 99.26 Shielded PS3 + Popcorn Hour A-200 Movieka Alu Edition + Samsung Yousee Box Sonos CR200+ZP90+ZP120, B&W DM 602 S3, Verbatim NAS. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Jeg slog over på DR1 i pausen for at se TV Avisen. Og så starten af 2nd halvleg inden jeg slog tilbage på DRHD. Der var altså en ret slående forskel på billedet. Stregerne på banen, spillerne, bolden,tilskuerne, ja alt står bare mere skarpt og rent i HD
![]() Og kampen blev da vist lige mere spændende end beregnet. Argentinerne var lige ved at rende os over ende i 2nd halvleg. Men Landin og Mikkel reddede skærene ![]() Redigeret af Kampus - 23-Januar-2011 kl. 23:10 |
||
![]() |
||
snadepind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2010 Status: Offline Point: 135 |
![]() |
|
Nogen der lagde mærke til at DR's kommentatorer blev ved med at påstå, at vi vandt puljen med en sejr over Argentina. Det er altså sløjt, at de ikke engang kan overskue, at nederlag til Sverige sender os á point med svensken og at de så vil være bedre indbyrdes. Suk.
Bonus Info - Harkamps fanside på facebook har 46 medlemmer. Leif Mikkelsen har vidst ikke nogen.
|
||
Pioneer LX5090H (Bumtious)
Pioneer VSX-919-ASK, XTZ 99.36, XTZ 99.26 Shielded PS3 + Popcorn Hour A-200 Movieka Alu Edition + Samsung Yousee Box Sonos CR200+ZP90+ZP120, B&W DM 602 S3, Verbatim NAS. |
||
![]() |
||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
|
Hørt
![]() |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
TV2 gjorde da det samme i deres VM studie efter kampen. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Det er IKKE rigtigt, det første år tv2 sport HD var i luften, sammensendte de tour de france med tv2 Vil også sige at jeg ikke er imponeret over HD kvaliteten på DR HD, især når man sammenligner med ZDF HD og tv2 sport HD som er langt bedre.
|
||
![]() |
||
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
|
Hvis man bedre kan lide Thomas Kristensen og Bent Nyegaard, kan man se kampen forskudt på TV2 sport. Nu lader jeg spillerne bestemme om jeg syntes kampene er gode eller ej, ikke nogle tilfældige kommentatorer, men vi har nok alle vores præferencer, jeg kan feks, bedre lide Eva Mendez end Angila Jolie
![]() |
||
![]() |
||
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
|
2 muligheder: enten prøvede tv2 at lave noget de ikke måtte.. eller solgte tv2 hd rettighederne videre til TV2 Sport Viasat. men af en eller anden grund hælder jeg til den første grund. |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Her er et, som sædvanlig, absolut ikke kvalificeret bud.
Det virker for mig som om det handler om "Layers" GIMP og andre billedbehandslingssystemer, at man er i stand til styre tingene på flere måder. Og hvad samme gør ved billederne vil jeg skrive, det må blive op til hvad man nu oplever, de udsendelser man nu engang ser, altså i HD.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |