|
Hænge lærred op i loftet |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De er i det mindste også en smule pæne :O) Jeg går på hyldeknægt jagt. Tusind tak for de rigtig gode forslag. Jeg melder tilbage når det engang lykkes
![]() |
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Ja, det tænkte jeg nok du ville synes. Og stærke er de som sagt også med "knæene" God jagt. Mvh. Rasmus Ps. Meld endelig gerne tilbage, evt med lidt billeder. ![]() |
||
![]() |
||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
|
Det skal jeg gøre
![]() |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|
Jeg har hængt min på en stor L profil lavet at træ, der fungere bare og mig lærde vajeder en del den er 120 ... Jeg kan tage et par FOTO imorgen og poste her hvis du er interesseret
|
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
|
Det ville være en stor hjælp Sani, det må du meget gerne tak :)
|
||
![]() |
||
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
|
Hejsa,
Står lidt i samme knibe, og endt med at hænge lærred et mindre optimal sted. Ville være super med lidt billeder af jeres løsninger, hvis det er muligt. Mvh
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Man KUNNE jo også gå så langt som at betale folk med forstand på montering for at gøre det.
|
||
![]() |
||
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
|
Ja, det er der jo flere grunde til.....
Punkt 1: Lige meget, hvor "professionel" man er, så kan et gips loft, kun bære en vis mængde. Punkt 2: Hvis budget ligger ligger på 1000-1500, er der ikke til meget lærred, hvis der bruges 500-1000 for en "professionel". Punkt 3: Så syntes jeg, det er et fint koncept, vi har på dette forum med at hjælpe hinanden. Både så man kan lære, udføre noget og opnå følelsen, at have udført og overvundet en udfordring. Men hvis jeg havde 10.000 til lærred alene, og det skulle være ASAP. Så ville man nok tilkalde en "professionel". Men syntes ikke, at det er relavant iforhold til min problemstilling. Mvh
Redigeret af Flatcurve - 06-Juni-2012 kl. 10:25 |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Korrekt, men en professionel vil bruge 1½ minut på at finde noget ovenover gipspladerne at montere det i.
Hvis der er noget jeg har lært af at min kæreste er bygningskonstruktør (udover "gift dig aldrig med en kvinde der lever af at sætte mænd i arbejde
![]()
Hvis man ikke HAR 1000 kroner til en installatør, så er jeg da enig. Men jeg er uenig i at bare fordi dimsen der skal sættes op i loftet er billig, så må installationen ikke koste noget. Dét du i din situation ville betale 1000 kroner for, ville være en mere optimal placering. Det kan sagtens vende op og ned på oplevelsen af din hjemmebio - uden
(jeg taler iøvrigt ikke for at du skal hyre mig, hvis nogen er i tvivl, jeg kører ikke ud og sætter et lærred jeg ikke har solgt op for 1000 kroner...)
Bortset fra det, så er jeg da helt enig i at vi skal hjælpe hinanden til at blive klogere, det er derfor jeg er her. Jeg har bare dén indgangsvinkel til DIY, at man skal lade være med at betale andre for ting man kan gøre selv, men hvis man netop ikke kan gøre det selv, så skal man lade være.
Med øje for disclaimeren: Hvis budgettet bare ikke er til det, så er det fair nok, så mener jeg helt grundlæggende at langt de fleste "vender" budgettet forkert. Langt de fleste køber udstyr først, og ser så hvor mange penge der er tilbage til at udføre installationen. I virkeligheden bør man gøre det omvendt, lægge et budget for installation, og så se på hvor mange penge man har til at købe det udstyr der skal installeres.
|
||
![]() |
||
|
Jeg undskylder trådstarter, men syntes, jeg måtte forklare mig.
Håber, vi får nogle fine løsninger at se. Jeg er desvære ikke så "kreativ", når det gælder pæne løsninger, og håber på lidt inspiration.
mvh
|
||
![]() |
||
|
Jeg er enig i begge jeres synspunkter. Grunden til at jeg ikke gjorde det fra starten var, at jeg var overbevist om at det ville koste en god sjat penge.
|
||
![]() |
||
John Bach ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
|
brug noget monterings lim fra et bygge marked, måske Silvan har noget
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |