|
Hobbitten i Biffen hjælp!!! |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har skrevet til biocity i århus så må vi se om de svare!
Cinemaxx ser ikke ud til at have udstyret og tvivler på at de har det i Horsens hvor jeg kommer fra ![]() |
|
![]() |
|
BIO Næstved ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2012 Sted: næstved Status: Offline Point: 2 |
BIO Næstved HAR som den eneste biograf i Danmark Dolby ATMOS installeret. Hobitten vil fra d. 12/12/12 blive vist i 3D/48 frames/dolby ATMOS. Lige nu viser vi "de eventyrlige vogtere" i Dolby ATMOS lyd, hver eftermiddag.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Sender I i 4K, 48hz og 2D?
|
|
![]() |
|
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
Iflg biocity Århus som svarede hurtigt tilbage er det kun 3d versionen der vises i 48p hvilket de kan i flere sale dog er de ikke blevet certificeret endnu
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Til gengæld har det RealD som også har sølvlærred :( |
|
![]() |
|
BIO Næstved ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2012 Sted: næstved Status: Offline Point: 2 |
i bio Næstved sal 1 har vi skiftet til dolby 3D, så sølvlærred er væk
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
SWEET! |
|
![]() |
|
Megascope i Horsens melder sig også klar
![]() |
|
![]() |
|
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
Kunne være man skulle se om man kan få kæresten lokket med ind og se den.
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
Skal se det i Kolding bio. Bor selv i Kolding, men et citat fra deres hjemmeside siger:
Filmen vises i 48 fps og 4K-format i alle store sale, der viser 3D |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
MrPetaah ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2011 Status: Offline Point: 10 |
Jeg er nysgerrig omkring Næstveds nye projektor. Kan den vise 4K i forhold til jeres tidligere projektors 2K?
Derudover er jeg også interesseret i folks favoritbiograf, video- og audiomæssigt. Selv er jeg meget glad for Cinemaxx København (og forstår ikke rigtig hvorfor folk disser dem?), og prøver mest at vælge deres sal 1 når jeg er biografen. Jeg har prøvet at sammenligne dem med Imperial, hvor jeg var inde og se Dark Knight Rises i sommers. Jeg kan huske, at jeg ikke kunne lade være med at tænke på de to "black bars" i toppen og bunden af billedet, som konsekvent var alt for tydelige, og ødelagde lidt min oplevelse - mit ST50 herhjemme har en bedre sortskala end deres projektor! Desuden bed jeg mærke i, at lærredet var placeret alt for højt oppe i forhold til stolerækkerne, og hvor småt det egentlig var, selv siddende nogle rækker foran salens midte (gad vide hvor lille lærredet vil se ud bagerst i salen
![]() |
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Jeg er personligt rigtig glad for Imperial ved vesterport, og Empire bio på guldbergsgade (sal 2)
|
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |