recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hobbitten i Biffen hjælp!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hobbitten i Biffen hjælp!!!

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 13:12
Jeg har skrevet til biocity i århus så må vi se om de svare!
Cinemaxx ser ikke ud til at have udstyret og tvivler på at de har det i Horsens hvor jeg kommer fra
Til top
BIO Næstved Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-November-2012
Sted: næstved
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BIO Næstved Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 13:22

BIO Næstved HAR som den eneste biograf i Danmark Dolby ATMOS installeret.

Hobitten vil fra d. 12/12/12 blive vist i 3D/48 frames/dolby ATMOS.

Lige nu viser vi "de eventyrlige vogtere" i Dolby ATMOS lyd, hver eftermiddag.

Lars
Biografchef

Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af BIO Næstved BIO Næstved skrev:

Lars
Biografchef

Sender I i 4K, 48hz og 2D?
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 13:35
Iflg biocity Århus som svarede hurtigt tilbage er det kun 3d versionen der vises i 48p hvilket de kan i flere sale dog er de ikke blevet certificeret endnu
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 14:18

Lars
Biografchef

Til gengæld har det RealD som også har sølvlærred :(
Til top
BIO Næstved Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-November-2012
Sted: næstved
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BIO Næstved Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 14:45
i bio Næstved sal 1 har vi skiftet til dolby 3D, så sølvlærred er væk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 14:48

i bio Næstved sal 1 har vi skiftet til dolby 3D, så sølvlærred er væk

SWEET!
Til top
tbp3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 15:28
Megascope i Horsens melder sig også klar
Til top
PlasmaFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2010
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PlasmaFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 15:56
Kunne være man skulle se om man kan få kæresten lokket med ind og se den.
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 1154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BusinessBo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 21:04
Skal se det i Kolding bio. Bor selv i Kolding, men et citat fra deres hjemmeside siger:

Filmen vises i 48 fps og 4K-format i alle store sale, der viser 3D
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
MrPetaah Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2011
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrPetaah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 21:50
Jeg er nysgerrig omkring Næstveds nye projektor. Kan den vise 4K i forhold til jeres tidligere projektors 2K?

Derudover er jeg også interesseret i folks favoritbiograf, video- og audiomæssigt. Selv er jeg meget glad for Cinemaxx København (og forstår ikke rigtig hvorfor folk disser dem?), og prøver mest at vælge deres sal 1 når jeg er biografen. 
Jeg har prøvet at sammenligne dem med Imperial, hvor jeg var inde og se Dark Knight Rises i sommers. Jeg kan huske, at jeg ikke kunne lade være med at tænke på de to "black bars" i toppen og bunden af billedet, som konsekvent var alt for tydelige, og ødelagde lidt min oplevelse - mit ST50 herhjemme har en bedre sortskala end deres projektor! 
Desuden bed jeg mærke i, at lærredet var placeret alt for højt oppe i forhold til stolerækkerne, og hvor småt det egentlig var, selv siddende nogle rækker foran salens midte (gad vide hvor lille lærredet vil se ud bagerst i salen Confused). Men igen, jeg er jo vant Cinemaxx' gigantiske lærred.
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af MrPetaah MrPetaah skrev:

Jeg er nysgerrig omkring Næstveds nye projektor. Kan den vise 4K i forhold til jeres tidligere projektors 2K?

Derudover er jeg også interesseret i folks favoritbiograf, video- og audiomæssigt. Selv er jeg meget glad for Cinemaxx København (og forstår ikke rigtig hvorfor folk disser dem?), og prøver mest at vælge deres sal 1 når jeg er biografen. 
Jeg har prøvet at sammenligne dem med Imperial, hvor jeg var inde og se Dark Knight Rises i sommers. Jeg kan huske, at jeg ikke kunne lade være med at tænke på de to "black bars" i toppen og bunden af billedet, som konsekvent var alt for tydelige, og ødelagde lidt min oplevelse - mit ST50 herhjemme har en bedre sortskala end deres projektor! 
Desuden bed jeg mærke i, at lærredet var placeret alt for højt oppe i forhold til stolerækkerne, og hvor småt det egentlig var, selv siddende nogle rækker foran salens midte (gad vide hvor lille lærredet vil se ud bagerst i salen Confused). Men igen, jeg er jo vant Cinemaxx' gigantiske lærred.

Jeg er personligt rigtig glad for Imperial ved vesterport, og Empire bio på guldbergsgade (sal 2) 

JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu