recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hold jer til emnet (tild. "Lcd tv")
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHold jer til emnet (tild. "Lcd tv")

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Jenning Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 11:50

Jeg nu læst denne tråd og synes ligesom nogle andre, at det er ærgeligt, at trådens opretter ikke bare kan få svar på det spørgsmål som han har.

Det er meget fint at folk er behjælpelige med deres erfaringer, men når nu opretteren har skrevet at han har læst nogle diskussioner og har valgt at han vil have et LCD, hvorfor så begynde på alt det der med "har du nu husket alle plasma's fortræffeligheder".

Tråden bliver alt for hurtig uoverskuelig og der er alt for meget opretter ikke kan bruge til noget.

Jeg prøvede lige for sjovt, at søge på plasma i forum-overskrifter, og sjovt nok var der i de tråde ikke en masse "lcd-fanatikkere" der havde været inde og spørge til hvorfor opretter ikke havde tænkt over lcd fortræffeligheder.

Og til den der med, at man kan undgå diskusionen ved at skrive at 50% af tiden er pc-brug, så kan jeg "unskyld mig" ikke se hvad det har med sagen at gøre, når nu han har formuleret sit spørgsmål som han har.

Der er ikke i nogen af de tråde jeg lige var inde på med plasma jf. ovenstående, hvor der var lcd fanatikkere der spurgte til om de var sikre på at de ville have plasma, da der jo er mange reflektioner, burn in risici mv.

Når det så er sagt, synes jeg kun, at det er godt med lidt oplysninger fra begge lejre, hvis der bliver lagt op til det af personen der opretter tråden ellers synes jeg, at man skal repektere at folk har truffet 1. valg af mange.

Det var bare lige et lille indspark som jeg håber i tager konstruktivt imod.

mvh Jenning

Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 11:53
Jenning - hørt.
/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
paw954 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2007
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:02

jep    ********

spør lige jer selv   plasma-folk

hvorfor at så få

ikke er med på plasma**

men lcd kun det ikke vare fordi at det nye format( kommer i 2009 ) ikke kan gå med pladsma*** med det kan lcd måske ?   

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:10
Hvad er nu det for noget med et nyt format som kommer i 2009 som plasma ikke kan håndtere?

Redigeret af Hother - 25-Juli-2007 kl. 12:10
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af paw954 paw954 skrev:

jep    ********

hvorfor at så få

ikke er med på plasma**

men lcd kun det ikke vare fordi at det nye format( kommer i 2009 ) ikke kan gå med pladsma*** med det kan lcd måske ?   

Oplys os paw954, hvad er det for et format??

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af paw954 paw954 skrev:

jep    ********

hvorfor at så få

ikke er med på plasma**

Hvad har det som sker i 2009 med de skærme man skal købe nu at gøre?, uanset hvad man gør i fremtiden må man da tage hensyn til den der har købt sit tv i fortiden.

Og mere generelt til tråden.
At man nogle gange måske stiller spørgsmål til en som kommer om at købe en LCD skærm, skal man huske der er altså også at mange folk når de nævner en fladskærm bruger ordet LCD skærm, uden iøvrigt at have det fulde overblik over fordele/ulemper og der syntes jeg da det kan være meget legalt at spørge ind til det, der er mange skrøner om Plasma tv (og ganske sikkert også andre teknologier) og mener en bruger at her kan brugeren måske gøre et bedre køb syntes jeg da kun man gøre ham/hende en tjeneste ved at gøre opmærksom på det, så kan brugeren jo vælge at lytte til det også kigge på de anbefalede skærme også, også derfra foretage sit valg.

Og det kan såmænd da være ligegyldigt om hvor specifikt brugeren spørger, for jeg har da før set folk skifte mening i sidste sekund og faktisk være enormt glad for det valg man endte op med, så prøv da at give lidt plads til hinanden i debatten, tingene behøves ikke være så firkantede  

Redigeret af rhsin - 25-Juli-2007 kl. 12:22
Mvh

René
Til top
paw954 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2007
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:31

Hvad har det som sker i 2009 med de skærme man skal købe nu at gøre ***

ja vis nu det uddør ???

marker som Loewe // b-o / Metz /// olevia  /  er ikke glad for plasma

læs selv på net**

så gider jeg ikke ha det **

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:34

Hej paw954 , jeg forstår overhovedet ikke hvad det er du prøver at fortælle os

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:35
B&O? De har flere plasma TV i brochuren, så jeg ved ikke, hvad du mener med dét.

Olevia er et klon-mærke. Jeg ved ikke hvorfor du gider hive dem frem.

Og hvad så hvis teknologien 'uddør'? Hvad har det at gøre med at vælge TV NU?
Til top
mejersken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:40

man kan få en sony 32v2500 til en fordelagtig pris for tiden

lige over 6000 kr

Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:41
HVad så med Pioneer, de laver kun plasma  og de udvikler endda nye modeller. Du har stadigvæk ikke sagt noget om det nye "format" som du snakkede om. hvis det er om digital TV eller HD TV du mener så kan begge typer TV klare dette.
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 12:44
Jeg tror egentlig bare at vi skal lade paw954´s emne falde. Jeg tror at det var en "misforståelse"
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu