|
Home Media Gallery på SC-LX71 for dummies! |
Besvar | Side <12345 14> |
Forfatter | |||
johnjkj
Guld medlem Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har både forbundet min computer til receiveren direkte via lydkort + via netværk. Det lyder klart bedst når receiveren klarer arbejdet via netværk.
|
|||
--------------------------- Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i. --------------------------- |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bruger stort set kun hmg til musik, alt andet bruger jeg hh. PS3 (Foto) og Popcornhour c-200 (film).
Hmg er udmærket.. men ikke superhurtigt at manøvrere rundt i og har begrænsninger mht formater... også er det lidt sløvt at manøvrere rundt i.
|
|||
Mvh
René |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja har samme erfaring, især med billeder hvor medie delen er ret sløv. |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen så må det blive hovedsageligt til musik. Har jo også alle mine film på disc's, så det er ikke aktuelt med streaming der.
Fordelen ved NAS er vel at den ikke bruger så meget strøm som PC'en, og at den er lydløs, ikke?
|
|||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ideen er at NAS'en altid er tændt, dvs det er let og hurtigt at komme til at streame sin musik. |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Måske er det bare sådan en NAS jeg skal ha'. Og den sættes så bare til routeren?
|
|||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
||
En NAS er smart hvis man har et realt behov, ellers er det bare endnu en stømslugende dims i ens hjem ! |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok! Jamen så bruger jeg bare PC'en. Der ligger alligevel ikke så meget på de 250 GB, så der er god plads
|
|||
Besvar | Side <12345 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |