|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Nu kan RKI kun slette hvis HOMEENTER ønske det, ellers så står man i 5 år, før at man bliver slette, og firma det ikke har rent mel i poste, har maget svært ved at kontakte RKI efter at en gæld er betalt. Men HOMEENTER kan ikke havde ren mel i posten, bla. tage de overpris for deres Blu-ray film, og vel også deres DVD film, og man skal købe et hvis antal film for at få rabat, og selv efter man har fået rabat, ville det være billiger at købe de samme film i andre net butikker. |
||
![]() |
||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
takker, jo vil prøve at ringe til hotline.
Hvad siger i til det der gebyr der for at sende film tilbage "inde for 14 dages returet", plus jeg selv betalte porto. Edit : Har sendt en mail til homeenter ´s service afdeling, og forklaret dem sagen, og at det gebyr betaler jeg ikke og og om de er villige til at prøve at løse sagen uden bål og brænd, måske er de til at tale med, tiden vil vise om deres service center virker. Redigeret af henrik-t - 23-Januar-2010 kl. 13:51 |
||
+100HD Film
![]() |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
StarTrek: "overpris" for Blu-ray er vel så meget sagt. De sælger dem vel bare til den vejledende udsalgspris. At man kan købe dem billigere andre steder, eller at du mener at prisen er for høj er jo ikke det samme som at de tager overpris. At man skal købe et vist antal varer for at få rabat er da ganske normal praksis alle steder.
Vil du også påstå at Føtex er et fup-supermarked fordi du kan købe to flasker cola for 35kr, på trods af at en enkelt flaske cola kun koster 15kr i Netto? (tænkt eksempel). Og hvis man betaler sin gæld til et firma som har registreret en i RKI, så skal bliver du slettet. Hvis du ikke gør dette, så er det fordi der enten er sket en fejl eller fordi firmaet, som du selv skriver, ikke har rent mel i posen. Så tager man det vel op med RKI eller forbrugerklagenævnet, vil jeg gætte på. At anbefale nogen at vente 5 år på at man bliver slettet i RKI synes jeg også er lidt dårlig vejledning. En registrering i RKI kan være en voldsom forhindring hvis man ønsker at foretage sig noget som helst finansielt fremover. Bare det at købe en mobiltelefon med abonnement kan i nogen tilfælde være umuligt. Så hvis man ikke har gjort noget galt og vitterligt ønsker at betale sin gæld, så er det bare med at få det gjort og at blive slettet. Længere er den vel ikke.
|
||
![]() |
||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
Og lige et tilføjelse til tråden, hold venligst deres priser ovs ude af tråden, man er jo ikke tvunget til at handle der, men kom Meget gerne med råd eller , skriv hvis du har haft en "Dårlig" oplevelse Hos Homeenter.
Tråden skulle helst ikke bliver for uoverskuelig at finde rundt i. Redigeret af henrik-t - 23-Januar-2010 kl. 13:58 |
||
+100HD Film
![]() |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
HOMEENTER´s priser er vel også en dårlig en dårlige oplevelse, og vel også en god grund til at melde sig ud ud.
Har skal haft en dårlig oplevelse med en butik, som ikke havde tjek på deres bogholderi, og derfor sende regninger til inkasso, som bare lade det gå til RKI, dette såkaldte inkasso firma, var skam ikke interesseret at jeg blive slette i RKI lige med det samme, selv om fejle lå hos firma som sjovt nok også var med eje af inkasso firmaet, til den dag i dag, tro de mere på deres bogholderi, end på mig, selv om jeg har alle kvitteringer på at alt er betalt. Så jeg tale af dårlige erfaring. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Gør man indsigelse, mod RKI så slette de ikke en omgående, for de skal også havde en ok fra modparten, og det er her at filme knække, for nogle firma regner ikke med at det sker, ikke uden et civiles søgsmål mod firma.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
"Der må ikke være strid i sagen". Der et lige netop her af firma kan gøre indsigelse, så længe der er strid i sagen så ville man stadig stå i RKI, da det din bevisbyte der gælder, de ville sige at du skal kunne bevise at der fx. at "Virksomheden har sendt 3 skriftlige rykkere til skyldneren". |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Så har du ikke læst hvad der står. De 3 ting skal jo være opfyldt, for at man kan blive registreret. Dvs. hvis der er strid i sagen (=Kunden gør indsigelse) så må man ikke registrere vedkommende. Det er ikke i en situation hvor man skal slettes, men derimod i den situation hvor man bliver registreret. |
||
![]() |
||
![]() |
|
oki en lille opdate.
Efter jeg mailet til Homeenter og forklaret dem sagen og linkede til denne tråd, har jeg fået mail tilbage fra dem idag. Her er et lille sakset stykke fra den mail. Homeenters medlemsregler förmedlar vi åtskilliga gånger för våra medlemmar, dels i våra kampanjer, dels när man får sitt första medlemspaket, dels i magasin och på vår hemsida. I villkoren framgår tydligt att man själv måste avbeställa magasinets utvalda produkt inom sista svarsdatum. När det gäller returer så tillämpar vi en returomkostnad för de medlemmar som returnerat 2 gånger utan att meddela om oss orsaken. När medlemmen returnerar en produkt så skickar vi ett brev som förklarar våra regler kring returhanteringen (även detta brev bifogas).
Eftersom du själv har betalt returportot på dina två returprodukter stoppar vi kravet på returomkostnad från vår och Alektums sida denna gång. Se detta mail som en bekräftelse på att vi har återkallat kravet. Alektum kommer även de att förmedla till dig att de har återkallat ärendet från sin sida.
Du kvarstår nu som medlem i Filmclub och har 2 köpåtaganden att uppfylla. Märkväl att ditt medlemsnummer kommer åter att vara i funktion om max 2 dagar. Därefter kan du som vanligt logga in på ditt medlemskonto och fullfölja dina åtaganden. Jeg er nu medlem igen og skal opfylde mit medlems krav som jeg har tænkt mig, så Homeenter´s service afdeling virker alsår oki, jeg hade ikke prøve dem før dette indlæg, så det er da rart at de gidder lytte til mig sag. Redigeret af henrik-t - 25-Januar-2010 kl. 15:23 |
||
+100HD Film
![]() |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Tillykke
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
jo Tak
|
||
+100HD Film
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |