recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hothers Pana 55VT60 - billed indstillinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hothers Pana 55VT60 - billed indstillinger

 Besvar Besvar Side  <1 111213
Forfatter
Besked
Lennerta Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennerta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 23:42
Jeg modtager også en v55t60 på tirsdag... så ser frem til ferien er slut :-D
Jeg vil også gerne se de indstillinger du bruger til "indkøring"?
Du skriver du undgår sorte bjælker når du ser bd, er det ved at zoome på billedet? eller hvordan, for mister du ikke noget af den hvis du zoomer?


Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af Lennerta Lennerta skrev:

Jeg modtager også en v55t60 på tirsdag... så ser frem til ferien er slut :-D
Jeg vil også gerne se de indstillinger du bruger til "indkøring"?
Du skriver du undgår sorte bjælker når du ser bd, er det ved at zoome på billedet? eller hvordan, for mister du ikke noget af den hvis du zoomer?


Tillykke med dit nye 55VT60, det er en skøn sag. Jeg skal se om jeg kan finde indstillingerne senere i dagSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 11:30
Værsesgod:


B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
ThomasNorge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2013
Sted: Hitra, Norge
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNorge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 21:24
Spændende tråd, og overbeviser mig mere og mere om mit næste tv. 
Jeg er meget tæt på at hente et 65VT60 hos min nærmeste hifi-klub. 
Jeg holder dog lige vejret og har is i maven og ser om ikke priserne falder lidt den næste måned eller to.

Men tvet skal jeg først bruge til sommer når vores nybygget hus bliver færdigt. 
Skal man opbevare tvet indtil da, på nogen bestemt måde. 
Hvis det står op i sin kasse et tørt og lunt sted, skulle det vel ikke tage skade?

Hother>> hvordan står det til med dit VT60 nu? Stadig lige tilfreds og begejstret?


Redigeret af ThomasNorge - 03-Januar-2014 kl. 21:27
Mvh Thomas
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af ThomasNorge ThomasNorge skrev:

 

Hother>> hvordan står det til med dit VT60 nu? Stadig lige tilfreds og begejstret?
Jeg er stadig meget glad og tilfreds med mit PanaSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
ThomasNorge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2013
Sted: Hitra, Norge
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNorge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af ThomasNorge ThomasNorge skrev:

 

Hother>> hvordan står det til med dit VT60 nu? Stadig lige tilfreds og begejstret?
Jeg er stadig meget glad og tilfreds med mit PanaSmile
Så hvis du stod i dag og skulle købe nyt tv, ville du stadig vælge det samme?

Jeg har nemlig ikke tænkt at bytte tv så ofte. Har stadig mit 42" Pz80 og 50" pioneer Kuro. Og de bliver kun skiftet til nyt, da jeg vil op i størrelse. 


Redigeret af ThomasNorge - 03-Januar-2014 kl. 21:37
Mvh Thomas
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af ThomasNorge ThomasNorge skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af ThomasNorge ThomasNorge skrev:

 

Hother>> hvordan står det til med dit VT60 nu? Stadig lige tilfreds og begejstret?
Jeg er stadig meget glad og tilfreds med mit PanaSmile
Så hvis du stod i dag og skulle købe nyt tv, ville du stadig vælge det samme?

Jeg har nemlig ikke tænkt at bytte tv så ofte. Har stadig mit 42" Pz80 og 50" pioneer Kuro. Og de bliver kun skiftet til nyt, da jeg vil op i størrelse. 
Jeg ville helt afgjort vælge VT60Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Værsesgod:



Du har skarphed på 28. Er det ikke meget?


Venlig hilsen
KB
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 23:13
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Værsesgod:
Du har skarphed på 28. Er det ikke meget?



Nej det mener jeg ikke og har da heller ikke oplevet problemer af nogen artSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 111213
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu