Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
confused
Guld medlem
Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
|
Sendt: 07-Februar-2010 kl. 22:28 |
mbw2001 skrev:
Det er bare skærmen på min HTC Magic.... Kunne ligeså vel være en iPod Touch eller iPhone... |
Ok - jeg har kigget lidt rundt derinde, og også hentet programmet, men jeg kan ikke finde noget omkring fjernstyring fra hverken android eller iphone ?
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
 |
Slettet_120331
--
Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 07:09 |
Nu gælder det vel om at promovere det software man selv bruger så :)
|
 |
mbw2001
Super bruger
Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Point: 463
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 11:06 |
Du skal bruge foo_httpcontrol componenten. Du kan læse mere på http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=62218&st=0 Personligt kan jeg ret godt lide Kev0 skinnet til Android/iPod/iPhone kontrol.
|
|
 |
confused
Guld medlem
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 11:34 |
mbw2001 skrev:
Du skal bruge foo_httpcontrol componenten. Du kan læse mere på http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=62218&st=0 Personligt kan jeg ret godt lide Kev0 skinnet til Android/iPod/iPhone kontrol.
|
Er det så ikke bare en hjemmeside man kommer ind på ? så foretrækker jeg helt klart en app til selve telefonen.
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
 |
mbw2001
Super bruger
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 13:53 |
Jo det er en hjemmeside. Men det fungerer overraskende godt.
Jeg ville også selv foretrække en app, men det skriver du bare ;)
|
|
 |
confused
Guld medlem
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 13:55 |
mbw2001 skrev:
Jo det er en hjemmeside. Men det fungerer overraskende godt.
Jeg ville også selv foretrække en app, men det skriver du bare ;)
|
Det er jo ikke nødvendigt med en ny app - den findes i forvejen til itunes, og virker perfekt.
Eneste problem er at itunes ikke selv "opdager" ny musik.
|
|
 |
mbw2001
Super bruger
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 13:58 |
Og at iTunes efter min mening er en virkelig ringe musikafspiller.
|
|
 |
confused
Guld medlem
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 14:02 |
mbw2001 skrev:
Og at iTunes efter min mening er en virkelig ringe musikafspiller. |
Kvalitetsmæssigt eller hvad ? selve interfacet osv, skal man jo ikke bruge til noget, når det hele ses på ipod'en
Redigeret af confused - 08-Februar-2010 kl. 14:03
|
|
 |
mbw2001
Super bruger
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 14:03 |
Ja. Bl.a. kvaliteten af musikken.
|
|
 |
henrikbp
Bruger
Oprettet: 15-December-2007
Point: 238
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 21:29 |
Jeg er nu heller ikke imponeret af Itunes, men det er mest det grafiske interface samt samme problem som tidligere nævnt at filerne ikke automatisk opdaterer hvis de flyttes eller slettes.
Det var derfor jeg søgte et alternativ og noget tyder på at jeg må kigge lidt nærmere på xbmc.
Jeg har tidligere haft det installeret, men gik bort fra det igen. Måske er det tid til at installere det og teste ipod applikationen.
Foobar skal jeg nok også kigge på, men den virker lidt mere omstændigt.
|
 |
HenrikH
Guld medlem
Oprettet: 28-September-2004
Point: 733
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 22:21 |
"Eneste problem er at itunes ikke selv "opdager" ny musik."
Hvis du kopierer dine nye musikfiler til iTunes-mappen "Føj automatisk til Itunes" (ligger i din iTunes Media mappe) så bliver de automatisk flytter over i mapper efter kunstnernavn og tilføjet til iTunes.
Er det ikke det du efterspørger, eller misforstår jeg dig ?
|
mvh
Henrik
|
 |
confused
Guld medlem
|
Sendt: 08-Februar-2010 kl. 22:26 |
HenrikH skrev:
"Eneste problem er at itunes ikke selv "opdager" ny musik."
Hvis du kopierer dine nye musikfiler til iTunes-mappen "Føj automatisk til Itunes" (ligger i din iTunes Media mappe) så bliver de automatisk flytter over i mapper efter kunstnernavn og tilføjet til iTunes.
Er det ikke det du efterspørger, eller misforstår jeg dig ? |
Nej helt så enkelt er det ikke desværre - faktisk vil jeg helst glemme alt om at itunes eksisterer, men sætte den op én gang for alle til at holde øje med den musik jeg lægger ind i en bestemt folder på min NAS.
|
|
 |