|
Husalarm -ser denne fornuftig ud? |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-November-2014 kl. 23:59 |
http://alarmgruppen.dk/shop/powermax-pro-pakke-348p.html
Til alm 1 plans villa. Hvad kan I anbefale? Noget uden løbende abonnement. Mon ikke man selv kan installere det, hvis man har lidt pc/teknik snilde i forvejen?
|
|
Warren
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke der sidder nogen her med den slags tekniske viden :)
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hint: lav klikbare link ellers er der mange der ikke gider læse.
Men den ligner en af de nemme der kan monteres på en time eller 2 og uden de store vanskeligheder.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke at jeg har nogen som helst viden om alarmer, må jeg give Hansie ret. Jeg er faktisk stoppet med, at kopiere links ind. Dur det ikke, læser jeg det ikke, og der sidder sikkert nogen med en viden om det her emne, som gør det samme :)
|
|
Sert
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sat begge op flere gange, jeg arbejder som sikringstekniker.
Hvis jeg skulle vælge en trådløs billig alarm, ville jeg vælge en powermaster-10 eller eller en oasis fra jablotron eller en iconnect som er den G4S kalder SmartP5 alarm |
|
Warren
Funktioner
Tak(0)
|
Hej og tak for jeres svar. Så vidt jeg kan se koster Powermax 10 næsten det samme som powermax pro: Hvad er forskellen?
|
|
Sert
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
Funktioner
Tak(0)
|
Powermaster-10 er efterfølgeren for powermax pro. 10eren er mindre , den er pænere og så er den 2vejs hvilket gør den spare på batt til de trådløse enheder, da de går i dvale ved frakoblet tilstand og ikke i 5min intervaller. På powermaster 10 har vi næsten ikke haft nogen reklamationer, den er faktisk rigtig stabil af sådan en lille pis Central at være.
|
|
Warren
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, det er super info du kommer med. Jeg troede faktisk at "Pro" var storebroderen.
Gider du kort beskrive hvad/hvordan man gør? Jeg tænker, at jeg bør kunne finde ud af det, men en lille guide for overskuelighedens skyld vil være rart. Manualen til pro'en ser håbløs ud. Gerne ud fra 10'eren. Den lyder som et godt valg.
|
|
Warren
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken pakke vil du anbefale til alm brug? Den må gerne kunne sende sms. 2 følere minimum og minimum 2 digitale nøgler. Er der andet der er smart at have? Det er vel kun selve alarm-enheden der bare skal have net-spænding og følerene er vel trådløse i dag? Er der ret meget anden i opsætning?
Redigeret af Warren - 22-November-2014 kl. 20:56 |
|
TULX
Junior bruger Oprettet: 06-Marts-2007 Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg har haft powermax i mange år det er et stabilt produkt. Har pt. powermaster 10 og powermaster 30 som begge er stabile og lette at havde med at gøre. Rart med 2vejs enhederne. Kan anbefale comtool.DK, der får får du god support, køb evt. Din central central færdig programmet. Mvh Thomas |
|
Warren
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Jeg har også kigget på comtool.dk. Jeg har svært ved at vurdere om en eller anden pakkeløsning er tilstrækkelig eller der nødvendigvis skal tilkøbes ekstra? Har ikke høje krav - kun almindelig vil jeg vurdere. Hvad vælger man typisk i dag i mindre villa? Det lader til at Powermax 10 er et godt match.
Redigeret af Warren - 22-November-2014 kl. 23:05 |
|
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige sat en Homealarm op hos svigerforældrene:
http://www.homealarm.dk/ Den er super let at sætte op og virker efter hensigten. Har selv en Jablotron PROFI som har virket upåklageligt i snart 10 år så mærket jablotron kan jeg også godt anbefale!
|
|
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |