|
Husalarm -ser denne fornuftig ud? |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | |
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan Powermax 10 sende sms til Iphone 5? -eller skal man have en gammeldags nokia eller lignende før det virker?
|
|
TULX
Junior bruger Oprettet: 06-Marts-2007 Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du køber Powermaster 10 med 3gmodel kan den sende SMS. Jeg kender ikke til æbelprodukter, men SMS er vel SMS uanset hardwaren.
Overvej 1-2 varmefølsome røgmeldere. Dine spørgsmål om hvad der er nødvendige og alm. Er ikke sådan at besvare. Ønskede I f.eks. mulighed for skalsikring og tilkobling når I sover/er hjemme. Kræver det sensoren påpå alle døre og vinduer. Det har jeg hjemme giver mange magnmagnetsensorer. Derudover har vi et par pir med camera, gasalarm, vand på gulv, ekstra uddørs klokke, og et løst betjeningspanel så centralen sidder gemt væk. Men tag en snak med comtool, eller andre om jeres bolig og ønsker, så kan du få en skræddersyet pakke er jeg sikker på. Mvh Thomas |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg benytter G4S med fotoalarm/videolight og ikke haft problemer med dem/ udstyret. Jeg får en sms/email ved en hver funktion. Jeg kan sågar visuelt se hvad der evt. forgår der hjemme via iPad eller lign.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
JesA
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er selv i hus-alarm tanker, og havde umiddelbart en Houseguard (SmartGSM) i tankerne - er den dårligere end en Powermaster ?
|
|
Warren
Funktioner
Tak(0)
|
Varmefølsomme røgmeldere er det i stedet for klassisk brandalarm? Skalsikring ønsker vi ikke. Ej heller gasalarm, vand på gulvet. Evt. kamera men blot 2 følere. Centralen må gerne sidde på væggen i entre eller i bryggers. Dermed tænker jeg, at vi ikke har de store krav. Blot det er af en god kvalitet og dermed pålideligt.
|
|
Warren
Funktioner
Tak(0)
|
Ville I vælge med kamera eller bare alm. sensorer?
|
|
Snoos
Junior bruger Oprettet: 05-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, har du overvejet Snoos, dansk udviklet med 24/7 overvågning, IP alarm som ikke koster noget efter installation :-)
|
|
Sert
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
Funktioner
Tak(0)
|
Snoos...? Undskyld men pænt er det ikke. Syntes heller ikke der er særlig meget tilbehør. Hvilken frekvens sender den på?
|
|
Snoos
Junior bruger Oprettet: 05-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej...kan godt følge dig i at design ikke er helt skarp. Dog er det gratis at bruge og det er nok det eneste system herhjemme med gratis 24/7 overvågning. Her får du besked når noget ikke er som det skal være, uanset om der mangler strøm i huset, sensorer der er ved at løbe tør for strøm eller hvem der tilkobler/frakobler alarmen. Udover det bliver systemet hele tiden opdateret og du får mulighed for at udvide og tilslutte nye enheder. Systemet bruger 868 Mhz :-)
|
|
JesA
Funktioner
Tak(0)
|
Snoos; hvorfra ved du at den sender på 868 MHz ? ( det fremgår ikke umiddelbart nogen steder...)
Og misforstå ikke; men dit brugernavn leder én til at tænke at du ikke er helt objektiv f.s.v. vurdering af systemets kvalitet...Vil du oplyse om dit tilhørsforhold til snoos ? |
|
Snoos
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, vi er dem der står bag udviklingen af Clouden og ønkser at debatere det at have en alarm og hvad den skal kunne i fremtiden :-)
|
|
JesA
Funktioner
Tak(0)
|
- og det er helt fint at du/Snoos ønsker at indgå i en debat omkring alarmer. Og med valg af brugernavn, kan man også gætte sig til i hvilket perspektiv man skal læse dine indlæg.
Men det ville være fint om du fra start af i din henledning på produktet, havde meldt krystalklart ud at du er Sælger/Salgsdirektør for produktet, og derved har en økonomisk interesse i at fremme dette produkt ( bliver man i øvrigt ved profiloprettelse, ikke spurgt om man er privat el. branchebruger?) Redigeret af JesA - 06-Januar-2015 kl. 09:36 |
|
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |