|
Hva... øh... hvad så nu? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
@Lennon, det jeg håber på er nok en bedre udvikling af panelteknologien, så man ikke deltager i det helt store panellotteri.
Jeg er også noget spændt på MicroLED. Om 8K er vejen frem, det ved jeg ikke, for jeg er ikke sikker på at det menneskelige øje reelt kan få det hele med. Også et spændende projekt-
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
beovox141
Guld medlem Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Måske fik jeg ikke lige præciseret min pointe godt nok: Hvis den primære kilde til et 4K TV er Netflix, er udviklingen allerede FOR langt forude. Jeg ville eksempelvis elske at se Formel1 i 4K/HDR/100hz native uden voldkomprimering,- men det kommer næppe til at ske indenfor en uoverskuelig fremtid, hverken for OTA eller streaming.
|
||||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Beovox - det tror jeg du har ret i. Men samtidigt kan jeg godt have en lille tanke om at vi forbrugere efterhånden og det er købers marked, så jeg tror nu godt 4k kan komme før end jeg troede for bare 2 år siden.
|
||||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Fornemmelse og denne statistik: https://www.statista.com/chart/3780/tv-screen-size/ Har du et link til din påstand? |
||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er en statistik fra 2015.
Tingene ændrer sig så hurtigt at den er forældet. Desuden er der sikkert (mit gæt) store geografiske forskelle. I den vestlige købestærke del af verden er mit gæt at salget af TV i store størrelser (55"+) er eksploderet de seneste år.
Redigeret af Deschain - 13-Marts-2018 kl. 22:06 |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der sælges læssevis af små tv. Til køkkener, børneværelser, kontorer campingvogne osv. Langt en overvejende del af disse er små LCD tv.
Markedet for High end <50" tv er stort set dødt. Klaus |
||||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
- og så giver de høje opløsninger ikke rigtig nogen mening på små skærme, med mindre man sidder ekstremt tæt på . Vejen til store billedoplevelser på TV - er store TV .
|
||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja det er jeg med på, en statistik fra 2015 med prognoser til og med 2019. Jeg kender mange, som ikke har plads til TV over 50" og der er eneste alternativ LCD, som efter min smag er ringere end den nu udgåede Plasma teknologi. Jeg har selv et OLED i stuen, men et mindre LCD på kontoret, hvor jeg er forvist når jeg skal se fodbold og det er rent ud sagt noget hø. Jeg savner mit gamle Plasma tv som desværre bukkede under efter et lynnedslag i sommers. |
||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ud fra en cost benefit analyse er det sikkert urentabelt at bruge Oled i de små størrelser under 55”. Jeg tænker du skulle betale det samme for en 40” som en 55” koster
Redigeret af Kampus - 14-Marts-2018 kl. 17:18 |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Aner jeg et potentielt marked for mit pioneer 427 der står på garageloftet??? Klaus |
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |