|
Hvad blev der af Falslev ? |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | |
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6672 |
Sendt: 28-April-2010 kl. 15:14 |
Ja, suk. Det er vel ikke ulovligt at sende en mand i byen efter 10 iPad. Forretningen har jo åbenbart fundet en udvej, da det er til 10 forskellige mennesker.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
tougher
Bruger Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Sendt: 28-April-2010 kl. 15:19 |
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 28-April-2010 kl. 15:31 |
Det er jo et spørgsmål om ikke Apple kræver at de 10 mand, skel møde personlig op i butikken for at kunne købe de 2 stk. man må for Apple, og man ikke må sende 1 mand for på vejen af de 10 købe 10 iPad |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 28-April-2010 kl. 15:31 |
Dette skulle ifølge artiklen være mandens blog http://www.protocolsnow.com/2010/04/17/how-i-went-from-apple-store-newbie-to-lifetime-ban-in-one-week/#more-1387
|
|
Mvh
René |
|
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 28-April-2010 kl. 15:41 |
Apple er sku et mærkeligt firma, kan god forså at flere og flere buycutte dette firma Når man har købt de 2 iPad man må for Apple, så må ikke i hele sin levetid købe flere iPad (dette ville så også gælde for nye model af iPad), så der kan ikke ligge mange iPad under juletræet i år Redigeret af Startrek - 28-April-2010 kl. 15:46 |
|
tougher
Bruger Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Sendt: 28-April-2010 kl. 15:50 |
Den regel bliver skam nok ændret når man kan købe iPads verden over
|
|
Vanderlay
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Sendt: 28-April-2010 kl. 15:58 |
Quote: STARTREK/ Når man har købt de 2 iPad man må for Apple, så må ikke i hele sin levetid købe flere iPad (dette ville så også gælde for nye model af iPad), så der kan ikke ligge mange iPad under juletræet i år ...Quote/ Redigeret af Vanderlay - 28-April-2010 kl. 15:59 |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 28-April-2010 kl. 15:59 |
Nu havde manden jo altså købt flere end 2 iPads... han havde købt en hel del over flere gange, og de konkluderede vel at han ikke købte til sig selv.. men med vidersalg for øje... hvilket jo også var rigtigt.. så syntes ikke rigtigt man kan sammenligne ham med en privat forbruger
ifølge ham selv havde han allerede købt 5 stk iPad´s og ville så altså købe 2 mere. Redigeret af rhsin - 28-April-2010 kl. 16:10 |
|
Mvh
René |
|
Simon, TC
Super bruger Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Sendt: 28-April-2010 kl. 16:26 |
Jeg synes det er helt fair at han ikke har lov til at købe flere. De kan jo regne ud at manden ikke har brug for 5 iPad's selv og de (Apple forhandlerne) ved jo ikke om han blot sender dem videre uden fortjeneste eller sælger dem til ågerpris på Ebay.
At flere og flere skulle boycotte Apple, har jeg svært ved at tro når jeg tager et kig på deres aktier de sidste 3 år.
|
|
Tape Connection MKII
|
|
Ole
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
Sendt: 28-April-2010 kl. 23:26 |
Så kom jeg hjem fra arbejde.
Må hellere kommentere på de oprindelige indlæg. Jeg skrev en kommentar:
Og så låste jeg tråden. Desværre gjorde min lås, at Falslev ikke kunne komme ind og slette sin e-mail adresse m.m. - Ikke så smart tænkt af mig Jeg kan se, at tråden nu ligger i vores skraldespand - som kun recordere.dk-teamet kan kigge i. Så den er god nok.. I kan ikke se tråden længere.. 1. Jeg slettede tråden på opfordring fra en bruger (som mig bekendt ikke har noget med apple eller SKAT at gøre) - men jeg havde selv i forvejen øje på tråden, og havde taget det bløde aftræk til at stoppe tråden på eget initiativ.. 2. Det er langt fra første gang, at tråde bliver gjort "hemmelige" = smidt i skraldespanden. Der ligger 4 tråde fra april alene. - Og 3 tråde fra i år, der har mere end 1000 visninger. Tråde bliver slettet, hvis de er løbet så meget af sporet, at det ikke giver mening at redigere i dem. 3. Jeg har slettet et par indlæg i nærværende tråd - og ladet et par indlæg, der er på grænsen, stå. Pas på med at kalde hinanden navne. Jeg er sikker på, at det er kærligt ment, når man tildeler foliehatte - men det er ikke altid det er sjovt at få den tildelt 4. Jeg skriver for lange indlæg. Nu skal jeg nok stoppe ...Ole PS: Denne tråd bliver flyttet over i forummet "generelt" PPS: Jeg kan ikke svare på indlæg de næste to døgn, så tavshed er ikke tegn på at jeg ignorerer. PPPS: Jeg skriver stadig for lange indlæg. |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
Startrek
Sendt: 29-April-2010 kl. 00:48 |
"Falslev" huser nu på mediamac.
hvor han bruge navnet "Fælleskøb". http://mediamac.comon.dk/index.php/market/show/id=37114 |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Sendt: 29-April-2010 kl. 11:03 |
Ja, han giver ikke op!
Han sparer heller ikke på oplysningerne, kan se at han skriver sin adresse på den side, ikke helt gennemtænkt, hverken i forhold til "Apple importen" eller i det hele taget...
|
|
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |