recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad bør en brugt JVC DLA-HD350 koste?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad bør en brugt JVC DLA-HD350 koste?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mamut5 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Januar-2007
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad bør en brugt JVC DLA-HD350 koste?
    Sendt: 08-November-2010 kl. 15:31
Jeg overvejer at købe denne projektor, og har set der er penge at spare ved at købe den i England. Dog har jeg også fundet den til salg brugt.

Den brugte  JVC DLA-HD350 er ifølge sælger 2 år gammel og har kørt 950 timer. Der er stadig originalpæren i, og sælger siger at det så småt kan anes,den har kørt de nævnte timer.

Hvad er en fornuftig pris på sådan en brugt projekter? Og er det overhovedet fornuftigt at invistere i en brugt?  

Mvh Rune
Til top
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 558
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 18:48
Altid fornuftigt, hvis det er en god pris Smile ... synes jeg.

Jeg havde ejeren af KF Scanaudio på filmbesøg, som var imponeret over "gørelsen" på min "gamle JVC HD1'er". Den har fået ny pære og man kan dårligt tale om slid på en sådan fætter, hvis man passer den. En pris på 50K for 4 år siden og jeg har solgt den nu for 8K og jeg mener selv, at køber har gjort et rigtig godt køb også ifht. markedet.

En JVC HD350'er kan køre vel op til en 1000 timer mere på pæren, men det er selvfølgelig også afhængig af rummet, hvorvidt det er mørkelagt eller ej om der skal ny pære i. En ny står i 22K og er der taget godt hånd om projektoren, så vil jeg mene 10K er en ok pris.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 19:02
En ny koster 22 minus rabat, ny pære koster 3, så er vi nede på 17, så 12 tkr. er vel rimeligt.
SVP03
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2010 kl. 14:18
Hej

Fandt du en derovre, og i så fald, hvad kostede den, om jeg må være så fræk :o)

Pft
Henrik
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu