|
Hvad er din mening om 3D? |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
faldt også lige over en liste af 3D Blu-ray udgivelser:
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Filmstudierne har tilsyneladende stadig ikke tænkt sig at lægge 3D i graven. Her er en håndfuld kommende titler:
- Captain Marvel (samt alle kommende MCU-film) - Aquaman (samt alle kommende DCEU-film) - The Grinch - Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (samt den kommende tredie film) - How To Train Your Dragon: The Hidden World (samt alle andre Dreamworks-film i nær fremtid) - Toy Story 4 (og formodentlig alle andre Pixar-film i nær fremtid) - Ralph Breaks The Internet (og formodentlig alle andre Disney Animation-film i nær fremtid) - Mortal Engines - Mowgli - Venom - Star Wars 9 Og så et par stykker, som er lige om hjørnet på Blu-Ray: - Jurassic World: Fallen Kingdom (den tredie film kommer sikkert også på 3D) - Solo: A Star Wars Story (alle kommende SW-film må også formodes at komme på 3D) - Skyscraper - Ant-Man & The Wasp - The Meg Meget godt klaret for et "dødt" format. Redigeret af jacobe - 24-September-2018 kl. 14:00 |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Ja, det er lidt utroligt, at de kommer/udgiver så mange, når langt de fleste nye TV ikke kan afspille det. Jeg har selv lige fået et LG Oled, og der kan jeg ikke se mine 3D film.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
|
Gider ikke 3D.
Syntes ikke det tilføjer noget godt
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Der må jo være folk som stadig går ind og ser dem og betaler ekstra for det siden de bliver ved med at lave det.
Personligt forstår jeg det ikke - og uden at have lavet en akademisk undersøgelse, så synes jeg svarene på diverse forums hvor det debatteres bærer præg af samme holdning.
|
||
![]() |
||
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1040 |
|
+1 Jonas
Har både aktiv og passiv 3D herhjemme. Lg i stuen med 4K og passiv 3D Jvc i kælderen med aktiv THX godkendt 3D Begge giver intet godt til min oplevelse
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Du ser i 3D, hvordan det kommer fra omgivelserne til din bevidsthed er ikke relevant her |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Dårlig valg at tv |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Kun i forhold til 3D. Alt andet er super godt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Det kan vi andre så kun være glade for; at stoppe med at udgive 3D-materiale, blot fordi der ikke laves nye 3D-TV, ville jo næsten svare til at tankstationerne stoppede med at sælge diesel, fordi der ikke laves nye diesel-biler. Men der ville jo stadig køre mange ældre dieselbiler rundt på vejene, ligesom det jo ikke er alle, som bruger 10.000 på nyt TV hvert 2. år. Og med fare for at gentage mig selv ... at se 3D på et TV bliver jo aldrig rigtigt fedt. Men det er jo i øvrigt ikke hugget i sten, at TV-producenterne har droppet 3D totalt, de skal trods alt også finde på noget 5-10 år frem i tiden, hvor "brillefrit" 3D forhåbentlig er en selvfølge. Og hvad angår 3D på projektor tror jeg på, at laser-projektorer er fremtiden og dermed løsningen til problemet med for mørke film. Teknikken kan kun blive bedre. Redigeret af jacobe - 17-September-2018 kl. 14:59 |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Hvis vi snakker brilleløs 3D uden tab af billedkvalitet... Så begynder det at blive interessant! Men med den teknologi der er nu, synes jeg stadig, at det er på det lidt sørgelige stadie hvor man har tilføjet det som en ny "wow-gimmick". Mit seneste projektorkøb er en laser-projektor.... Uden 3D. Jeg er enig med dig i, at laserprojektorer bliver den nye standard om nogle år, men det er primært pga HDR og ikke pga 3D.
Redigeret af Jonas_h - 17-September-2018 kl. 15:08 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |