recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad får de ud af det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad får de ud af det?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad får de ud af det?
    Sendt: 02-Juli-2020 kl. 09:44
Ikke så sjældent, så modtager jeg opkald på min mobil telefon, hvor der ikke er nogen "I den anden ende". Det hænder også, hvis jeg ikke når et telefonopkald, at jeg ringer tilbage - og så er der sørme heller ikke nogen der tager telefonen. Undersøger man det viste telefonnummer nærmere, så viser det sig, at mange har modtaget opringninger fra netop det undersøgte telefonnummer.

Det hænder skam også at jeg modtager telefonopkald fra udlandet, og endda opkald fra lande der ligger meget langt væk. Disse opkald besvare jeg simpelthen ikke.

Mit spørgsmål er bare, hvad pokker får disse mennesker ud af at ringe rundt til folk?Confused 



Redigeret af Hother - 02-Juli-2020 kl. 09:53
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Mit spørgsmål er bare, hvad pokker får disse mennesker ud af at ringe rundt til folk?Confused 



Penge!! Hvis du besvarer eller ringer tilbage på et sådan opkald, kan det være koblet sammen med en tjeneste der trækker penge fra dit telefonabonnement.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Mit spørgsmål er bare, hvad pokker får disse mennesker ud af at ringe rundt til folk?Confused 



Penge!! Hvis du besvarer eller ringer tilbage på et sådan opkald, kan det være koblet sammen med en tjeneste der trækker penge fra dit telefonabonnement.

Flemming

Det virker da noget lusket. Men jeg er nu aldrig blevet trukket for penge.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 10:05
"lusket" er jo lige netop det de har som forretningsplan! - og tro mig. for dem er det i høj grad en forretning.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 10:05
 Hemmeligt udeladt nummer, så sker det ikke, heller ikke fra diverse sælgere. Siden jeg gjorde det, er der ikke kommet et eneste uønsket opkald.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Hemmeligt udeladt nummer, så sker det ikke, heller ikke fra diverse sælgere. Siden jeg gjorde det, er der ikke kommet et eneste uønsket opkald.

Og lige her har jeg så et problem med hemmeligt nummer. For det er så genialt, at næsten samtlige hospitals afdelinger i Region Hovedstaden ringer fra et hemmeligt nummer. Og de opkald er jeg nødt til at tage.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

"lusket" er jo lige netop det de har som forretningsplan! - og tro mig. for dem er det i høj grad en forretning.

Jamen ondskaben længe leve. Utroligt at man har moral til den slags.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Og lige her har jeg så et problem med hemmeligt nummer. For det er så genialt, at næsten samtlige hospitals afdelinger i Region Hovedstaden ringer fra et hemmeligt nummer. Og de opkald er jeg nødt til at tage.

 Dem der Scammer ringer jo imed et nummer der kan ses, det er jo meningen, men de kan jo ikke ringe til nogen som ikke har et synligt (hemmeligt/udeladt) nummer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:


Penge!! Hvis du besvarer eller 
Flemming

Du kan aldrig blive opkravet penge for at besvare opkaldet.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:


Penge!! Hvis du besvarer eller 
Flemming

Du kan aldrig blive opkravet penge for at besvare opkaldet.
Det var også min tanke. Men efterhånden ved man aldrig hvad der er op og ned.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:


Penge!! Hvis du besvarer eller 
Flemming

Du kan aldrig blive opkravet penge for at besvare opkaldet.


Bliv du bare i troenSmile

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2020 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:


Penge!! Hvis du besvarer eller 
Flemming

Du kan aldrig blive opkravet penge for at besvare opkaldet.


Bliv du bare i troenSmile

Flemming

Dokumenter din postand.

Det kan koste dig dyrt, hvis du ringer tilbage på nummeret. Men det er noget andet.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu