|
Hvad har du set? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det blev til 7 film i Maj.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gengangeren City Of God er bare gennemført brutal og rå. En af favoritterne. Ternet Ninja var også Ornli syg underholdning. Det blev til 9 film i Juni. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bedste oplevelse var Green Book Viggo og Mahashela er et godt makkerpar og Viggo som altædenende Italiener spiller forrygende. |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Det blev til 15 film i Juli:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det blev en god måned med mange stærke indslag. Fik set Jurassic Park med min 6 3/4 årige søn og han var helt oppe og ringe. Hver gang der skete noget uhyggeligt skreg han af grin. Det var sjovt at se. Filmen var i 4k med DTS:X og den holder stadig idag. Virkelig flot og underholdende. Gladiator var også et glædeligt gensyn værd. Det mest positive overraskelse var The Invisible Guest. Spændende og det hele bliver vendt på hovedet midt i filmen og en overraskende slutning. Dejligt med sådanne film. Er blevet ret glad for ikke engelsksprogede film, der er begyndt virkelig at hæve kvaliteten. |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Bjur,
som altid tak for dine anmeldelser. Du syntes ikke om "Roma". ser jeg? Har ikke fået set den endnu, men nu ved jeg da ikke om jeg orker ![]() Og hvad angår at se film med ungerne ... vores knægt er efterhånden blevet 10, og vi er så småt begyndt med film i den lidt "tungere ende". Én film var dog en fejltagelse - vi så "Titanic" med ham, i 3D og fuldt drøn på surround, og han gik virkeligt op i det på en måde vi sjældent har set. Men det blev også for meget; da skibet for alvor var tæt på at synke og rædslen var på sit højeste brød han simpelthen sammen i gråd og vi måtte stoppe filmen. Tror vi holder os til tju-bang og Disney lidt endnu ... ![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Selv tak og altid sjovt at dele filmoplevelser. Roma fangede mig bare ikke, den var flot lavet men for langtrukken og kedelig til mig. Den har jo fået flotte anmeldelser så kan godt være det bare er mig.
Mht. Titanic tak for det, den styrer vi lige uden om de næste par år:) men sjovt når ungerne kan begynde at se voksenfilm og fed lyd er fantastisk. Har også Atmos men desværre kun i stuen da jeg ikke har plads til dedikeret hjemmebiografrum.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
Tak for tip med The invisible guest, den overrasker gang på gang ;-)
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Velbekomme og ja den er virkelig overraskende god.
|
|
![]() |
|
PS jeg kan også anbefale den åbenlyse The Intouchables, den Argentinske Wild Tales og den italienske Perfect Strangers.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Green Book 9/10
Underholdende og sjov film. Godt filmet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |