Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 11:23 |
Skyum skrev:
Jeg mistede........................ TÅLMODIGHEDEN på motorvejen. |
Er det mon noget der kan erstattes ![LOL LOL](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley36.gif)
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 11:39 |
Tsunde skrev:
Hatten af for IF, jeg fik en mail fra dem i dag om, at de takkede for min anmeldelse og de havde overført beløbet til min nemkonto. Det er fandme god service.
Så kommer diskusionen med konen om pengene skal bruge på nyt udstyr til min ikke færdige bio eller om vi skal tage en uges ferie mere :( |
Fuck. Det var sgu hurtig service.
Du må bare sige til konen, at det var dine ting, så skal du vel også have pengene. ![Big smile Big smile](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley4.gif)
|
Mvh Flemming Larsen
|
opzouten
Guld medlem
Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Point: 907
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 12:25 |
Et par kasser bøger (forsøger at redde nogle af dem). Nogle hjemmebyggede transportable lydabsorbenter (håber de kan tørre op). Guitarforstærker. Kuffert. Flightcase til guitar.
|
Simon, TC
Super bruger
Oprettet: 02-April-2007
Point: 428
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 16:38 |
db89 skrev:
Simon, TC skrev:
Lejlighed på 4 sal og en Supra strømskinne med surge protection = ingen vandskader og ingen lyn-skader ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif) |
Har du så også "surge protection" på telefon og antennekabler som kommer udefra?![Wink Wink](smileys/smiley2.gif)
|
Har ikke haft fastnet telefon de sidste 10 år og mit antennekabel går til parabolen, så medmindre lynet slår direkte ned i den, skulle jeg være 'home safe' ![Big smile Big smile](smileys/smiley4.gif) Bortset fra det, så synes jeg det er rigtig ærgerligt for dem der har fået store vandskader ![Ouch Ouch](smileys/smiley18.gif)
|
Tape Connection MKII
|
Tsunde
Guld medlem
Oprettet: 11-Februar-2005
Point: 597
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 17:49 |
Jeg har prøvet det meste af dagen, at få et skadeservice firma ud med affugtere, det er IKKE nemt. Der er cirka 2 ugers ventetid alle steder, men vi har selv en lille affugter samt et par ventialtore til at stå dernede, så må vi håbe det hjælper.
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
jonaskp
Guld medlem
Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 18:09 |
Jeg mistede heldigvis ikke noget under uvejret. Vi er lige flyttet i ny lejlighed hvor vi ikke længere har kælder og timingen kunne næsten ikke være bedre. De seneste to år har jeg mistet møbler (som dog nok alligevel aldrig ville være brugt) for godt 5.000, en computer og en pc-fladskærm som stod i kælderen under skybrud. Dertil kommer at mine vinterdæk også blev dyppet i det opstigende kloakvand og stadigvæk lugter lidt sjovt ![Confused Confused](smileys/smiley5.gif)
|
nbu001
Guld medlem
Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 20:14 |
|
|
Stromgren
Super bruger
Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 20:43 |
mine vinter dæk fik en svømmetur, heldigvis ikke andet
|
Panasonic TX-P50G30Y Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag
|
clausols1
Guld medlem
Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 20:44 |
Måske lidt off-topic: Så en pumpe i Silvan i Roskilde i søndags, tilsluttes & begynder at pumpe når der kommer vand. Kapacitet 8000 liter/time. Kostede 400 kr. Gavner selvfølgelig ikke det store hvis der stort set kommer 1000 liter på 4 sekunder.
Måske en idé til folk med kældre.
Og til alle dem der har fået skadet ting: Øv, føler med jer !
|
Prospect
Guld medlem
Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 23:16 |
Tsunde skrev:
Jeg har prøvet det meste af dagen, at få et skadeservice firma ud med affugtere, det er IKKE nemt. Der er cirka 2 ugers ventetid alle steder, men vi har selv en lille affugter samt et par ventialtore til at stå dernede, så må vi håbe det hjælper. |
Nej vi har ret travlt ![Ouch Ouch](smileys/smiley18.gif) Til alle der venter på skadeservice firmaer, i må væbne jer med tålmodighed selvom det hele virker meget uoverskueligt
|
Hallas
Junior bruger
Oprettet: 29-Juni-2009
Point: 30
|
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 00:05 |
Mistede et par bøger, og så en masse M! blade.. :-/ hehe..
Samt måske et par 12" enheder, de ligger til tørre lige pt i stuen, håber de kommer til at spille. Dertil kan tilskrives et af mine bilbatterier der skal bruges til festival nok også så er done historie.. :-/ Ellers syntes jeg da jeg er sluppet sådan ok "billigt"
|
michael9000
Guld medlem
Oprettet: 01-November-2009
Point: 786
|
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 01:59 |
nbu001 skrev:
Ingenting.
/Nils |
Lige som alle os i det mørke jylland ![Smile Smile](smileys/smiley1.gif)
Hallas skrev:
... Samt måske et par 12" enheder, de ligger til tørre lige pt i stuen, håber de kommer til at spille. |
Jeg ville nok ikke satse på at de kommer til at lyde ordentligt igen, da membranen højst sandsynligt bliver skæv af et vandbad (men hva', forsikringen dækker vel et par nye :) )
Redigeret af michael9000 - 06-Juli-2011 kl. 02:00
|