|
Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3 |
Besvar | Side 123 22> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Juni-2017 kl. 12:10 |
|
Da min gamle tråd om dette emne, er på de 250 + sider, synes jeg at vi skal starte forfra med en ny.
Det er i denne tråd, som den foregående tilladt at træde ved siden af, og bare have lidt snik snak ind i mellem. Og så ellers lad os deles lidt, om hvad vi får i postkassen, eller i det hele taget, hvad vi får hjem af spændende ting. Forudbestillinger, er da også rart at vide, måske får vi en god ide.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt Flemming , den gamle var godt nok fyldt op... MVH
Redigeret af hopgreve - 20-Juni-2017 kl. 16:24 |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
God idé!
|
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er kommet et par brugte Mrspeakers Ether C Flow fra Slovakiet
|
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser godt nok seriøst ud
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kom der lige sidste sæson af denne serie. Det blev til en lidt underlig levering af den. Den udkom derovre den 13/6, men den 19/6 var den stadig ikke afsendt, så fik jeg skrevet en del frem og tilbage med kundeservice. Men hver gang blev den stadig ikke sendt, og der var ikke nogen, som kunne finde ud af hvorfor. Til sidst fik jeg at vide, jeg kunne slette ordren, og kunne lave en ny, hvor der kunne vælges priority shipping, som de så ville trække fra. og i fredags, blev den endelig afsendt, og er allerede fremme. Det er altså pænt hurtigt. Alt i alt kom jeg af med 236,- Så bliver det ikke meget billigere. Prøvede at lægge serien i kurven og vælge den dyre fragt, og der ville det løbe op i 504,- Ouch.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
T-1000
Super bruger Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En enkel UHD til en 50'er der røg med i vognen i Bilka den anden dag
|
||
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
||
Flemming K. Jensen
Junior bruger Oprettet: 25-April-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var godt nok et godt tilbud. Hvor i landet fandt du den og havde de flere tilbage?
|
||
T-1000
Super bruger Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var i Bilka i Odense, den lå i en rodekasse, desværre som den eneste UHD. Men de havde serien Californication Sæson 7 på DVD til en 10'er og Ulrik Wilbeks selvbiografi til 25.- hvis det var noget
|
||
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
||
Flemming K. Jensen
Junior bruger Oprettet: 25-April-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tusind tak. Jeg tror lige jeg springer over med de 2 tilbud, men vil være mere opmærksom med rodkasser i Bilka fremover Redigeret af Flemming K. Jensen - 01-Juli-2017 kl. 19:44 |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
En enkelt 4K film, afhentet helt gratis i Kastrup hos den herre Hother. Vi fik en sludder for en sladder, og jeg fik kigget lidt på hans tv, og må indrømme, at det bare står super godt. Det er det bedste billede, som jeg endnu har set. Så tak til Hother for hans gæstfrihed.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Flemming.
Du er velkommen, ærgre mig bare over at jeg ikke fik købt en Pepsi Max til dig
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Besvar | Side 123 22> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |