|
Hvad kom der i din postkasse, snik snak tilladt 3 |
Besvar | Side <1234 22> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg overlevede, at ikke få noget at drikke. Jeg har altid med i bilen.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Jo, men alligevel, det var for ringe af mig.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vi kan jo ikke huske det hele.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og en enkelt fra Elgiganten. Jeg forstår altså ikke rigtig, at nogle film, er begyndt at udkomme i sort/hvid. Hvem ser dem egentlig?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Altså ældre film synes jeg er fine i sort/hvid, og der er altså et eller andet specielt godt - også ved sort/hvide billeder
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, jeg kan godt nye ældre film, som er i sort/hvid. Men hvorfor kommer det på nye film?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har f.eks. en musik BD med Roy Orbison, den er også i sort/hvid. Stemningen her ville slet ikke være den samme i farver.
|
|||
|
|||
Flemming K. Jensen
Junior bruger Oprettet: 25-April-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I de sidste par uger, har postvæsenet afleveret lidt mere end normalt. Det er ældre titler, der manglede i samlingen. Der er både fra Amazon UK, Amazon US, ebay, CDON og facebook. Normalt køber jeg ikke DVD, men K-Pax og The Forgotten er ikke udkommet på Blu-ray, så vidt jeg ved.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er da en god lille pakke. Altid godt med lidt nyt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
T-1000
Super bruger Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lidt 4K titler fra UK. Med DK tekst. 468kr for alle 4 film.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming K. Jensen
Junior bruger Oprettet: 25-April-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Godt køb. Kong: Skull Island UHD får gode anmeldelser. Så den i biffen, men har ikke set den på UHD endnu :-) Snowden er en Oliver Stone film, så det burde være kvalitet. Den sidste kender jeg heller ikke.
|
|||
Besvar | Side <1234 22> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |