recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal I bruge jeres feriepenge på?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad skal I bruge jeres feriepenge på?

 Besvar Besvar Side  123 14>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad skal I bruge jeres feriepenge på?
    Sendt: 15-Juni-2020 kl. 12:19
Er nysgerrig på hvad folk har i tankerne ift. at bruge deres udbetalte feriepenge til (hvis I er så heldige) når de en gang kommer ind på kontoen. Jeg er ikke selv helt afklaret endnu men overvejer om Tv'et skal skiftes :)

Redigeret af DanishCanadian - 16-Juni-2020 kl. 08:18
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 12:27
Nu får jeg jo ikke feriepenge som pensionist. Men beløbet til pensionister på 1000 kr., gør at man føler sig meget lidt værdsat efter 49.5 års tro tjeneste., ja nærmest uønsket. Men hva pokker jeg er da i det mindste sammenlignelig med en "Flygtning" på hjemsendelsesydelse, som modtager samme beløbDead

Mine 1000 kr., bliver doneret til et Dyre Rescue Center - og zoologisk have i Odsherred. De gør et fænomenalt arbejde for syge dyr - ofte tidligere forsøgsdyr, eller misrygtede dyr . Jeg har doneret hertil under hele Corona krisen.   


Redigeret af Hother - 15-Juni-2020 kl. 12:53
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 12:34
Det sker vist ikke foreløbigt med at få dem
Min dyre surroundreceiver er delvist defekt (og selvfølgelig lidt uden for garanti), så måske en ny en
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 12:51
En flaske 'The Macallan' og en luksus prostitueret....
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4260
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 13:00
Den tusse rækker til at køre ind til byen og hjem igen. Det er drøn latterligt at folk på overførsel kæmmes over en kam og spises af med en tusse Dead
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 13:17
Det er vildt nok at det ikke sker før til oktober. Jeg ved ikke med feriepengene, men de 1000 slask til vi tabere på overførselsindkomst kommer altså først til oktober.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nu får jeg jo ikke feriepenge som pensionist. Men beløbet til pensionister på 1000 kr., gør at man føler sig meget lidt værdsat efter 49.5 års tro tjeneste., ja nærmest uønsket.  

Klynkerøv. Hvis du er folkepensionist får du jo i forvejen en ret pæn portion penge forærende hver måned - lige indtil coronaen (eller djævelen) tager dig.
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Den tusse rækker til at køre ind til byen og hjem igen. Det er drøn latterligt at folk på overførsel kæmmes over en kam og spises af med en tusse Dead

Ja alle os andre får 0 kr, de feriepenge er penge vi selv har indbetalt. Jeg modtager gerne 1000kr
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nu får jeg jo ikke feriepenge som pensionist. Men beløbet til pensionister på 1000 kr., gør at man føler sig meget lidt værdsat efter 49.5 års tro tjeneste., ja nærmest uønsket.  

Klynkerøv. Hvis du er folkepensionist får du jo i forvejen en ret pæn portion penge forærende hver måned - lige indtil coronaen (eller djævelen) tager dig.
Jeg klynker ikke, og nej jeg får mindste beløb i folkepension, og betaler i øvrigt mere i skat end jeg får i folkepension. Det er behandlingen af pensionister som jeg beklager mig over i almindelighed.

Jeg har ikke behov for de penge, derfor forære jeg dem væk.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nu får jeg jo ikke feriepenge som pensionist. Men beløbet til pensionister på 1000 kr., gør at man føler sig meget lidt værdsat efter 49.5 års tro tjeneste., ja nærmest uønsket. Men hva pokker jeg er da i det mindste sammenlignelig med en "Flygtning" på hjemsendelsesydelse, som modtager samme beløbDead

Mine 1000 kr., bliver doneret til et Dyre Rescue Center - og zoologisk have i Odsherred. De gør et fænomenalt arbejde for syge dyr - ofte tidligere forsøgsdyr, eller misrygtede dyr . Jeg har doneret hertil under hele Corona krisen.   
Du har jo ellerede fået dine feriepenge da du gik på pensionWink
Mvh Jesper
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nu får jeg jo ikke feriepenge som pensionist. Men beløbet til pensionister på 1000 kr., gør at man føler sig meget lidt værdsat efter 49.5 års tro tjeneste., ja nærmest uønsket. Men hva pokker jeg er da i det mindste sammenlignelig med en "Flygtning" på hjemsendelsesydelse, som modtager samme beløbDead

Mine 1000 kr., bliver doneret til et Dyre Rescue Center - og zoologisk have i Odsherred. De gør et fænomenalt arbejde for syge dyr - ofte tidligere forsøgsdyr, eller misrygtede dyr . Jeg har doneret hertil under hele Corona krisen.   
Du har jo ellerede fået dine feriepenge da du gik på pensionWink
Jeg kan ikke lige se hvad det har med "Sommerpakken" at gøre. Jeg tænker på de pensionister som virkelig mangler til hverdagen.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2020 kl. 13:45
Nu synes også at det er synd for mig, at jeg kun får mine egne penge.Wink

Meeen...... Trådstarter kunne ligesågodt læse på nationen.dk hvis han ville høre politiske skænderier.

Skriv nu hvilke elektroniske apparater i ønsker jer. Det var det han ville høre.SmileSmileSmile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu