|
Hvem bruger mobilt internet contra fiberkabel? |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | |||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Hvis du spiller meget og går op i lave ping tider, er mobilet internet måske ikke løsningen. Men hvis du går ind på https://www.mastedatabasen.dk/ og indtaster din addresse, samt Tjenestetyper: Mobiltelefoni Teknologier: LTE eller : 5G-NR Samt sætter et 'HACK' i Eksisterende positioner Får du vist afstand og type af de nærmeste Mobil master For henholdsvis TDC, Hi3G og Telia - Telenor. Hilsen Carsten. |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4776 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så brug et andet alternativ, nemlig coax eller kobber. Trådløst internet er nok det mest ustabile du kan bruge. Men det kan også være router problemer, en ordentlig udbyder ville sende en anden router med det samme.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Pilgaard
Junior bruger Oprettet: 21-Februar-2008 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bruger mobilt internet fra 3 i kolonihaven, og det spiller bare max! Vi har ingen problemer med at streame film og tv-serier i 4K/HDR på to tv på samme tid, og stadig være på på de mobile enheder (iPads, telefoner og Nintendo Switch. Med tre børn kan der godt være gang i de mobile enheder mens man ser tv🙄)
Vi har haft det siden foråret, og vi har ikke oplevet problemer af nogen som helst art - heller ikke problemer med hastigheden (som typisk ligger mellem 200 - 350 mbps download og typisk lige under det halve i upload). Vores placering er i Københavnsområdet. Vi har ingen “fair usage” = ingen øvre grænse for hvor meget vi kan bruge vores internet |
|||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Pilgaard. Tak. Interessant.
Vi har fx også overvågningskamera0, der er tilsluttet router med kabel. Hvad gør du i dette tilfælde? Findes der også en router til mobilt internet eller hvad? Kører dit uden max begrænsning på GB? Og prisen pr måned? Og hvor
|
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
Pilgaard
Junior bruger Oprettet: 21-Februar-2008 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
REDIGERET!!! FORKERT LINK RETTET!!! Vi har ikke nogen begrænsning på data (fair usage) så vi bliver ikke begrænset af en øvre grænse. Routeren man låner, er sådan én her:
Redigeret af Pilgaard - 29-Juli-2024 kl. 13:46 |
|||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu bestiller vi mobilt internet via 3.
Tak for jeres tilbagemeldinger.
|
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19544 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men - hvis det er wifi der er problemet, gør det ingen forskel.... Har YouSee gennem en Norlys fiber, det har aldrig fejlet. Klaus
|
|||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1678 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du har en 5g telefon kan du bruge den til at teste hastighed på din adresse. Tænd for hotspot på telefonen og forbind til laptop til det hotspot. - Test hastighed og brug det i et par dage så du kan fornemme om det er stabilt. Min mor har brugt sit telefon abb. + telefon hotspot som sin eneste internetadgang i årevis uden problemer. Det er meget billigere end fiber + telefon abb og med lidt held virker det også på din adresse. Jeg kunn gøre det samme på min adresse, hvis ikke lige det var for mit meget store dataforbrug. Jeg har heldigvis fiber via foreningen til billige penge.
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2238 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
slettet - misforstået
Redigeret af mnielsen - 29-Juli-2024 kl. 18:02 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10465 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Først undskyld det sene svar. Jeg har Telmore med et ekstra SIM-kort tilknyttet mit alm mobilabonnement. Det koster kun 39/md. Routeren er en 4G fra Huawei. Bopæl Aalborg med rigtig godt signal. Har haft det ca 1 et halvt år. Ingen udfald eller problemer overhovedet. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Flemming kan den opsætning bruges ved streaming af film? Frank
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10465 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Ja, hos mig - det er primært det jeg bruger den til. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |