|
Hvem bruger mobilt internet contra fiberkabel? |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | ||
zithion
Ny bruger Oprettet: 03-Juni-2024 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
er rj45 port på en pc yt ?
overvej nu en anden udbyder, der er andre en Norlys og bedre
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19368 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad i alverden for en omgang fordrukkent sludder - ja undskyld mig. Ethernet er hverken forældet eller yt! Klaus
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19368 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du er med på at han har opgivet sin fiberforbindelse og her nu internet via en mobilrouter? Klaus
|
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2424 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har netop skrevet følgende til Norlys:
Til Norlys kundesmbassadør. Mange tak for svaret, der naturligvis og kronologisk modtages alt for sent. Desværre. Jeg har også skrevet på appen. 22 dage uden eller med meget begrænset internet har vi helt uhørt oplevet. Dette er så langt fra den indgåede køberetslige aftale og forventningen til aftalen. Må Vor router blev af fra Norlys's side - se historik og hør optagelser af de mange samtaler. Historik skrives langt fra altid har jeg erfaret ifølge samtaler med efterfølgende supportere.
Abonnementsrouteren blev fra Norlys's side erkendt/indrømmet .til IKKE at skulle ombyttes men værende defekt af 4 ansatte i Norlys support, hvorfor en helt ny ville blive tilsendt. Hvilket aldrig skete. De 4 forskellige supportere ville endog hver især sørge for at en ny router straks blev tilsendt til os indenfor een dag. Trods nye rykkere skete det ikke. Muligvis og fortalt af en supporter, fordi afsendelsen sker et andet sted end supporteren selv kontrollerer. Vi modtog aldrig en ny router. Systemsvigt. Ja. Indrømmet af optaget samtale med en supporter. Efter masser af spildte timers tid på samtaler og uden hjælp på nogen måde fra Norlys's side indser jeg at en opsigelse er nødvendig for atter at kunne modtage internet/data, der både kan bruges til streaming og som data. Jeg møder fra Norlys's side dog kun en mur med anden opsigelse end Norlys aftalen og dansk et og lovgivning definerer. ….. Jeg gør derfor juridisk gældende, at vi abonnementsmæssigt via Eliane Kareckis, min kone, at vi har hele juli måneds abonnement tilgode samt at Norlys naturligvis ikke med dette alvorlige og tidslange svigt er berettiget til at kræve en måned ekstrai gebyr på grund af min opsigelse. Jeg afventer svar inden 8. august. Herefter vil vi kontakt medier om problematikken i et Norlys internet abonnement. Jeg ønsker ikke længere en diskussion, men kun en accept eller ikke på mit forlangende, så jeg eventuelt kan foretage mig yderligere. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1085 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Moderne bærbare er for tynde. |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1085 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så må de opfinde et meget tynderer stik, for bærbare er blevet for tynde til stikket |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
zithion
Ny bruger Oprettet: 03-Juni-2024 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, Det er ment som hvis man senere vil vende tilbage til fiber så vælger man en anden udbyder på linien. |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har tidligere haft laptop med “skub ud stik”, hvor rammen der kørte ud var 3 mm tyk og stikket skulle sættes i lodret fra oven. Forrige bærbare havde “fold ud stik”, sidste nye har helt normalt stik. Men okay, vil man have supertynd så hedder den en USB-C til Ethernet converter, når man skal teste netværk, med sin bærbare. Men, tyde bærbare gør ikke at Ethernet er forældet…… Klaus
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Optog du samtalen? Klaus
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forældet og forældet. Nej der bruges bare wifi til alle mobile enheder i hjemmet, så derfor spares stikket væk på dem.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |