|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |||
Jonfer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
||
Nasgash jo du kan godt få andet fisse, det der dating gøgl inde på internet'et... men du skal først lige ha dig en profil derinde som roman fixer for dig i en af missionerne :)
haha uffidon, hvor vildt - har du så bare siddet i flere timer og trykket x, x,x ,x ,x, x, x, x, hehehe ?? vandt du så |
|||
![]() |
|||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
||
Jonfer, jeg tror når man har svømmet hurtigt i nogle miles hvor man tapper x,x,x,x hele tiden, så kommer Niko i form og svømmer lige hurtigt hvis man bare holder knappen inde. De sidste 4 timer af min svømmetur holdte jeg bare knappen inde.
|
|||
![]() |
|||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
||
![]() Her er iøvrigt mit svømmediplom ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
||
Ja, det var da pænt hurtigt
|
|||
![]() |
|||
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
||
Se det er tosset... ![]() |
|||
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det er svært at være uenig i... men skal vi ikke bare kalde det dedikeret? ![]() |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Kan du stave til I D I O T I ? ![]() Var det ikke nemmere med et stykke tape og så i seng og sove ![]() Men hver sin lyst, er imponeret over din udholdenhed ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Desværre kan man ikke bare tape controlleren til og svømme uden at være der... det ville ellers have været nemt. Niko bliver meget træt og skal have fast land under fødderne for hver cirka 0,7 miles han svømmer, ellers dør han af udmattelse. |
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Shit mand!! ![]() |
|||
![]() |
|||
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
||
Er ikke helt med på hvorfor du gjorde det. var det en quest man skal igennem for at få 100 % eller er det noget andet?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja der er noget som hedder Liberty City Marathon, en af disciplinerne er 40 mil svømning... end anden er at stæle 2400 biler, fyre 120000 patroner af etc etc., se mere på Rockstars Socialclub.
EDIT: men det er ikke noget som er nødvendigt at gøre for at nå de 100% gennemførelse af spillet. Redigeret af uffidon - 01-Maj-2008 kl. 20:33 |
|||
![]() |
|||
Frederik2000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
||
Jeg synes det du har gjort er VILDT imponerende |
|||
Peter Griffin 4 president
X-BOX gamertag: FREDERIK PAULSE FIFA 08 GTA IV Panasonic TH-42PX80 Ønskeliste: B&W CM7 x 2 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |