|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
Ja kender godt rockstar social club, men den har været yderst buggy på min comp (uanset hvilken renderingsmotor jeg kører siden i). får man noget ud af at gennemfører de ting du gør eller er det noget med bare at være den første der gør det? BTW sår jeg først min udgave morgen med posten, derfor de lidt nooby Q's |
|
![]() |
|
Jonfer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
uffidon du er for vild ... tager jeg hatten af for
![]() |
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Så nåede jeg omkring de 15% - og jeg nyder det i fulde drag :) |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
ca 8%, men det har nu ikke imponeret mig endnu Styring af bilerne er rent skod. Det er noget nemmere, at håndtere en motorcykel. Det var nu meget sjovt at tage en stor tung lastbil og så bare køre løs PS: Hvordan fanden kommer man ind på en stripbar, man må ikke have våben med og jeg kan jo ikke smide dem Kan man sælge de biler man stjæler ?
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() |
Jeg er under 5%, og kommer ligesom ikke videre.
Jeg har konstant for lidt penge, fætteren giver mig ikke opgaver, eller også har jeg misset et eller andet. Efter jeg slog ham der ihjel oppe i huset, har der ikke været flere missioner. Er det mig der er dum eller .... Jeg drøner rundt og stjæler biler og slår i ny og næ en ned for at få småpenge til en pølse, så mit spørgsmål er jo nok. Hvor er de "store penge". |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
hummelmose hvad var den sidste mission du gennemførte?
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
![]() |
Åh.
Kan det passe at det var den hvor jeg slog ham der ihjel, der røg ned i havnen. Så har jeg været sammen med Michelle 3-4 gange, og ringet til fætteren en hel del gange. Så måske har jeg overset en mission, og derfor står jeg stille. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
Efter denne mission burde du få nye missioner fra en gut ved navn Faustien. Er der ikke et "F" på din radar?
Redigeret af uffidon - 05-Maj-2008 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan iøvrigt anfale denne bog som har walkthrough af missionerne og masser af kort over hvor man kan finde våben, amour, due placeringer etc.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Du burde da få nye opgaver via mobiltelefon ? Jeg har heller ikke tjent ret mange penge, aner ikke hvordan man gør, men det lader til man får bedre og bedre betalte opgaver, efterhånden som man kommer længere ind i spillet. |
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Ja - når du har nakket Vlad kommer der et F for Faustien (Mikhael) der var chefen til ham du smed i havnen.. (det kommer efter du finder din fætter i containeren og I bliver fanget) Faustien giver dig ret i, at Vlad var en idiot men at du nu arbejder for ham.. Så begynder opgaverne at give 2-300 dollars + at du får foræret dit første våben af Faustien. (der bliver åbnet for våbenforretningen) Hummelmose > Hvad med Little Jacob? Ham reggae-fyren der skal have ordnet nogle småting.. Ham kan du også arbejde for. Hans j -> Jeg synes styringen er OK faktisk... Ifht. de ældre udgaver af GTA.. Hvor du blandt andet hev lygtepæle med, stort set uden at skade bilen hehe Redigeret af frimann85 - 05-Maj-2008 kl. 11:07 |
|
![]() |
|
![]() |
Her er et top-dollar google map kort over liberty city. Det kan bruges til at finde våben, biler etc. etc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |