|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
dstruct ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
52,xx % og er lige kommet over den halve million dollar på kontoen :)
|
|
Pana 50" PX70E
Pana HT550 1000W Kiss dp-558 PlayStation 3 Asus V1JP-AK042E |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Saa har du ikke set nok ludere
![]() |
|
BORING! |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Er det hele spillet der tale om at gennemføre, eller hun historien?
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Tobbermand ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
færdig med historien, og er så småt igang med alle de ekstra missioner, er på 66% FFS der er langt til 100 |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
47.26% og 430k
og nu begynder det at ligne et spil :) |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Mutzer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
![]() |
Jeg synes da at huske at jeg lå lige omkring de 100% da jeg gennemførte historien for noget tid tilbage.. endte med lidt over 800.000$ Lige nu er der kun tilbage at køre rundt i en politi bil sådan set...så begyndte forfra.. dog uden den helt store interesse mere :-) Men ville prøve at tage nogle andre beslutninger spillet igennem, for at se hvad der så skete. Hvor finder i iøvrigt ludere...kunne da være meget sjovt at se hvad der sker ;-) |
|
Mutzer
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg har efter min HDD nedbrud og tabte save games, kun naaet op paa en 30%. Det er kedeligt at spille de samme missioner igen, isaer naar de er nemme i starten. Har til gaengeld brugt mange timer paa "pure mayhem" Hvor finder i iøvrigt ludere...kunne da være meget sjovt at se hvad der sker ;-) Jeg kender ikke et specifikt sted, men stoedte paa nogen en gang. Du kan koebe dig til sex i bilen. Eller bare en blowjob. Hvis du er fattig kan du bare ploekke luderen bagefter. Gimme da money bitch! eller noget...
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Mutzer. Historien er vist kun 66% eller sådan noget? Plus at du burde være fortsat og skaffe 200K til. Så kunne du join 1 million club i SocialClub GTA ;) |
|
|
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Hvis bare man havde tiden til det :) - Er stadig blot ved en 30-35 procent så har langt igen. Meen det er nu også meget rart ikke at skulle lægge det helt fra sig endnu.
|
|
![]() |
|
Mutzer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
![]() |
Jeg har gennemført en række missioner som ikke virkede som om de havde noget med historien at gøre.... nakke alle biler brucie beder om fx.. til sidst stopper det, gå hen til en tlf boks hvor man kan ringe til en ukendt og få et job som lejemorder.. stopper også efter noget tid osv. Gennemført alle hop på banen? Er det sådan noget stunt halløj eller? Har nemlig set i det meget detaljerede stats at hop osv, men har intet lavet af det. Var vist heller ikke på 100%, men tæt på da jeg gennemførte.. mener at huske at have set 98% ihvertfald. Damn manglede kun 140.000$ for at nå miliionen.. og havde ikke engang brugt noget på ludere ;-) Kun lidt tøj og den slags... lidt på strip også. |
|
Mutzer
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har taget historien før jeg begyndte at nakke biler for Steve. Og før jeg begyndte at arbejde fra manden i telefonboksen. Så er der også noget glæde efter historien. Det godt nok en super fed historie ! .. Mangler omkring 190 flying rats, og nok lidt over halvdelen af de jumps man skal igennem. Derud over mangler jeg vist 8 af Steve' biler og så nogle enkle mennesker der står rundt omkring i byen. Det må bare ikke gå for stærkt ;p |
|
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
låner lige tråden, jeg skal have købt spillet har spillet det meget hos min familie så har derfor ikke selv fået købt det endnu, men nu skal det være.
Men altså jeg har både PS3 og Xbox360 og jeg føler nu mest for at spille det på min PS3 da jeg kan spille gratis online der og så ja er det min favorit af de 2 konsoller. Men så kommer det andet problem der kommer jo exstra content til xbox versionen. vil man kunne købe det selvom man måske ikke ejer spillet men bare downloader det, og så spiller det når man kan låne en kopi af spillet af en ven en dag. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |