|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
|||
Handler en del med Thehut.com - de har gode priser og som modtager af deres nyhedsbrev, får man jævnligt 10% rabat kode. Ulempen er risikoen for told/moms, men jeg har endnu ikke oplevet det. Har haft en eller to reklamationer over varer som aldrig dukkede op. Der var en lang sagsbehandling, da de forlangte at jeg ventede - vist nok - 20 hverdage efter deres afsendelse. Men jeg fik mine penge retur uden problemer. Så de kan anbefales!
|
||||
+ 70 positive handler!
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|||
Ikke mig. Priserne ser ret gode ud. Jeg kan bare ikke lide at en film som bolt, som er udkommet. Stadig står under kommende film. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|||
Jeg køber en del film.. Min foretrukne online forhandler er TheHut.com til mainstream og til de mere specielle ting er det Amazon. Foretrækker Thehut.com fordi prisen på forsendelse er så lav og alle BD'er sendes enkeltvis. Derudover køber jeg typisk film i Blockbuster og Elgiganten når priserne er rigtige eller det er film hvor jeg bare vil have dansk tekst/lyd. Gider sjældent danske forhandlere fordi de skal have 25--50 kr. for forsendelse. |
||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||||
![]() |
||||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|||
Blockbuster og Elgiganten - gælder det både på nettet og i butikkerne? Man kan godt diskutere, hvornår prisen bliver for høj i forsendelse - jeg ser det primært som en fordel at handle hos danske butikker - også med hensyn til danske tekster. Redigeret af T-teknik - 12-Juni-2009 kl. 12:26 |
||||
![]() |
||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|||
Det er næsten altid kun butikkerne. Jeg undersøger tit Elgiganten's hjemmeside og bestiller der - fordi man kan afhente i den lokale butik bagefter til hjemmeside prisen. Med Blockbuster køber jeg næsten kun i butikken fordi de ikke kan ovenstående.
|
||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||||
![]() |
||||
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
|||
I fht tekster synes jeg flere og flere af UK blu-ray udgivelserne har DK tekst... er det også andres oplevelse?
Redigeret af meta - 12-Juni-2009 kl. 13:45 |
||||
+ 70 positive handler!
|
||||
![]() |
||||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|||
Er det ikke svært at gennemskue? Også på DVD? Jeg har en enkel DVD med "French Connection" i udenlandsk udgave (købt hos den nedlagte Axelmusic.dk) og hvis jeg vælger danske undertekster, så ses de engelske alligevel i billedet sammen med, når der er et tredje sprog som fransk i handlingen. Redigeret af T-teknik - 12-Juni-2009 kl. 14:52 |
||||
![]() |
||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|||
Får man en email når filmen er klar til afhentning? |
||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|||
I giganten kan man som regel hente den samme dag. For man kan kun bestille dem til afh. i de butikker som har dem på lager. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Så har man vist brug for en god bil, hvis ikke man bor lige i nærheden. |
||||
![]() |
||||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
![]() |
|||
Amazon.co.uk
|
||||
![]() |
||||
Gordanmark ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|||
Hej Skal man lægge dansk moms oveni på amazon.co.uk? Hvad er deres fragtpriser? Jeg prøvede at lægge 3 for 2 i indkøbskurven, det så ikke ud til den gav mig en gratis, har i erfaring med det??? Mvh Gor |
||||
Pioneer KRP-500AW (ISF Kalibreret)
Pioneer BDP-LX08 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |