recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke MINIMUMS specs ville I gå med ved MBP?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilke MINIMUMS specs ville I gå med ved MBP?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2020 kl. 11:23
Man kan jo håbe på noget ekstremt hvad angår performes fra apple's side med en ny iMac, men det tror jeg bare ikke sker, jo men kun lidt.

Og når vi snakker om performes, så er det er jo det vi gerne vil ha og forventer af en kommmende iMac.

Hvis nu tager den nye Mac Pro med 12 core med Pro Vega II 32GB og iMac Pro 14 core Vega 64 16GB, de ligger så tæt på hinanden, det er inden for ganske få sekunder forskellen ligger når man arbejder i FCPX - Davinci - Adobe Photoshop etc. Lige at bemærke at den nye Mac pro lige er kommet på marked, men der i mod har iMac Pro være der i snart 2,5 år. 

Hvor skal den nye iMac ligge henne i performers? tror kun der kommer en lille opgradering i form af T2 chip andet grafikkort lign.

Hvis vi snakker om alsidighed og udvidelser, så vinder den nye Mac Pro ingen tivivl om det.

Måske en ARM baseret iMac er på vej, interessant.Big smile 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2020 kl. 11:26
@Nick

Ja kan godt være du har ret med Mac Pro får første tur, men som du også nævner, så har iMac jo ikke været en ny model, men bare spec bumps, så der kommer helt sikkert en i 2020 men corona får det så nok til at ske i 2021. Og rygterne om en Apple Gaming Station er også ret nice og spændende, men bliver nok også bremset af corona.

Jeg ser det lidt som iMac = Giver dig en fed AIO løsning med en super god skærm, hvor MacBook Pro giver dig mobilitet i stedet for skærmen. Jeg må lige bruge påsken på at finde ud af om i7 kan være nok til mig, men ja økonomien spiller jo også ind. Jeg kan jo hverken trække momsen ud, og har heller ikke en direkte fast indtægt der betaler maskinen tilbage, så det skal også lige være forsvarligt. Specielt når man samtidig er en meget sparsommelig fyr haha  

          
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu