recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke rettigheder har jeg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke rettigheder har jeg?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24788
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

jeg var den første som svarede, og er rimelig sikker på at der ikke stod TC.

men uanset, om jeg skulle have overset det. så er det utroligt af TC.

Som zulfo også skrev er 1 indlæg ikke redigeret! Så mon ikke det har stået der fra starten af!

Medmindre Guffe, på snedig vis, har hacket sig til at undgå at der nederst i indlægget, står når det er blever redigeret

jamen, selv den bedste kan jo tage fejl.

derfor behøver i jo ikke køre personlig hetz.



Redigeret af flemming larsen - 13-Juni-2008 kl. 10:44
Mvh
Flemming Larsen
Til top
GuffeDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:24

Jeg er ikke redigeret i noget ;)

Utroligt da jeg snakkede med dem idag blev tonen en helt anden. Da jeg sagde at jeg havede snakket med Forbrugerstyrelsens hotline og folk her inde fra. Så ville han prøve at skaffe et philips og vis det ikke ku lade sig gøre fik jeg pengene retur

Til top
GuffeDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:32

Nu ringede de lige og sagde de kunne skaffe en 32PFL9603D det er jo slet ikke så ringe :D glad for vi fik løst problemet uden at skulle til alt mulig bøvl :D

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24788
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:39

jeg har bare set forkert.

det er da godt at det hele, er ved at ordne sig. de er nok lidt trætte, af folk herfra og forbrugernævnet.

men held og lykke med det nye.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

jeg var den første som svarede, og er rimelig sikker på at der ikke stod TC.

men uanset, om jeg skulle have overset det. så er det utroligt af TC.

Som zulfo også skrev er 1 indlæg ikke redigeret! Så mon ikke det har stået der fra starten af!

Medmindre Guffe, på snedig vis, har hacket sig til at undgå at der nederst i indlægget, står når det er blever redigeret

jamen, selv den bedste kan jo tage fejl.

derfor behøver i jo ikke køre personlig hetz.

Ked af at jeg fik startet en hetz

Men det er godt at Guffe har fået løst problemet, selv om jeg ikke er tilhænger af "Det bliver sagt til en voksen"-fremgangsmåden med at fortælle forhandleren at man altså skriver om dem på et forum

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24788
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

[QUOTE=flemming larsen][QUOTE=thor-thor][QUOTE=flemming larsen]

Ked af at jeg fik startet en hetz

 

jeg kan ta det, er vant til det.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

"Det bliver sagt til en voksen"-fremgangsmåden med at fortælle forhandleren at man altså skriver om dem på et forum
 Skulle lige læses to gange før jeg fangede den!
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af GuffeDK GuffeDK skrev:

Jeg er ikke redigeret i noget ;)

Utroligt da jeg snakkede med dem idag blev tonen en helt anden. Da jeg sagde at jeg havede snakket med Forbrugerstyrelsens hotline og folk her inde fra. Så ville han prøve at skaffe et philips og vis det ikke ku lade sig gøre fik jeg pengene retur

Se, det er jo straks en helt anden situation. Det er sådan det bør lyde, allerede første gang man erkender, at produktet ikke kan laves. Så laver man en aftale med forbrugeren, der tilgodeser forbrugeren uden at være uretfærdig for forhandleren.

 

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

[QUOTE=flemming larsen][QUOTE=thor-thor][QUOTE=flemming larsen]

Ked af at jeg fik startet en hetz

 

jeg kan ta det, er vant til det.

Jeg må undre mig over, at du efter 2700 indlæg her på stedet ikke ved at det fremgår nederst i indlægget hvorvidt der er rettet i indlægget...

mvh Christian
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24788
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

[QUOTE=flemming larsen][QUOTE=thor-thor][QUOTE=flemming larsen]

Ked af at jeg fik startet en hetz

 

jeg kan ta det, er vant til det.

Jeg må undre mig over, at du efter 2700 indlæg her på stedet ikke ved at det fremgår nederst i indlægget hvorvidt der er rettet i indlægget...

det er jeg sku da godt klar over, jeg har lavet en fejl. behøver jeg sige det 50 gange, før det bliver fattet?

du har aldrig skrevet en fejl, det har du garanteret. så prøv at komme videre.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 16:04
Hold da op, over 2800 indlæg  (jeg tog lige fejl mht antallet)

Redigeret af cnn3 - 13-Juni-2008 kl. 16:06
mvh Christian
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2008 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Det er altså underligt at TC ryger ud i det her sager, og lader dem komme frem på den her måde. Hvad pokker er det der sker for dem??

Er de efterhånden så presset af konkurrencen, så love/regler, forbrugerservice, garanti og sikkerhed for kunderne ved at være en by i Rusland for dem?

Nej, og jeg forstår simpelthen heller ikke at der er grobund for denne tråd. Kunden kontakter os. Jeg siger at jeg er nødt til at checke op på fejlen på hans TV, for at vi kan vurdere om det er den samme fejl der tidligere er blevet reppet og dermed lave en ombytning eller hæve handlen.

Jeg fortæller ham at Der vil gå et par dage før jeg får kigget på det, pga. jeg havde en ekstra fridag og der var en helligdag umiddelbart efter. Alligevel ringer kunden flere gange de følgende dage, sidste gang mandag eller tirsdag, så vidt jeg husker. Jeg får tid til at kigge på hans TV tirsdag morgen, og ringer tilbage til ham umiddelbart efter.

Vi vælger at ombytte kundens TV og jeg lover at se om jeg kan skaffe et Philips 9603. Det kan jeg desværre ikke på det tidspunkt, så jeg tilbyder ham i stedet et Panasonic TX32LZD80, da jeg mener det er det 32" (den størrelse kunden ønskede) der leverer den ubetinget bedst billedkvalitet. Det ønsker kunden ikke da den er 'klam' og han vil i stedet have et 32" Samsung. Dét lover jeg så at undersøge for ham. På intet tidspunkt, er det blevet nævnt at ambilightfunktionen var en overvejende grund til at kunden valgte Philips TV'et, så mit mål var at finde et TV med samme eller bedre ydelse mht. billedkvalitet. Derfor Panasonic'en der er klart bedre end både kundens første Philips og 9603 modellen.

Kunden ringer så igen i dag og fortæller at han kun ønsker handlen ophævet eller et andet Philips TV, og først nu fortæller han så at ambilight funktionen var vigtig for ham og da der ikke er andre end Philips der har denne funktion, gør jeg selvfølgelig endnu et forsøg på at finde et Philips og det lykkedes så faktisk anden gang.

Vi har ikke noget ønske om at genere vores kunder, hvis de har et problem med en vare, men det er da klart at vi ønsker at beholde et salg, i stedet for at give kontanter retur. Det er jo trods alt en forretning vi kører. Hvis kunden ville være glad for en løsning hvor han i stedet fik et Panasonic eller et Samsung, som denne kunde ønskede, hvorfor så ikke finde en løsning vi alle kunne være glade for? Måske var han træt af ambilight og Philips i det hele taget, i betragtning af de problemer han havde haft med TV'et. Det er da klart at jeg aldrig havde tilbudt kunden et Panasonic hvis det i første omgang var blevet afklaret at ambilight simpelthen var enormt vigtigt for kunden.

Nu har jeg som sagt skaffet et Philips til ham som kan leveres i næste uge og han kan se TV med ambilight, sagen er løst og alle er tilfredse!..

Jeg synes det er sindssygt irriterende at hver gang Tape Connection nævnes, så er der nogle stykker herinde der farer i flint, og råber dommedag og det drejer sig altid om de samme 3-4 personer.

Hvis vi end ikke har en uge til at forsøge at løse en reklamation, hvor er vi så henne?

 

Tape Connection MKII
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu