Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24788
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 10:43 |
thor-thor skrev:
flemming larsen skrev:
jeg var den første som svarede, og er rimelig sikker på at der ikke stod TC.
men uanset, om jeg skulle have overset det. så er det utroligt af TC.
|
Som zulfo også skrev er 1 indlæg ikke redigeret! Så mon ikke det har stået der fra starten af!
Medmindre Guffe, på snedig vis, har hacket sig til at undgå at der nederst i indlægget, står når det er blever redigeret![](smileys/smiley2.gif)
|
jamen, selv den bedste kan jo tage fejl.![](smileys/smiley2.gif)
derfor behøver i jo ikke køre personlig hetz.![](smileys/smiley36.gif)
Redigeret af flemming larsen - 13-Juni-2008 kl. 10:44
|
Mvh Flemming Larsen
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
GuffeDK
Super bruger
Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 269
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:24 |
Jeg er ikke redigeret i noget ;)
Utroligt da jeg snakkede med dem idag blev tonen en helt anden. Da jeg sagde at jeg havede snakket med Forbrugerstyrelsens hotline og folk her inde fra. Så ville han prøve at skaffe et philips og vis det ikke ku lade sig gøre fik jeg pengene retur
|
GuffeDK
Super bruger
Oprettet: 26-April-2006
Point: 269
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:32 |
Nu ringede de lige og sagde de kunne skaffe en 32PFL9603D det er jo slet ikke så ringe :D glad for vi fik løst problemet uden at skulle til alt mulig bøvl :D
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:39 |
jeg har bare set forkert.![](smileys/smiley19.gif)
det er da godt at det hele, er ved at ordne sig. de er nok lidt trætte, af folk herfra og forbrugernævnet.
men held og lykke med det nye.
|
Mvh Flemming Larsen
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:49 |
flemming larsen skrev:
thor-thor skrev:
flemming larsen skrev:
jeg var den første som svarede, og er rimelig sikker på at der ikke stod TC.
men uanset, om jeg skulle have overset det. så er det utroligt af TC.
|
Som zulfo også skrev er 1 indlæg ikke redigeret! Så mon ikke det har stået der fra starten af!
Medmindre Guffe, på snedig vis, har hacket sig til at undgå at der nederst i indlægget, står når det er blever redigeret![](smileys/smiley2.gif)
|
jamen, selv den bedste kan jo tage fejl.![](smileys/smiley2.gif)
derfor behøver i jo ikke køre personlig hetz.![](smileys/smiley36.gif)
|
Ked af at jeg fik startet en hetz ![](smileys/smiley2.gif)
Men det er godt at Guffe har fået løst problemet, selv om jeg ikke er tilhænger af "Det bliver sagt til en voksen"-fremgangsmåden med at fortælle forhandleren at man altså skriver om dem på et forum ![](smileys/smiley1.gif)
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:53 |
zulfo skrev:
[QUOTE=flemming larsen][QUOTE=thor-thor][QUOTE=flemming larsen]
|
jeg kan ta det, er vant til det.![](smileys/smiley36.gif)
|
Mvh Flemming Larsen
|
clausewitz
Guld medlem
Oprettet: 26-November-2004
Point: 1115
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 11:57 |
|
Kandersen
Platin medlem
Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 13:14 |
GuffeDK skrev:
Jeg er ikke redigeret i noget ;)
Utroligt da jeg snakkede med dem idag blev tonen en helt anden. Da jeg sagde at jeg havede snakket med Forbrugerstyrelsens hotline og folk her inde fra. Så ville han prøve at skaffe et philips og vis det ikke ku lade sig gøre fik jeg pengene retur
|
Se, det er jo straks en helt anden situation. Det er sådan det bør lyde, allerede første gang man erkender, at produktet ikke kan laves. Så laver man en aftale med forbrugeren, der tilgodeser forbrugeren uden at være uretfærdig for forhandleren.
|
|
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 13:25 |
flemming larsen skrev:
zulfo skrev:
|
|
Jeg må undre mig over, at du efter 2700 indlæg her på stedet ikke ved at det fremgår nederst i indlægget hvorvidt der er rettet i indlægget...
|
mvh Christian
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 14:00 |
cnn3 skrev:
flemming larsen skrev:
zulfo skrev:
|
|
Jeg må undre mig over, at du efter 2700 indlæg her på stedet ikke ved at det fremgår nederst i indlægget hvorvidt der er rettet i indlægget...
|
det er jeg sku da godt klar over, jeg har lavet en fejl. behøver jeg sige det 50 gange, før det bliver fattet?
du har aldrig skrevet en fejl, det har du garanteret. så prøv at komme videre.
|
Mvh Flemming Larsen
|
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 16:04 |
Hold da op, over 2800 indlæg ![](smileys/smiley5.gif) (jeg tog lige fejl mht antallet)
Redigeret af cnn3 - 13-Juni-2008 kl. 16:06
|
mvh Christian
|
Simon, TC
Super bruger
Oprettet: 02-April-2007
Point: 428
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 16:36 |
Kandersen skrev:
Det er altså underligt at TC ryger ud i det her sager, og lader dem komme frem på den her måde. Hvad pokker er det der sker for dem??
Er de efterhånden så presset af konkurrencen, så love/regler, forbrugerservice, garanti og sikkerhed for kunderne ved at være en by i Rusland for dem?
|
Nej, og jeg forstår simpelthen heller ikke at der er grobund for denne tråd. Kunden kontakter os. Jeg siger at jeg er nødt til at checke op på fejlen på hans TV, for at vi kan vurdere om det er den samme fejl der tidligere er blevet reppet og dermed lave en ombytning eller hæve handlen.
Jeg fortæller ham at Der vil gå et par dage før jeg får kigget på det, pga. jeg havde en ekstra fridag og der var en helligdag umiddelbart efter. Alligevel ringer kunden flere gange de følgende dage, sidste gang mandag eller tirsdag, så vidt jeg husker. Jeg får tid til at kigge på hans TV tirsdag morgen, og ringer tilbage til ham umiddelbart efter.
Vi vælger at ombytte kundens TV og jeg lover at se om jeg kan skaffe et Philips 9603. Det kan jeg desværre ikke på det tidspunkt, så jeg tilbyder ham i stedet et Panasonic TX32LZD80, da jeg mener det er det 32" (den størrelse kunden ønskede) der leverer den ubetinget bedst billedkvalitet. Det ønsker kunden ikke da den er 'klam' og han vil i stedet have et 32" Samsung. Dét lover jeg så at undersøge for ham. På intet tidspunkt, er det blevet nævnt at ambilightfunktionen var en overvejende grund til at kunden valgte Philips TV'et, så mit mål var at finde et TV med samme eller bedre ydelse mht. billedkvalitet. Derfor Panasonic'en der er klart bedre end både kundens første Philips og 9603 modellen.
Kunden ringer så igen i dag og fortæller at han kun ønsker handlen ophævet eller et andet Philips TV, og først nu fortæller han så at ambilight funktionen var vigtig for ham og da der ikke er andre end Philips der har denne funktion, gør jeg selvfølgelig endnu et forsøg på at finde et Philips og det lykkedes så faktisk anden gang.
Vi har ikke noget ønske om at genere vores kunder, hvis de har et problem med en vare, men det er da klart at vi ønsker at beholde et salg, i stedet for at give kontanter retur. Det er jo trods alt en forretning vi kører. Hvis kunden ville være glad for en løsning hvor han i stedet fik et Panasonic eller et Samsung, som denne kunde ønskede, hvorfor så ikke finde en løsning vi alle kunne være glade for? Måske var han træt af ambilight og Philips i det hele taget, i betragtning af de problemer han havde haft med TV'et. Det er da klart at jeg aldrig havde tilbudt kunden et Panasonic hvis det i første omgang var blevet afklaret at ambilight simpelthen var enormt vigtigt for kunden.
Nu har jeg som sagt skaffet et Philips til ham som kan leveres i næste uge og han kan se TV med ambilight, sagen er løst og alle er tilfredse!..
Jeg synes det er sindssygt irriterende at hver gang Tape Connection nævnes, så er der nogle stykker herinde der farer i flint, og råber dommedag og det drejer sig altid om de samme 3-4 personer.
Hvis vi end ikke har en uge til at forsøge at løse en reklamation, hvor er vi så henne?
|
Tape Connection MKII
|