recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke spil og hvor langt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke spil og hvor langt?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 23:17

Hvordan er wipeout HD? kan se at der er mange som spiller det (:

Er der meget og lave i det? eller får man lidt hvad man betaler for

Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 05:14
Har lige gennemført Storyline og side missioner ( -duer ) i GTA4 for 3 gang... jeg må hellere snart finde mig noget nyt at spille....
Til top
Ebolaebola Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Point: 239
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 11:27
Jeg spiller BIA: HELL'S HIGHWAY på PS3 og er kun nået et lille stykke ind. Jeg afsluttede en mission i går, hvor man skulle redde en lille dreng, men jeg kan ikke sige med sikkerhed hvilket kapitel den hører under. Det tredje måske. Fordi jeg ikke har gennemført spillet endnu, har jeg ikke adgang til den sværeste setting, men jeg spiller ellers med alt HUD, fjende-indikator osv. slået fra på Veteran, hvilket gør det hele meget sjovere, synes jeg. Det er et fedt spile! Derudover spiller jeg også en del PIXEL JUNK MONSTERS, hvor jeg lige er begyndt at prøve at tackle de svære baner. Det er sgu også et godt spil!
William Faulkner, mit nemesis.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 11:33
Den bane nåede jeg også til igår i BIA hells highway. Det virker som om at der for engangs skyld er blevet lavet et spil som ikke er gennemført i løbet af 8 timer.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 11:46

Har lige gennemført Storyline og side missioner ( -duer ) i GTA4 for 3 gang... jeg må hellere snart finde mig noget nyt at spille....

hehe og jeg er naaet til 50%, men blev noedt til at spille forfra da HDD'en broed sammen, saa interessen for banerne har ikke vaeret den samme som i starten, dog er det nu blevet interessant og sjovt igen med nye udfordringer. GTA styrer stadig for vildt.

Ellers spiller jeg en gang i mellem PixelJunk Eden - genialt spil. Og Siren: Blodd Curse, selvom det ikke er saerlig fedt. Jeg er gaaet i staa i Chapter 4, saa tvinger mig ikke saa meget til at komme videre - men det skal gennemfoeres, selvom det var et fejlkoeb.

Saa er FIFA ogsaa kommet og der er jeg naesten faerdig med den foerste saeson. Synes dog ikke at der er meget udfordring i Professional, saa naeste saeson proever jeg paa World Class.

Som mange andre, glaeder jeg mig til LBP og Fallout 3 (jeg skal have Collector's Edition). Far Cry 2 interessen er koelnet lidt efter jeg laeste en kedelig anmeldelse (der beskrev AI'en som rigtig dum og det aabne landskab som intet andet end et sted man farer vildt), saa den koeber jeg ikke med det samme.

BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 13:10

Jeg har heller ikke gennemført GTA 4 endnu.

Jeg må indrømme jeg syntes slet ikke det er nær så godt som San andreas, jeg er dog kun ca 20 % inde i spillet, så det kan være det bliver bedre.

Lige nu gider jeg ikke spille det videre fordi der er rygter om en snarlig Trohie patch til det. så skal man jo alligevel starte forfra hvis man vil have trofæerne.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 14:02

Fuck trofaer - vil jeg mene I hvert fald ikke derfor jeg spiller - og slet ikke forfra. Men naar du ikke er noget laengere kan jeg godt forstaa det.

Jeg synes ikke man kan sammeligne GTA4 med SA. Det er en del anderledes, og disse forskelligheder er blevet diskuteret. Det er begge rigtig fede paa hver deres maade. Denne nye er, kort sagt, mere dyster og "serioes".

Naar du naar lidt laengere end du er nu, ca. 35%, saa begynder banerne ogsaa at blive sjovere og mere udfordrende, man kommer rigtig rundt i byen og nyder dens herligheder og rigtig bang-bang og jeg skal komme efter dig!

Dem, der har proevet det, husker nok bankroeveriet omkring 40% i spillet. Fuck det er en fed bane. Og det gjorde ikke noget at jeg skulle spille den 5 gange.

Jeg hyggede mig ogsaa forleden dag paa en "skrald-skib", midt ude i vandet hvor jeg blev ved med at nakke panserne i utroligt lang tid paa 6 stjerner. Helikopterne fik bazookaen hele tiden (der var brugt koder, men det var osse sjovt) og dem paa landet sniperen. SWAT teamet kom dog svoemmende (firede sig ned fra helikopterne) og sammen med baadene skabte lidt problemer.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 15:42

Jeg synes at bankrøveriet var enormt urealistisk. Jeg ved godt at spillet ikke er særligt realistisk men det her toppede nu lige det hele da. :)

Ellers et godt hygge spil man lige kunne tage en mission eller 2 engang imellem. Har dog bare aldrig fået det gennemført og nu har jeg det ikke mere.

Til top
broeman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 16:43
Jeg har tænkt mig for en gang skyld at gennemføre de spil jeg har liggende, så lige nu kæmper jeg igennem The Last Guy (Level 4) og Pixeljunk Monsters (midt i medium) og noget WipEout HD (level 2).

Skal også snart have ordnet dem her :
GTA IV: 70%
Ja, bankrøveriet var syret og lidt utroligt at man kan overleve sådan et setup.

Simpsons Game: 60%
Bionic Commando Rearmed: 30%
Pixeljunk Eden: 20%?

Oblivion GOTY: 5%
Jeg har ikke kunnet tage mig sammen til RPG på det sidste (lige det forkerte tidspunkt at købe spillet, hehe)
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 16:58

"Oblivion GOTY: 5%
Jeg har ikke kunnet tage mig sammen til RPG på det sidste (lige det forkerte tidspunkt at købe spillet, hehe)"

Kan huske at jeg fik lavet en mage som ikke kunne regenere mana andet end når man blev ramt af noget magi fra en fjende, eller sådan noget i den retning, så det spil stoppede jeg også helt automatisk at spille haha.

Noget helt andet er - er der nogen som har spillet NHL 09, eller bare sådan kender til ishockey, fordi de feedbacks jeg får fra min træner er at jeg laver for ofte turnovers, bare sådan om der er nogen som kan forklare hvad det betyder?  har selv en idé om at der er når man kommer til at levere pucken til sin modstander, men vil gerne lige have det bekræftet.

Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af broeman broeman skrev:

J
Ja, bankrøveriet var syret og lidt utroligt at man kan overleve sådan et setup.

Tja for mig var det nu Snowstorm, hvor man først skulle rydde alle de kriminelle af banen før N.O.O.S.E. og det halve LCPD kom efter en! Men underholdende var det nu!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:53

Hva snakker i om at det ikke er realistisk? Jeg har da set det mange gange på TV!

Ham fra Transporter havde gjort det uden våben!

@Steffen

Ja en turnover er sådan set når du kvajer dig, som du pænt beskriver.

I øvrigt ser NHL 09 fedt ud ud fra demoen.

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu