|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
haha ham fra transporter havde gjort det med en brandslange .. NHL09 er også super nice, jeg interessere mig ALDRIG for sådan nogle spil, men det her er sku alligevel godt ;) Det fik i øvrigt også 9/10 ved www.gamespot.com og er vidst det hidtil bedste NHL spil (?) Jeg hygger mig i hvert fald med det, på trods af at man lige skal ind i det. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Oblivion er også godt. Grafikken er dog ikke så fed. Man kan godt blive lidt træt af at se der der grønne øgle mænd ind imellem, men selve gameplayer er nu fedt. |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Har lige fået købt PURE.. Rigtig fedt ATV spil. Hvis man er til fart og trickes, så er det klart noget der skal prøves. Hentede demoen ned fra PS Store og købte det dagen efter. Grafikken og lyden er i særklasse. Det eneste det måske kan sige noget om. Kunne måske være ens "driver" stort set altid kommer med de samme kommentar. Men ja det handler om at bygge en ATV op fra bunden og blive nummer et i wolrd tour. Der er os noget singel player og onlline gaming, men det har jeg ikke haft tid til at prøve i nu. |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Turnovers er rigtig nok når du afleverer pucken til en modstander, eller laver en anden "fejl" der giver modstanderen pucken... Ikke at jeg ved det fra ishockey, det interesserer mig ikke synderligt, men jeg ved det fra Football |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
BTW, hvornaar er man faerdig med hovedmissionerne i GTA4? Er det ved 60%? Mener at have laest det et sted...
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Altså, der er jo ikke ret meget andet at lave en end flyve racerløb Bevares, der er en masse trofæer man kan få alt (u)muligt, men det vinder i mine øjne ved at man kan spille en halv eller hel time og så lægge det fra sig igen. Der er ingen kompliceret historie at holde styr på, eller halvanden times missioner der skal gennemføres før næste save osv. Jeg er i gang med 3. "afsnit" kampaign og når der er medalje i dem alle går jeg videre til 4. Har ikke kørt så mange on-line løb endnu, men det er nemt at finde et løb eller 3, køre dem, tabe stort, og så ellers slukke igen. Hvis der er nogen der er med på en lille on-line turnering stiller jeg gerne op for Team Assegai! |
|
![]() |
|
Ebolaebola ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 239 |
![]() |
Jeg har gennemført OBLIVION med en karakter, der ikke kunne regenere mana undtagen når han blev ramt med magi som du beskriver ovenfor. "Stunted Magicka" tror jeg det hedder. Han blev pænt sej til sidst, jeg fik ham gjort 100% immun overfor magi, men det var nu stadig pænt træls, at manaen ikke bare selv ladede op når man havde brugt den. |
|
William Faulkner, mit nemesis.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Ja det er super nederen i starten, indtil man kan få potions. Problemet var faktisk mest at jeg havde haft spillet til computer og havde sådan set spillet rimeligt meget mener jeg, så trangen til spillet stoppede rimeligt hurtigt til xbox 360. Jeg kunne faktisk også godt tænke mig pure, man kan faktisk få det rimeligt billigt fra england af, men nu har jeg lige købt NHL 09 og BIA hells highway så tror nok at der er nok af underholdning til LBP og resistance 2. |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Spiller en del Wipeout HD, har dog gennemført det så prøver at få guld i alle løb (ikke ret svært jo Spiller også stadigvæk en del GT5:P, og det er et virkelig cool game, især med rat og alle hjælpemidler disabled. Købte også Ferrari Challenge i håb om at det kunne forkorte ventetiden til det rigtige GT5, dog syntes jeg slet ikke om spillet. Det er somom der mangler et eller andet, for at det bliver virkelig sjovt. Er klokkeklart fejlkøb fra min side af, så hvis der er nogen der vil købe det kan de jo sende en PM. Spiller også lidt StarWars: The force unleashed, er ikke nået ret langt, men det virker ret cool, og elsker spillets storyline. |
|
![]() |
|
![]() |
GT5 udkommer først om et år hvis vi er heldige :( Gad faktisk godt og spille starwars the force unleashed. Jeg kan godt lide starwars universet, men synes sku snart ikke at det er pengene værd at bruge 400kr på 8-10 timers underholdning også er det det, men jeg er nu stadigvæk interesseret i selve historien i spillet så håber der kommer et nice tilbud på det på et tidspunkt. :) Jeg kunne også godt tænke mig Wipeout men ved ikk hvor meget jeg vil få det spillet hvis jeg endelig købte det. d: |
|
![]() |
|
Shaft ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Jeg er lige blevet færdig med Metal Gear Solid 4 som jeg altid har været fan af. Et af det bedste ps3-spil efter mening...men lidt skuffende at det tog mig et pr dage om at gennemføre det
![]() Kan det virkelig passe at hoved-missionerne i GTA udgøre 63 % af spillet? |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Lige nu, spiller jeg ikke så meget, har spillet en masse GTA, men blev lidt træt af at det hele var lidt ens (samme reaktion jeg havde på de første spil, det er sjov i starten, men så bliver det lidt trivielt)
Til gengæld, skal jeg spille VILDT meget Fallout 3, her i slutningen af oktober, og forhåbentlig også i november :) |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |