|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
MGS4 var et super spil, men helt ærligt, noget af det var altså også lidt .. gak gak..
![]() |
||
![]() |
||
Landbooster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Jeg spiller "Warhammer- Battle March". Det er lidt spøjst at vende sig til at spille RTS spil på konsol, men når man først har vendt sig til det går det nu alligevel
Så spiller jeg Forza Motorsport 2, 1 gang om ugen med nogle venner. Er færdig med selve spillet for længst. Men da det stadig er det suverænt bedste bilspil på konsol, har vi nu meget sjov med det online endnu. Vi har skabt en Cup der mest af alt minder om DTC. Så hvis der er nogle der spiller X-box og kan lide Forza, så skal de være velkommen til at se om selskabet passer dem. Vi som regel et par ledige pladser. Jeg er næsten færdig med GTA IV. Mangler lige et par side missions. Men kan ikke rigtig tage mig sammen. Jeg lurer lidt på Saints Row 2. Den kommende tid kommer nok til at stå på PES2009 og Fallout 3. |
||
Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S XBOX 360 |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Jeg glæder mig nu til at se hvordan Fallout 3 bliver, lige nu er det ikke noget som jeg kunne tænke mig, men vi for at se hvordan Bethesda for kringlet den her. anyways - hvordan er warhammer battle march? kan huske jeg havde det første af dem til pc, det var da godt nok til lige at slå en time ihjel engang imellem men ellers ikke det store og råbe hurra for. Kunne nu godt tænke mig et ordenligt warhammer offline RPG og ikke sådan noget MMORPG som de har gang i nu. |
||
![]() |
||
Landbooster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Warhammer Battle March er nu ganske fint. Men jeg tror man skal have lidt kendskab/interesse for universet for at man har tolmodigheden til at lære den lidt komplicerede styrring.
|
||
Pioneer PDP 427XA
Pioneer 545 H-S XBOX 360 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay d: har sådan set en del kenskab til det, har bare ingen xbox eller nogen ordenlig computer
![]() |
||
![]() |
||
Shaft ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Hvis du ikke har spillet MGS før, så kan jeg godt forstå at det er lidt underligt. Har spillet MGS siden den første udkom til PS1....og jeg synes at historien giver mening, men naturligvis er der lidt kortslutning hos skaberen en gang i mellem ![]() Redigeret af Shaft - 17-Oktober-2008 kl. 16:54 |
||
![]() |
||
Rekvium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
De sidste mange uger har kun bestået af Madden 09. Har spillet 6 kampe i 2 sæson i franchise delen, og en lille smule online. Min Madden IQ er 800. Før Madden var det GTA IV. ca. 60% gennemført mener jeg. Det næste bliver NCAA 09. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har gennemført MGS1+2 den gang de udkom, også kom jeg til sniper bossen i 3'eren. Jeg kunne rigtig godt lide MGS4, men jeg kunne f.eks. ikke lide lyden på de der 2 bennede roboter, de lyder jo som køer. Nu er det lidt tid siden jeg har gennemført det så kan ikke lige huske alle tingene, men der er da et par ting som jeg ville ha' udeladt. Ellers kunne jeg godt lide spillet og synes det var fedt nok med de lange filmsekvenser. Det eneste nederen er at jeg mangler 3'eren og at hvis der kommer et nyt MGS er det nok først til den næste playstation |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kunne egentlig et eller andet sted godt tænke mig og prøve et Madden spil. Hvor godt er det ? og er der masser af muligheder i spillet? altså mht hvilke spil modes der er og en udvidet karriere mulighed.? |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Jeg har lige bestilt Disgaea 3 fra Canada ( Det er ikke releaset i EU ) Glæder mig til et RPG til PS3. Det har ikke fået de bedste reviews fra de store game sites, men til gengæld har det fået vildt god feedback fra folk der har købt det. Så nu skal det prøves Se bare her for et eksempel. http://www.gamespot.com/ps3/strategy/disgaea3/players.html?t ag=player-reviews;header;more Typisk et spil der ser ud til at være hamrende godt for en midelmådig karakter fra gamespot. |
||
![]() |
||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Jeg spiller lidt WipeOut HD indtil Rock Band 2 lander i min postkasse. Axelmusic sendte det fra USA i onsdags så forhåbentligt ligger det i postkassen i morgen efter arbejde. Jeg spiller selvsagt en del Rock Band 1 i mellemtiden Overvejer, at købe BIA: Hells Highway. Synes Demoen var sjov. |
||
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
||
![]() |
||
![]() |
|
BIA hells highway er i hvert fald pengene værd selvom der er folk som er skuffede over spillet. Hov, jeg er sørme ikke den eneste som sidder og lurer karakter på gamespot. jeg synes egentlig de ofte giver dårlige karakter anyways - Disgea ser .. underligt ud IMO, måske fordi at jeg aldrig har prøvet nogen af de andre, bare en skam at der ikke er flere gode RPG's til playstation 3. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |