recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken navigon ville i vælge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvilken navigon ville i vælge

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 00:06

Vi er nogle der værdsætter Garmins mulighed for,at navigere "vej før by ", - det kan Navigon og TomTom ikke.

Ingen er perfekte, - men der er vist ingen tvivl om at Garmin og TomTom har førertrøjen lige nu.  

Til top
emmi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Maj-2008
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 23:31
men tror du det er muligt at få afvide hvilken model garmin vi taler om hvad den har kostet, og har den tmc med som navigon?
Til top
emmi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Maj-2008
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 23:33
og ja lennon du har ret det med at indtaste vejnavn er hel klart et plus...  har siddet og leget med både navigon og tomtom hvor man skal indtaste først by og derefter finde vejnavnet..
Til top
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2006
Sted: åbenrå
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2008 kl. 17:27

hej ja tom tom er enorm god og med mange forskellige ting som er rigtig godt og nem at betjene men men den er enorm dårlig i sol den er meget lys følsom bare lidt for meget lys og du kan ikke se hvad der er på skærmen  der slår garmin alt den kan man se selv om solen er direkte på  men er enorm dårlig til at navigere til mange steder og har ikke alle de fordele som tom tom

det perfekte tom tom indmad og garmin skærm

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2008 kl. 17:35

Skulle Garmin være dårlig til at navigere til mange steder? Den var ny.. mener du ikke at TomTom er det pga. man ikke kan søge på vej før by??

Er lidt forvirret på denne side af netforbindelsen...

Til top
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2008 kl. 18:06

ja desværre for dig ikke kun mener jeg det jeg ved det har prøvet begge og garmin kunne ikke finde  4 ting jeg bad den om her i sdj  hvor jeg bor

og garmins support kunne heller ikke få det til at virkr trods alt de prøvede i snart en time måtte de desværre erkende at det kunne den ikke

tom tom fandt dem med samme uden problemer

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2008 kl. 18:11

Okay. Jeg har på mine 2 Garmin's ikke haft problemer med at finde det jeg skulle.

Men det er jo ikke Garmin's problem så. Du må rette din kritik til Navteq som producerer deres kort. Jeg vil gætte på at samme sted heller ikke ville kunne findes på andre enheder der benytter samme kortmateriel.

Alt andet lige er Garmin nemmere at søge på netop fordi man ikke skal bruge by/postnummer før vej.

TomTom har fået tørre tæsk for det i årevis men om de gider lave om på det?  Næh...

Jeg er ikke i tvivl om at du nok skal have haft problemer med at finde omtalte sted, men lur mig om vi ikke også kan finde noget som en Garmin kan finde hvor TomTom giver op

Til top
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2008 kl. 19:47

ok det er muligt rigtig nok men jeg er vant til at bruge  rute66 som er atlas  og som nokia og tom tom bruger jeg kan  nævne en ting som er vigtig for mig det er færgen mellem sdj jylland og als  hardeshøj / ballebro

som ligger på færgevej 6430 nordborg som er enormt meget brugt blandandet af folk som arb på danfoss og linak og ved ikke om du har hørt om den den vej kan den ikke finde og det kunne  support hos garmin heller ikke den den er også brugt af alle ø boer  på als og det er en meget gammel færge overfart fra før 1940 den viser vej helt uden om så man køre en omvej der koster ca 150kr i bensin syntes du ikke det er mærkeligt   der er fordelen med atlas at den har alle færge overgange indbygget i sig det har garmin ikke og vi prøvede at finde A-Z 6400 sønderborg det kunne den heller ikke da den forlanger gade navn og det kan tom tom også  også  uden gade navn   a-Z  er jo bilka dem kender du vel  prøv at se om du kan  for garmin support kan ikke og hvis du kan  giv venligst besked det vil hjælpe garmin

Redigeret af rs-6200 - 07-Juli-2008 kl. 19:49
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Point: 450
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2008 kl. 05:26
jeg har en navigon 8110 den er sku for fed. jeg havde garmin før nüvi 660 fm synes ikke det var noget at råbe hurra for.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu