|
Hvilken oled tv |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er en lignende tråd ovre på Flatpanels , hvor der bla i et indlæg summeres op på en direkte sammenligning mellem et top LCD og OLED :https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=44653
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alle punkterne du hørte i de 2 forretninger er valide. Herinde er enigheds-mantraet at OLED er gud, men de anførte punkter er rigtige.
|
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det du skriver er simpelthen ikke rigtigt. Derfor bliver debatten mudret, når folk fra den ene fløj sviner den anden fløj til.
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg købte et Philips OLED TV for ca. 1 måned siden.
Det er rigtigt at i meget stærk solskin, kan billedet være lidt mørkt. Men jeg har ikke problemer med genskin fra lamper eller andre rum. Det eneste anke jeg har til Philipsen: - Philips og Marantz delete fjernbetjening koder, så det er lidt bøvlet.
- Android TV kan godt være lidt langsomt indimellem. Men hvor er jeg glad for billedet. Kom fra en Samsung F8005 og der er stor forskel. |
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køb det pæneste tv, med det bedst billede Og vær helt ligeglad med hvad den modsatte side at religions siden siger |
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er helt rigtigt at folk herinde har et religiøst forhold til oled |
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nææ, men det er rigtigt at man tit får skudt det i skoen, hvis man fremhæver de ting man selv er glade for. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men, hvad så når det pæneste tv ikke har det bedste billede? Selvfølgelig skal man købe det tv man selv bedst kan lide - uanset om det så er mest korrekt billedgengivelse eller ej. Klaus
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Både qled og OLED har sandsynligvis højere nits værdi end dit gamle tv. Jeg har selv et Samsung, næste gang bliver det ikke et Samsung.
|
||
Somny
Ny bruger Oprettet: 06-November-2018 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan Se der er flere som ikke ville vælge Samsung eller ikke ville vælge mærket igen. Hvorfor?
Er det pga. Dårlig kvalitet/holdbarhed? Jeg ved der for nogle år siden var noget om Samsung i medierne Bl.a. Kontant mener jeg om at Samsung gik i stykker kort efter garantiens udløb. Det var vist for svage komponenter i strømforsyningen. Er der sådanne problemer med Samsung?
|
||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Herinde får du primært råd fra "bedste-billede" entusiaster på tværs af fabrikat og teknologi
Jeg har selv haft 2 Samsung plasma med fejl . På trods af det kunne jeg snildt finde på at vælge Samsung igen - hvis de vel at mærke lavede et produkt der performede et top-billede til en fin pris . Det gør de så ikke . Så dennegang ( i marts) endte jeg - efter længere tids research - ud med et Sony OLED, og tak for det ! Der kan sagtens være gode grunde til at vælge noge andet end OLED , - bare ikke hvis man går efter bedste allover billedekvalitet . . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |