Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 11:18 |
Exxtreme skrev:
Hother skrev:
hedberg skrev:
Hother skrev:
Måske, men så når du bestemt ikke at vaske hænder
|
Har du toilet i gården? 
|
Næh...men nu tænkte jeg nu også mere på de generelle loadtider, og her kan man altså ikke både nå at urinere og vaske hænder
|
Ikke desto mindre skal man lige tage i betragtning at der faktisk ikke findes langsommere afspillere på markedet end Pioneers, så man skal lige gøre op med sig selv om det er noget man kan leve med...
|
Som jeg skrev i anmeldelsen af LX52, så bør den hastighed ikke være afgørende for valg af en afspiller. Jeg personligt vægter teknisk kvalitet højere. Men som altid - smag og behag.
Og vi er jo alle mere mindre superstressede, og så har nogen af os ikke tid til at veksle et kærligt ord med konen/kæresten mens vi venter på, at en afspiller loader en film
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Exxtreme
Guld medlem
Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 11:29 |
Hother skrev:
Som jeg skrev i anmeldelsen af LX52, så bør den hastighed ikke være afgørende for valg af en afspiller. Jeg personligt vægter teknisk kvalitet højere. Men som altid - smag og behag. |
Jeg har det helt klart med i overvejelserne når jeg skal vælge afspiller, og når det kan tage et sted imellem 6-7 minutter at loade en film, så er det bare slet ikke et produkt for mig... Oppo'en byder på mindst samme tekniske kvalitet som Pioneers afspillere, så det er ikke et kompromis på nogen som helst måde at vælge en Oppo over en Pioneer... Den er bedre på alle punkter jeg kan komme i tanke om...
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 11:41 |
Exxtreme skrev:
Oppo'en byder på mindst samme tekniske kvalitet som Pioneers afspillere, så det er ikke et kompromis på nogen som helst måde at vælge en Oppo over en Pioneer... Den er bedre på alle punkter jeg kan komme i tanke om...
|
Jeg har vist ikke påstået det modsatte, altså bortset fra, at jeg ikke har haft en Oppo i "hånden", og kan derfor reelt ikke udtale mig.
Men rygtet sige, at Oppo´en når mig i nær fremtid
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Exxtreme
Guld medlem
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 11:58 |
Hother skrev:
Exxtreme skrev:
Oppo'en byder på mindst samme tekniske kvalitet som Pioneers afspillere, så det er ikke et kompromis på nogen som helst måde at vælge en Oppo over en Pioneer... Den er bedre på alle punkter jeg kan komme i tanke om...
|
Jeg har vist ikke påstået det modsatte, altså bortset fra, at jeg ikke har haft en Oppo i "hånden", og kan derfor reelt ikke udtale mig.
Men rygtet sige, at Oppo´en når mig i nær fremtid |
Hvorfor skal du i grunden anmelde den når Lars allerede har haft fingrene i den? Det er måske privat at du skal kigge på den?
|
 |
hedberg
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 12:01 |
Hother skrev:
|
.oO(Hvem skal så tale Pioneer's sag mere?) 
|
Med venlig hilsen, Thomas
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 12:09 |
hedberg skrev:
Hother skrev:
|
.oO(Hvem skal så tale Pioneer's sag mere?) 
|
Se nu taler jeg ikke Pioneers sag. Jeg beretter tingene som jeg oplever dem - uanset fabrikat.
En helt anden ting, og ret positivt, Pioneer er som jeg oplever det, dem der er mest villige til at udlåne deres nyheder til anmeldelse.
Jeg vil faktisk mene, at recordere.dk er en af de første i verden til at anmelde BDP-LX52, og det kan vi takke Pioneer dk for.
Men indrømmet, Pioneer AV er nok noget af det jeg kender bedst
|
|
 |
Exxtreme
Guld medlem
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 13:08 |
Hother skrev:
Exxtreme skrev:
|
Men rygtet sige, at Oppo´en når mig i nær fremtid |
Jeg prøver igen: Hvorfor skal du anmelde den når Lars allerede har haft fingrene i den? Det er måske privat du skal kigge på den?
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 13:12 |
Exxtreme skrev:
Hother skrev:
Exxtreme skrev:
|
|
Jeg prøver igen:
Hvorfor skal du anmelde den når Lars allerede har haft fingrene i den? Det er måske privat du skal kigge på den?
|
Du prøver hvad igen? For mig at se kommer du med et nyt spørgsmål - og hvor svaret vel ikke vedkommer så mange andre end recordere.dk
|
|
 |
Exxtreme
Guld medlem
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 13:26 |
Hother skrev:
Exxtreme skrev:
Hother skrev:
Exxtreme skrev:
|
|
Jeg prøver igen:
Hvorfor skal du anmelde den når Lars allerede har haft fingrene i den? Det er måske privat du skal kigge på den?
|
Du prøver hvad igen? For mig at se kommer du med et nyt spørgsmål - og hvor svaret vel ikke vedkommer så mange andre end recordere.dk |
At stille mit spørgsmål selvfølgelig... Hvis du lige åbner øjnene kan du se at jeg stillede samme spørgsmål for et par indlæg siden...  Så det er måske top hemmeligt om du kommer med endnu en anmeldelse af den, eller om det er fordi du privat skal afprøve den... Du må meget undskylde hvis det er classified information hvad du skal bruge den Oppo til... Herregud
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 13:30 |
Der intet af det jeg foretager der er hemmeligt. Jeg kan bare ikke se hvor du vil hen med spørgsmålet
|
|
 |
Exxtreme
Guld medlem
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 13:35 |
Hother skrev:
Der intet af det jeg foretager der er hemmeligt. Jeg kan bare ikke se hvor du vil hen med spørgsmålet |
Jamen for fanden jeg spørger bare af ren nysgerrighed om vi kan forvente at se en anmeldelse mere af maskinen, eller om du bare skal teste den selv for nysgerrighedens skyld... Nu har jeg stillet spørgsmålet 3 gange, og jeg kan ærlig talt ikke se hvordan det kan misforståes???
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 08-Juli-2009 kl. 13:41 |
Jamen så har jeg tildels misforstået dit spørgsmål. Jeg læser det som om du spørger om hvorfor jeg i givet fald skal anmelde.
Der kommer en anmeldelse, det er besluttet for længe siden
Redigeret af Hother - 08-Juli-2009 kl. 13:50
|
|
 |