|
Hvilken service bruger i til musik streaming |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | |||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
Xstatic
Bruger Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan køber du fra HD Tracks?[/QUOTE] jeg bruger en us adresse og en anden email jeg har som er uden dk.domæne, og så kunne jeg godt. men på det seneste har jeg oplevet mange flere albums jeg ikke kan købe, hvor de er region restricted, så det tyder på at mit trick ikke virker længere. Ærgeligt. [/QUOTE] jeg kan anbefale dig https://www.highresaudio.com/ den bruger selv[/QUOTE]
Tak T-Duck, kan godt huske highresaudio, men jeg fandt ikke lige så mange titler jeg var interesseret i hos dem, som jeg gør hos HD audio, men super godt alternativ.
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De har jo nærmest ingenting, medmindre man er til jazz eller klassisk. Jeg bruger den også, når de rent faktisk har noget. Bandcamp er selvfølgelig det foretrukne sted, men der er udvalget jo også stærkt begrænset. |
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men du mister så hele tilgangen til at tracke nyt musik,som umiddelbart ligger udenfor din horisont. Jeg synes det fedeste ved streaming,er muligheden for feks at læse anmeldelser - og så derfra selv lytte og evaluere . .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tror du skal kigge der igen. For ved ikke hvordan det var før i tiden. Men de har meget pop og rock, og elektronisk musik i alle afskygninger, den dag i dag Redigeret af T-Duck - 31-Januar-2021 kl. 19:14 |
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
gah
Bruger Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
YouSee musik er efter min mening ganske god, og Mr. Niel Young’s Harvest ligger i 2 udgaver, den almindelige og den remaster’ede udgave
“Hvis du kan finde det fremragende album “Harvest” med Mr. Niel Young er du mere end dygtig. Stor var min skuffelse da det ikke er at finde på tidal— Redigeret af gah - 31-Januar-2021 kl. 20:13 |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, det skal jeg ikke. Jeg søger når det er relevant, og de har altså ikke særligt meget. Det er irrelevant at de har det du nævner, når der er 1000 andre kunstnere de intet har med. |
|||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
|
|||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg skrev absolut ikke, at HRA kun har jazz.
|
|||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
|
|||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det skrev jeg heller ikke. Du mangler virkelig evnen til at læse og forstå hvad folk skriver.
|
|||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har lige købt The Smiths Complete Jeg skrev bare det samme postnummer som jeg bruger på min amerikanske iTunes-konto, og så tog den uden problemer imod betaling med PayPal. Jeg anede ikke, at det kunne være så nemt Med en pris på lige over $70 var det en god anledning til at bruge velkomstrabatkoden på 20% |
|||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |