|
Hvilken service bruger i til musik streaming |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Xstatic
Bruger Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger både Deezer og Tidal for tiden. Deezer virker væsentligt mere stabil. Lydkvalitet: her synes jeg marginalt bedre om Tidal. Køre hifi på både deezer og tidal. Du skriver ikke om du bruger streaming i bilen med carplay - men hvis du gør: Så er Deezer også her langt, langt mere stabil end Tidal. Tidals ios app i carplay mode er håbløst buggy på 3. år nu.
Men holder fast i tidal endnu da jeg synes den lyder bedst, og bruger den med Roon derhjemme. Deezer bruger jeg i bilen.
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay hvad med VPN og Deezer har de lukket helt for det.
Jeg kan ikke få lov at bruge DK kreditkort, da den vil have jeg skifter land til DK efter betaling.
|
||
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har YouSee musik via mit mobil abonnement, men har jo også YouTube musik via YouTube Prim men bruger mest YouTube musik mest..
|
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og held og lykke med at oprette en bruger i et andet land |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har de lukket for det? Jeg kan ærligt talt ikke huske, hvordan jeg gjorde i sin tid, men jeg mener det var gennem iTunes app'en på PC
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det skulle være blevet væsentligt mere vanskeligt at åbne en konto i et andet land. Jeg har haft min amerikanske konto i mange år nu, så jeg har i sagens natur ikke selv prøvet for nyligt.
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Helt enig. Bl.a. en af grundene til at jeg har droppet Tidal og nu prøver Qobuz. De bokser så også med Carplay udfordringer, men ikke i samme grad som Tidal. Meldingen fra Qobuz er at det er rettet i en app opdatering som skulle kommer her i maj - vi må se
|
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er netop derfor jeg bruger Spotify, deres forslag til nyt musik baseret på hvad jeg hører. |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
spotify
|
||
Xstatic
Bruger Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lyder godt at du har fået den besked fra Qobuz! Jeg sprang også på Qobuz med det samme de launchede i dk, i håbet om en smooth CarPlay oplevelse, men synes ikke det var så meget bedre end Tidal, dog noget bedre..så..fedt, håber deres maj update gør det bedre! :-)
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen der har fået Deezer til at virke over VPN? De vil ikke godtage dansk kreditkort og selv på PayPal vil den skifte land.
|
||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har Deezer Premium, hvad bruger du VPN til ift. Deezer? Har du ikke et almindelig VisaDankort?
|
||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |