recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken service bruger i til musik streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken service bruger i til musik streaming

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xstatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 11:42
Jeg bruger både Deezer og Tidal for tiden. Deezer virker væsentligt mere stabil. Lydkvalitet: her synes jeg marginalt bedre om Tidal. Køre hifi på både deezer og tidal. Du skriver ikke om du bruger streaming i bilen med carplay - men hvis du gør: Så er Deezer også her langt, langt mere stabil end Tidal. Tidals ios app i carplay mode er håbløst buggy på 3. år nu. 

Men holder fast i tidal endnu da jeg synes den lyder bedst, og bruger den med Roon derhjemme. Deezer bruger jeg i bilen.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 12:18
Okay hvad med VPN og Deezer har de lukket helt for det.
Jeg kan ikke få lov at bruge DK kreditkort, da den vil have jeg skifter land til DK efter betaling.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 14:06
Jeg har YouSee musik via mit mobil abonnement, men har jo også YouTube musik via YouTube Prim men bruger mest YouTube musik mest..
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Hvis det er fordi du vil tegne abonnement til en lavere pris i et andet land, så kræver det ikke VPN. Det kræver blot en Apple ID-bruger i et andet land samt en betalingsform (f.eks. US iTunes-gavekort). Der er ikke geoblokering på iTunes, Apple Music, TV+ osv.

Og held og lykke med at oprette en bruger i et andet land
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 16:37
Har de lukket for det? Jeg kan ærligt talt ikke huske, hvordan jeg gjorde i sin tid, men jeg mener det var gennem iTunes app'en på PC Smile
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 17:17
Ja, det skulle være blevet væsentligt mere vanskeligt at åbne en konto i et andet land. Jeg har haft min amerikanske konto i mange år nu, så jeg har i sagens natur ikke selv prøvet for nyligt.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2021 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af Xstatic Xstatic skrev:

Du skriver ikke om du bruger streaming i bilen med carplay - men hvis du gør: Så er Deezer også her langt, langt mere stabil end Tidal. Tidals ios app i carplay mode er håbløst buggy på 3. år nu. 

Helt enig. Bl.a. en af grundene til at jeg har droppet Tidal og nu prøver Qobuz. De bokser så også med Carplay udfordringer, men ikke i samme grad som Tidal. Meldingen fra Qobuz er at det er rettet i en app opdatering som skulle kommer her i maj - vi må se Smile
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Maj-2009
Point: 1087
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2021 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af Dammark Dammark skrev:

Jeg køber min musik på Tidal og Bandcamp, og så streamer jeg det fra min egen Plex server.
Så får musikerne den bedste pris, og jeg betaler kun for det jeg skal bruge.

Men du mister så hele tilgangen til at tracke nyt musik,som umiddelbart ligger udenfor din horisont. Jeg synes det fedeste ved streaming,er muligheden for feks at læse anmeldelser - og så derfra selv lytte og evaluere . . 

Det er netop derfor jeg bruger Spotify, deres forslag til nyt musik baseret på hvad jeg hører.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2021 kl. 10:16
spotify
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2007
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xstatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2021 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Xstatic Xstatic skrev:

Du skriver ikke om du bruger streaming i bilen med carplay - men hvis du gør: Så er Deezer også her langt, langt mere stabil end Tidal. Tidals ios app i carplay mode er håbløst buggy på 3. år nu. 

Helt enig. Bl.a. en af grundene til at jeg har droppet Tidal og nu prøver Qobuz. De bokser så også med Carplay udfordringer, men ikke i samme grad som Tidal. Meldingen fra Qobuz er at det er rettet i en app opdatering som skulle kommer her i maj - vi må se Smile

Lyder godt at du har fået den besked fra Qobuz! Jeg sprang også på Qobuz med det samme de launchede i dk, i håbet om en smooth CarPlay oplevelse, men synes ikke det var så meget bedre end Tidal, dog noget bedre..så..fedt, håber deres maj update gør det bedre! :-)
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2021 kl. 11:43
Er der nogen der har fået Deezer til at virke over VPN? De vil ikke godtage dansk kreditkort og selv på PayPal vil den skifte land.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2021 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Er der nogen der har fået Deezer til at virke over VPN? De vil ikke godtage dansk kreditkort og selv på PayPal vil den skifte land.

Jeg har Deezer Premium, hvad bruger du VPN til ift. Deezer? Har du ikke et almindelig VisaDankort?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu