|
Hvilken service bruger i til musik streaming |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er mere prisen er langt højere end i andre lande.
|
||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spotify. Synes det dyrt.
Overvejer at købe 2 konti på ebay istedet.
|
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lad være med det, det er sandsynligvis hackede accounts, og du har ingen garanti for hvor længe de er aktive.
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har d.d. valgt ikke at forlænge mit Qobuz abonnement. Et af showstopperne for mig for flere af musik streaming platformene er at de har rigtig skidt Apple CarPlay implementering. Det har desværre også gjort sig gældende for Qobuzs vedkommende. Droppede også Tidal pga. dette.
Har to gange været i dialog med Qobuz og var i første omgang stillet i udsigt at problemerne var løst i april. Så kom meldingen om at det blev i maj. Well maj er snart slut og der er intet sket endnu. Vender måske tilbage hvis de får styr på det. Så er tilbage hos Appel Music. Fatter ikke rigtig at prioriterer CarPlay integration højere - suk!
|
||
Xstatic
Bruger Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
helt enig. Men nu er der jo håb når Apple music i næste måned giver os lossless kvalitet!
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jep. Men mangler lige at se Apple Music som valgmulighed via Bluesound appen. Håber det sker
|
||
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Også ærgerligt at Qobuz ikke har en app til Android TV. Ville gerne have den til Nvidia Shield. Så jeg dropper dem nok også når mit prøve abonnement udløber. Ellers god kvalitet, synes jeg.
|
||
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Qobuz har lige skrevet til mig at deres næste app version hvor CarPlay problemerne skulle være rettet er forsinket til en gang i juni. Først var det april, så maj og nu juni. Vil se det før jeg tror det.
|
||
JAD
Ny bruger Oprettet: 27-Maj-2021 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøvede at opdatere mit kort i Tidal via vpn til Tyrkiet, men det virker ikke mere desværre. Kan det være pga NemID godkendelse evt? Og nogen har en ide om hvad kan gøre i stedet.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den ville gerne tage imod mit Visa for et par uger siden. Den havde af en eller anden grund set sig sur på kortet og skrottet mit abonnement, men den ville altså gerne tage imod det da jeg prøvede igen.
|
||
JAD
Ny bruger Oprettet: 27-Maj-2021 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ok, mærkeligt jeg har prøvet 3 kort nu, alle bliver afvist. Prøvede med en anden konto via Argentina, det var det samme.
|
||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |