Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
forzajuve
Guld medlem
Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6487
|
Sendt: 26-August-2007 kl. 13:48 |
Du kan godt få 1080p på spillene til din xbox 360 med pv70.. har nemlig samme system, det fungerer fint med component udgangen
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Bolt
Bruger
Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 99
|
Sendt: 27-August-2007 kl. 06:08 |
Men igen.. HDMI giver, efter mine subjektive oplevelser, lige det ekstra knald på farverne. Jeg har Component, VGA og HDMI til mit Sony 40v2000 tv og min erfaring er, at Component giver fine farver, men har ikke et så skarpt billede som VGA, der med den seneste update, godt kan se fin ud. HDMI giver derimod både skarphed og farver med "pang" i. Jeg mener, at Fona har Elite til 3200kr (må ikke hænge mig op på det). Uanset, hvad du køber - så husk at tage Bioshock med
Redigeret af Bolt - 27-August-2007 kl. 06:10
|
Mutzer
Bruger
Oprettet: 07-Juli-2006
Point: 180
|
Sendt: 28-August-2007 kl. 08:01 |
Den der med at bytte sin xbox evt med 5 spil, til en elite, den er jeg ret interesseret i.
Nogen der ved hvad man kan gøre med det indhold man har på sin nuværende harddisk? Jeg tænker på både savegames, samt den nu har mine kreditkort info liggende fx, sådan at hvis jeg vil købe noget, så bliver det bare trukket automatisk?
Redigeret af Mutzer - 28-August-2007 kl. 08:01
|
Mutzer
|
MichaelA
Guld medlem
Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
|
Sendt: 28-August-2007 kl. 10:02 |
Mutzer skrev:
Den der med at bytte sin xbox evt med 5 spil, til en elite, den er jeg ret interesseret i.
Nogen der ved hvad man kan gøre med det indhold man har på sin nuværende harddisk? Jeg tænker på både savegames, samt den nu har mine kreditkort info liggende fx, sådan at hvis jeg vil købe noget, så bliver det bare trukket automatisk?
|
Du kan enten købe et Memorykort til overførsel af dine savegames, eller købe et kabel som kan overfører dine data fra den gamle harddisk til den nye.
Spørg dig frem i butikken, du er sikkert ikke den eneste der ønsker at få sine data overført til den nye Elite![](smileys/smiley1.gif)
/Michael
|
Sevus
Junior bruger
Oprettet: 05-August-2007
Point: 25
|
Sendt: 28-August-2007 kl. 11:12 |
Jeg har ikke købet nogen konsol selv endnu. Var først ved at købe en Xbox360 premium! Men så læste jeg om Xbox360 Elite.
Jeg synes det er svært at vælge lige nu. Bliver ved med at høre folk sige at Xbox360 lammer en tand for meget, mens andre siger det mod satte ![](smileys/smiley5.gif)
Ser også på manger forums, at nolge synes at Elite lammer lige så meget som Premium![](smileys/smiley29.gif)
Synes dette gøre mit valg svært. Gider jo ikke have en konsol der lammer en limbo fest ![](smileys/smiley36.gif)
For hvis det passer at den lammer så meget, så tror jeg vil købe mig en PS3 i stedet. Hører ikke om PS3 lammer når den kører.
Men! Hvad nu hvis man ikke skal bruge 120 GB? jeg holder mine film på PC og DVD-afspiller.
Der skulle være en valg mulighed, om man ville have en 20 eller 120 GB version af Elite (bare en ide)
What Shall I do![](smileys/smiley25.gif)
PS. Jeg et LG 32LC55 TV
Redigeret af Sevus - 28-August-2007 kl. 11:13
|
Susperia
Guld medlem
Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
|
Sendt: 28-August-2007 kl. 20:46 |
Jeg har selv en premium udgave, Og ja den larmer utroligt meget.
jeg bytter selv min til en elite, Og jeg følger med på xboxlife.dk om eliten, og der siger folk der har fået den at den larmer mindre end deres gamle premium. Der var faktisk en der skrev den larmede mindre end hans ps3
Alene det er en god ting, Og så vil jeg gerne have den er sort så den passer til resten af tingene i stuen.
|
kreissl
Bruger
Oprettet: 02-Juni-2007
Point: 211
|
Sendt: 28-August-2007 kl. 21:18 |
Xbox'en larmer forskelligt bl.a. afhængig af hvilket DVD-drev, der sidder i den. Det er vist oftest BenQ-drev, der sidder i de nye, men der er stadig nogle med de andre også. En 20 GB elite vil svare fuldstændig til premium-udgaven, der kommer med HDMI, så vent på den i stedet for. Der kommer formentlig samme køleenhed i, som i Eliten, så den kommer vel til at larme tilsvarende.
|
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
|
Sendt: 28-August-2007 kl. 21:28 |
Jeg har en Elite, og havde en Premium før.
Lad mig lige slå fast. DEN LARMER SOM EN I €"#€"#€"#€"€
Og jeg har også en PS3, og den støjer meget mindre.
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Susperia
Guld medlem
|
Sendt: 28-August-2007 kl. 21:43 |
hummelmose skrev:
|
Så har du nok været uheldig ikke at få den med benq drevet.
Jeg havde også en premium før den jeg har nu, Som larmede noget mindre end den jeg har nu.
Så jeg vil uden tvivl synes elite larmer mindre.
Og det med ps3 har jeg også hørt stor forskel om, Med om de larmer eller ikke gør.
Edit: Det du siger er din elite larmer mere end din premium?
Redigeret af Susperia - 28-August-2007 kl. 21:45
|
Bolt
Bruger
Oprettet: 04-Januar-2007
Point: 99
|
Sendt: 29-August-2007 kl. 06:47 |
hummelmose skrev:
|
Så er vi enten en del (68% ifølge mini-survey på Xboxlife) der har været heldige og fået en der ikke støjer så meget som den gamle, eller også har du været uheldig? Min erfaring er, at "idle-noise" er forholdvist den samme (om end en smule mindre gennemtrængende), men selve drev-larmen som var hidsig under afvikling af spil, er blevet meget bedre. En klar forbedring når man sidder og lader sig fornøje med Bioshock.
Redigeret af Bolt - 29-August-2007 kl. 06:48
|
kreissl
Bruger
Oprettet: 02-Juni-2007
Point: 211
|
Sendt: 29-August-2007 kl. 07:50 |
men det kan godt passe at 68% synes den er blevet mere lydløs. Mange har eventuelt haft en launch-xbox og de drev, der sad i dem larmede rigtigt meget. I elite er der i øvrigt flere Benq-drev i omløb end de andre drev. Har jeg læst et eller andet sted.
|
Susperia
Guld medlem
|
Sendt: 29-August-2007 kl. 08:30 |
kreissl skrev:
men det kan godt passe at 68% synes den er blevet mere lydløs. Mange har eventuelt haft en launch-xbox og de drev, der sad i dem larmede rigtigt meget. I elite er der i øvrigt flere Benq-drev i omløb end de andre drev. Har jeg læst et eller andet sted. |
Nu vil jeg så sige at den Premium jeg har nu er 2-3 måneder gammel, Så langt fra en launch xbox. Og den siger virkelig som om den er ved at falde fra hinanden. så bare det at elite larmer bare en smule mindre, Vil gøre mig glad
|