recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Xbox skal jeg vælge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken Xbox skal jeg vælge

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Sevus Sevus skrev:

Lyder efter hånden som om man skal holde sig væk fra Xbox360

Den larmer noget, ja. Dog er det noget man vender sig til, derfor synes jeg ikke du skal afskrive konsollen. Der kommer jo mange spændende spil til den

Redigeret af Sploink - 03-September-2007 kl. 13:30
Til top
Sevus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-August-2007
Sted: Denmark
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Susperia Susperia skrev:

Jamen så skal du da bare gøre det, Der er ingen der tvinger dig til at købe en. 

Jeg købte selv min for de 2-3 måneder siden, Og det var kun som hd afspiller jeg ville bruge den, Og måske et spil engang imellem, For har jo min pc som jeg spiller på.

Men blev overrasket over den havde næsten så god grafik som min pc, Så nu spiller jeg ikke meget på min pc mere, Kun Battlefield 2142.

Og ja larmen irriterede mig i starten, Men nu tænker jeg ikke så meget over det, Måske fordi jeg har lyden så højt alligevel. [/QUOTE]

Jeg mente ikke, jeg ikke ville have mig en. Det jeg prøve at sige var, at jeg synes det SÆRT, at hvis den larmmer så meget, hvorfor folk så køber den.

Det var mere et teknisk spørgsmål. For den kan da ikke lamme så meget igen, hvis folk køber den.

Jeg har kun høret tests på youtube hvor folk viser deres test.

Men de kan jo sagtens være lave af PS fan boys, der bare vil give Xbox360 et dårligt ry. Ja jeg ved det ikke.

Redigeret af Sevus - 04-September-2007 kl. 09:36
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 14:17

Hey Sevus!!

Jeg er den lykkelige ejer af både en 360 og PS3. Jeg benytter PS3 som afspiller og 360´eren som konsol...

Der er vist ikke mere for mig at tilføje, udover at man ved normal gaming/lydstyrke ikke lægger mærke til "larmen".

Kan vel sammenlignes med en VHS der optager eller en rimeligt lydsvag PC. 

Ps: nu er min ps3 også begyndt at puste rimeligt kraftigt (efter 3 md) dog ikke så meget som 360.

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Kan vel sammenlignes med en VHS der optager

hvilken vhs maskine er det lige du har haft?
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2007 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Kan vel sammenlignes med en VHS der optager

hvilken vhs maskine er det lige du har haft?

Den sidste var en Sony (den er død)!

Seriøst syns jeg altså ikke at Xboxen er så slem!! Jeg bruger den også som HD-DVD afspiller, og når "musikken spiller" er det ikke muligt at høre 360eren med mindre man spidser øerer.

Redigeret af Pede8000 - 03-September-2007 kl. 16:08
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Sevus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2007 kl. 11:43

Taj det lyder som om er svært valg mellem Xbox og PS3 her for tiden.

Der er titel der hiver mig over mod Xbox360, men så sandlig også titel til PS3 der gøre mig hot

Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2007 kl. 14:39

joo, det er ikke nemt - her og nu ville jeg vælge Xbox 360 grundet det store udvalg af spil og har du en HD skærm kommer der senere i år mulighed for at hente HD film direkte via nettet til afspilning på 360.

PS3 er også en fed maskine ingen tvivl om det, den bare lige nu ca. mindst 6 mdr. efter 360 og stadig lidt for dyr efter min mening.

/Michael

Til top
Sevus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2007 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

joo, det er ikke nemt - her og nu ville jeg vælge Xbox 360 grundet det store udvalg af spil og har du en HD skærm kommer der senere i år mulighed for at hente HD film direkte via nettet til afspilning på 360.

PS3 er også en fed maskine ingen tvivl om det, den bare lige nu ca. mindst 6 mdr. efter 360 og stadig lidt for dyr efter min mening.

/Michael

Kan kun give dig rat

Jeg tror dog nok Kampen mellem Xbox & Playstation bliver den rende D-dag når vi kommer nær jul!

Så skal PS3 nok komme ned i pris her i EU. ellers taber Sony stort til MS.

Men Sony skal alså også holde med at lave nye version af PS3 der har den samme pris! Den skal jo ned i stedet  

Ja kunder er nogle hård bananer. Men hvis kunden ikke kan lide prisen, så køber de jo den ikke.

For de kan jo godt rende med at når den næste Xbox engang kommer, så bliver den sikkert også med blu-ray.

For Microsoft er jo fuld gang med at lave Xbox720

De forventer den at være klar om ca. 2 - 3 år. Så sony skal til at få rumpen med sig

Til top
DaWizeGuy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2006
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2007 kl. 13:36

Der synes at eksistere 2 forskellige sæt blæsere på de nye Xbox 360 maskiner. Det ene sæt blæsere er meget støjende (som en launch model), mens det andet  kun larmer meget lidt.

Jeg modtog i går en helt ny Xbox 360 konsol efter min gamle var begyndt at fryse konstant i spil. Den nye er produceret 22/8 2007 og den er knapt hørbar i sofaen 3 meter væk, når man surfer på dashboardet eller ser DVD film. Jeg var ret chokeret, da min gamle lauchmaskine larmede helt sindsygt selvom den bare stod idle på dashboardet. DVD drevet er et andet mærke men larmer stadig som et jetfly, når man kører Xbox 360 spil. Men jeg klager ikke, da maskinen nu også kan bruges som filmafspiller uden at fornøjelsen spoleres af blæserstøj. Hvis ikke HD DVD drevet larmer helt sindsygt, vil jeg nok overveje at anskaffe et.

Sammenlignet med min PS3 (blæserniveau 2) vil jeg sige, at min nye Xbox 360 larmer en anelse mindre på dashboardet og under afspilning af DVD film. PS3'eren er dog klart mere lydløs, når der afvikles spil.

Mvh

Anders

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2007 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Sevus Sevus skrev:

For de kan jo godt rende med at når den næste Xbox engang kommer, så bliver den sikkert også med blu-ray.

For Microsoft er jo fuld gang med at lave Xbox720

Så Microsoft har anerkendt Blu Ray som vinder af format krigen??

Til top
KrabbeDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2007 kl. 23:01
Køb en ps3 det fremtiden
Til top
Susperia Se dropdown menu