recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket fladskærms tv skal jeg købe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket fladskærms tv skal jeg købe

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2006 kl. 21:25
Til top
extreme12 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2006
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2006 kl. 21:27
Synes godt de kunne have lavet et lidt bedre design. Men hvad er forskellen på dette og Samsung foruden den nye teknologi?

Hvis i skulle vælge mellem disse to, hvilket ville i så vælge?
Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2006 kl. 21:29

> Jeg tror JVC1 og JVC2 ville vælge JVC, men begge Tv er fremragende og jeg ville ikke være bange for at vælge nogen af dem, så det er nok så noget som design og pris, der skal afgøre det.

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2006 kl. 21:40
Nogle der ved om man kan se begge fjernsyn "live" i Storkøbenhavn?
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 12:39

Oprindeligt skrevet af extreme12 extreme12 skrev:

JVC LT-37M60 lyder også ok, er bare ikke så vild med designet. Ved du om det kan fås i sort?

Den er standard i helsort udførelse, virkelig et flot fjernsyn! Jeg synes det er godt designet - enkelt og flot! Skal man have det i det meget flotte sølv + sort design er der lang leveringstid på - men det er værd at vente på. LT-37M60 har også kortlæser til hukommelseskort.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 13:55

Hej!

Et TV bør da være SORT....om ikke andet så for kontrastens skyld...fra billede til ramme.

Har tjekket det ud live-det lyder måske underligt,men der er en stor forskel på om TVèt er sølv eller helt sort.

Så Thorvald:Jeg tror at du vil blive en endnu LYKKELIGERE mand med et sort TV,end du allerede er.

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 15:46
Nu har jeg lige været en tur i Fona og kigge. 40" bliver alt for stort, så nu er vi nede og snakke 32" eller max 37". Hvilke fjernsyn mener i er værd at investere i her, foruden JVC LT-37M60??
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af extreme12 extreme12 skrev:

JVC LT-37M60 lyder også ok, er bare ikke så vild med designet. Ved du om det kan fås i sort?

Den er standard i helsort udførelse, virkelig et flot fjernsyn! Jeg synes det er godt designet - enkelt og flot! Skal man have det i det meget flotte sølv + sort design er der lang leveringstid på - men det er værd at vente på. LT-37M60 har også kortlæser til hukommelseskort.

Er de og finde i butikker nu? Nogle der kender nogle kæder eller noget som sælger dem, vil gerne lige ud og tjekke det ud?

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 16:08
Jeg har selv meget kig på LE-32M61B, men skal lige se det "live", skal bare lige have fundet et sted i kbh hvor de har det på hylderne. Hvad mener i, vil det være et godt køb?
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Point: 578
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 16:17

Hej

40" udgaven af denne Samsung vandt jo den flotte europæiske EISA pris for bedste LCD TV.

Samsung skriver selv på http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40m61b.asp følgende:
Årets bedste LCD-TV
Dette produkt er udvalgt af EISA (European Imaging and Sound Association) som bedste produkt inden for kategorien LCD-TV. EISA-priserne uddeles årligt af et panel, som består af repræsentanter fra cirka halvtreds magasiner fra 18 lande inden for lyd, billede, hjemmebio, foto og mobil elektronik.

Med venlig hilsen

Peter

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 16:32

Hej!

Hvorfor ikke gå efter det bedste(hvis det da SKAL være et LCD tv)-tjek Philips 37" 9830

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2006 kl. 17:01

Oprindeligt skrevet af Irev Irev skrev:

Et TV bør da være SORT....om ikke andet så for kontrastens skyld...fra billede til ramme. Har tjekket det ud live-det lyder måske underligt,men der er en stor forskel på om TVèt er sølv eller helt sort. Så Thorvald:Jeg tror at du vil blive en endnu LYKKELIGERE mand med et sort TV,end du allerede er.

Nu er der jo også en sort ramme omkring panelet i sølv+sort modellen. Jeg synes dette design er verdensklasse flot. Desuden bestemt man på et tidspunkt at alle CRT-fjernsyn skulle produceres i sølvfarve og gik dermed væk fra den sorte farve, som jeg altid har syntes ikke er så pænt. Alt hvad jeg har af DVD-optagere og video og receiver er også sølv. Derfor vil sort+sølv modellen passe bedst ind i mit kram!  Den helsorte model er i dette tilfælde ganske flot, men jeg vil tro, at fjernsynet "forsvinder" hvis man ser fjernsyn en mørk aften og ikke har ret meget lys tændt i stuen. Jeg tror billedkvaliteten er lige god hvad farve fjernsynet har - og når der nu er sort ramme om selve skærmen, så er den klaret.

Oprindeligt skrevet af Irev Irev skrev:

Hvorfor ikke gå efter det bedste(hvis det da SKAL være et LCD tv)-tjek Philips 37" 9830

Måske fordi det er sindsvagt dyrt - 27.999,- på tilbud, og så er det ikke engang særligt flot design. Jeg kan maksimum gå med til at give 20.000,- for et LCD fjernsyn, hvis det så også er i topklasse. For et år siden interesserede jeg mig ikke for LCD fjernsyn (eller fladskærme i det hele taget) fordi jeg synes de var for dårlige og for dyre. Nu er de (LCD) omsider blevet rigtig gode.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu