|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
||
> Extreme12. Det kan det http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=161807 |
|||
![]() |
|||
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
![]() |
||
Synes godt de kunne have lavet et lidt bedre design. Men hvad er forskellen på dette og Samsung foruden den nye teknologi?
Hvis i skulle vælge mellem disse to, hvilket ville i så vælge? |
|||
![]() |
|||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
||
> Jeg tror JVC1 og JVC2 ville vælge JVC, men begge Tv er fremragende og jeg ville ikke være bange for at vælge nogen af dem, så det er nok så noget som design og pris, der skal afgøre det. |
|||
![]() |
|||
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
![]() |
||
Nogle der ved om man kan se begge fjernsyn "live" i Storkøbenhavn?
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
||
Den er standard i helsort udførelse, virkelig et flot fjernsyn! Jeg synes det er godt designet - enkelt og flot! Skal man have det i det meget flotte sølv + sort design er der lang leveringstid på - men det er værd at vente på. LT-37M60 har også kortlæser til hukommelseskort.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
Hej! Et TV bør da være SORT....om ikke andet så for kontrastens skyld...fra billede til ramme. Har tjekket det ud live-det lyder måske underligt,men der er en stor forskel på om TVèt er sølv eller helt sort. Så Thorvald:Jeg tror at du vil blive en endnu LYKKELIGERE mand med et sort TV,end du allerede er. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu har jeg lige været en tur i Fona og kigge. 40" bliver alt for stort, så nu er vi nede og snakke 32" eller max 37". Hvilke fjernsyn mener i er værd at investere i her, foruden JVC LT-37M60??
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Er de og finde i butikker nu? Nogle der kender nogle kæder eller noget som sælger dem, vil gerne lige ud og tjekke det ud? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har selv meget kig på LE-32M61B, men skal lige se det "live", skal bare lige have fundet et sted i kbh hvor de har det på hylderne. Hvad mener i, vil det være et godt køb?
|
|||
![]() |
|||
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() |
||
Hej 40" udgaven af denne Samsung vandt jo den flotte europæiske EISA pris for bedste LCD TV.
Med venlig hilsen Peter
|
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
Hej! Hvorfor ikke gå efter det bedste(hvis det da SKAL være et LCD tv)-tjek Philips 37" 9830 |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
||
Nu er der jo også en sort ramme omkring panelet i sølv+sort modellen. Jeg synes dette design er verdensklasse flot. Desuden bestemt man på et tidspunkt at alle CRT-fjernsyn skulle produceres i sølvfarve og gik dermed væk fra den sorte farve, som jeg altid har syntes ikke er så pænt. Alt hvad jeg har af DVD-optagere og video og receiver er også sølv. Derfor vil sort+sølv modellen passe bedst ind i mit kram!
Hvorfor ikke gå efter det bedste(hvis det da SKAL være et LCD tv)-tjek Philips 37" 9830 Måske fordi det er sindsvagt dyrt - 27.999,- på tilbud, og så er det ikke engang særligt flot design. Jeg kan maksimum gå med til at give 20.000,- for et LCD fjernsyn, hvis det så også er i topklasse. For et år siden interesserede jeg mig ikke for LCD fjernsyn (eller fladskærme i det hele taget) fordi jeg synes de var for dårlige og for dyre. Nu er de (LCD) omsider blevet rigtig gode. |
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |